Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Kjerkol og masteren

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-04-24, 11:58   #41
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.858
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjerkol og masteren

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

At hun ikke bare kan innrømme det, da! Men nei, stakkars, det gjør vondt å ikke bli trodd. Buhu.

Det er helt, helt utrolig. Snakk om "ydmykhet".

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-24, 12:10   #42
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.885
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kjerkol og masteren

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Det er helt, helt utrolig. Snakk om "ydmykhet".


Som noen har skrevet her på forumet, det å aldri/sjelden ta kritikk er vel en måte å komme seg opp og fram i politikken.

Lurer på om dette er en jobbmaske Kjerkol tar på seg, aldri innrømme noe for å prøve å slippe unna, eller om hun oppriktig mener at hun og medstudenten aldri bevisst gikk inn for å plagiere uten henvisning.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-24, 12:27   #43
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.261
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kjerkol og masteren

Hvis jeg skal være ærlig, så har det Trond Giske metoden, skrevet over hele seg. Og er ikke hun en av den gamle Giske kretsen fra Trondheim ? Hvor lenge kan Støre ha Trøndelag under kontroll ? Det blir vanskeligere og vanskeligere for han.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-24, 12:35   #44
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.305
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjerkol og masteren

Jeg har hatt litt dårlige vibber på den dama lenge, men nå viste hun sannelig sitt sanne jeg. Tar ingen selvkritikk, angrer ingenting, har ikke gjort noe galt.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-24, 13:22   #45
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.488
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjerkol og masteren

Opprinnelig lagt inn av Anda, her.

Jeg merker meg også at Støre denne gangen sier at han har bestemt avgangen, samtidig som han roser henner opp i skyene. De aller flese andre tidligere statsrådsavganger (?) er vel gjerne en variant av "jeg har valgt å trekke meg, har orientert statsministeren om det, og han har akseptert det".

Ja jeg også la merke til det. Jeg er også enig med de som sier hun måtte gå. Jeg kan ikke skjønne det hadde fungert hvis hun hadde blitt sittende.

Jeg oppfatter Kjerkol som en veldig dyktig politiker (det synes jeg forøvrig Giske og Borten Moe også er). Jeg synes egentlig det verste i denne saken er hvor mangelfull plagiatkontrollen er (hadde faktisk en samtale med noen som kjenner plagiatkontrollen fra "begge sider" (IT og fag) og de sa begge at den var forferdelig dårlig.

At Borch sin master ikke ble stoppet (av UIT) første gang synes jeg er helt greit. Masteren til Kjerkol er mye mer problematisk (tidspunktet, at de var to, at dette ble registert da masteren ble levert første gang! ) Og denne lekkasjen da! Det hadde da vært greit å vente en - 1 - dag. Hvem i alle dager var det som tjente på denne lekkasjen (og hvordan fremstår Nord Universitetet nå?)

Jeg opplever vel faktisk at Kjerkol her er som de studentene som blir forfulgt i dagens system. (Jeg har dog ikke sett hverken begrunnelsen eller lest oppgaven selv.)

Misforstå meg riktig. Jeg synes faktisk det er var riktig å forfølge saken med selvplagiering til høyesterett (men på samme måte som jeg synes at det var riktig at vedtaket i Drammen med å bare ta inn Ukrainske flyktninger ble juridisk ettergått). Men grunnlaget de bedømmes på. Det er veldig tvilsomt opplever jeg. Jeg har liten tiltro til selve systemet

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-24, 13:29   #46
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.866
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjerkol og masteren

Her var det ikke selvplagiering, da, men 19% klar plagiering av andre. Jeg synes ikke hun er forfulgt på noen måte.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-24, 13:42   #47
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.574
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjerkol og masteren

Jøss, him. De har plagiert andres resultater. Hvorfor skulle man vente én dag, mener du? Når?

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-24, 13:49   #48
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.488
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjerkol og masteren

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Her var det ikke selvplagiering, da, men 19% klar plagiering av andre. Jeg synes ikke hun er forfulgt på noen måte.

Nei, det med selvplagieringen var bare et eksempel på at jeg er enig i at disse sakene må bli "dratt rundt i det juridiske systemet".

Jeg synes ikke at det er ok hvis de var klar over dette (19% klar plagiering av andre) da masteren ble godkjent. (men her er jeg åpen for at jeg har misforstått noe)

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jøss, him. De har plagiert andres resultater. Hvorfor skulle man vente én dag, mener du? Når?

(Hvem er de?) Fordi det ser ekstemt uprofesjonelt ut at Nord Universitetet lekket dette til nrk og tv2 så kort før saken ble offentliggjort. Jeg synes som sagt at Nord Universietet ser rimelig uprofesjonelle før lekkasjen, og enda mer etter.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-24, 13:57   #49
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.866
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjerkol og masteren

Enig i at Nord ikke tar seg godt ut i denne saken, og jeg tror gjerne det har foregått mye rart i kulissene. Men jeg tror ikke det kan være noen tvil om at hun har plagiert med overlegg.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-24, 14:06   #50
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.488
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjerkol og masteren

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Enig i at Nord ikke tar seg godt ut i denne saken, og jeg tror gjerne det har foregått mye rart i kulissene. Men jeg tror ikke det kan være noen tvil om at hun har plagiert med overlegg.

OK, takk

Hiver på litt ting jeg lurer på i samme slengen ( )

Jeg har det feks ikke klart for meg hvordan de kan vite at hun har plagiert med overlegg når de var to som skrev den? Er dette som i min jobb, hvor jeg opptrer på vegne av en avtale og det er min sjef som er ansvarlig for det jeg gjør?

Antar at medforfatteren også mister Masteren sin? (Antar at det var dette Kjerkol refererte til da hun sa at pressen hadde behandlet medforfatteren dårlig. Altså ikke som i utlevert vedkommende, men som i at vedkommende mistet graden sin)

Må ikke Nord forsvare det at de var klar over dette da Masteren ble godkjent? Er Nord (høres ut som vi er med i GOT!) pliktig til å levere ut sin første godkjenning?

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-24, 14:09   #51
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.742
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjerkol og masteren

Hun har satt navnet sitt på den, da spiller det ingen rolle hvem som skrev hva. De er begge ansvarlige. (Jeg måtte skrive bachelor i gruppe og da leste jeg veldig mye nøyere de passasjene medstudentene hadde stått for).

Nord har i beste fall opptrådt uryddig, men det underbygger jo ryktet de har.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-24, 14:10   #52
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.401
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjerkol og masteren

Opprinnelig lagt inn av him, her.

(Antar at det var dette Kjerkol refererte til da hun sa at pressen hadde behandlet medforfatteren dårlig. Altså ikke som i utlevert vedkommende, men som i at vedkommende mistet graden sin)

jeg antar at hun henviser til at pressen sikkert har ringt og kontaktet medforfatteren dag og natt og på ulikt vis forsøkt å presse henne til et intervju/uttalelse. At vi ikke har sett noe i media til medforfatteren betyr på ingen måte at pressen ikke har forsøkt. Det vil jo være veldig snålt å beskylde pressen for at hun og medforfatter har mistet masteren.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-24, 14:14   #53
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.998
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjerkol og masteren

Dette var direkte pinlig å være vitne til. For en tale.

Klart hun måtte gå av.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-24, 14:20   #54
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.488
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjerkol og masteren

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Hun har satt navnet sitt på den, da spiller det ingen rolle hvem som skrev hva. De er begge ansvarlige. (Jeg måtte skrive bachelor i gruppe og da leste jeg veldig mye nøyere de passasjene medstudentene hadde stått for).

Jeg må jo si at jeg hadde syntes synd på meg selv om jeg hadde skrevet noe sammen med andre og vedkommene hadde plagiert og jeg hadde mistet graden ...

Jeg er ikke en gang bachelor (ingeniør). Vi skrev oppgave, men på den tiden fantes det ikke plagiatkontroll. Ingeniører ble heller ikke da vurdert ut fra oppgaven sin (for liten andel av vurderingen. Nå ser jeg at det er vanlig at både bachelor og masteroppgaven er med på CV-en

Opprinnelig lagt inn av Blondie

Nord har i beste fall opptrådt uryddig, men det underbygger jo ryktet de har.

Ja, husker at de ikke nådde opp ved første søkerunde fra høgskole til Universitet.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-24, 14:22   #55
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.488
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjerkol og masteren

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

jeg antar at hun henviser til at pressen sikkert har ringt og kontaktet medforfatteren dag og natt og på ulikt vis forsøkt å presse henne til et intervju/uttalelse. At vi ikke har sett noe i media til medforfatteren betyr på ingen måte at pressen ikke har forsøkt. Det vil jo være veldig snålt å beskylde pressen for at hun og medforfatter har mistet masteren.

Er nok en god del jeg ikke har fått med meg i denne saken Uansett interessant å lese det dere skriver.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-24, 14:22   #56
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.742
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjerkol og masteren

Hvis du hadde mistet graden fordi en annen hadde plagiert, hadde du likevel ikke ettergått din egen oppgave godt nok. Mulig det er fordi jeg er journalist i bunnen at dette er så selvsagt for meg, der har jo redaktøren ansvaret også. (Eller en statsråd, hvis noen undersåtter føkker opp).

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-24, 15:08   #57
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.000
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjerkol og masteren

Jeg leder en del utredninger. Da er jeg ansvarlig for alt som står i utredningen, helt uavhengig av hvem som har produsert teksten. Sånn er det å være medforfatter også.

(Men sjefen min og direktøren for det hele er også ansvarlige, uten å ha lest mer en sammendraget ... hvis noe i det hele tatt. De må bare stole på at jeg gjør jobben min.)

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 12-04-24, 15:22   #58
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.574
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjerkol og masteren

Opprinnelig lagt inn av him, her.

(Hvem er de?) Fordi det ser ekstemt uprofesjonelt ut at Nord Universitetet lekket dette til nrk og tv2 så kort før saken ble offentliggjort. Jeg synes som sagt at Nord Universietet ser rimelig uprofesjonelle før lekkasjen, og enda mer etter.

Åja, jeg misforsto deg. Fordi du snakket om Borch samtidig, så trodde jeg du mente den opprinnelige avsløringen om tekstlikhet. Det ble jo avslørt av samme person, og jeg trodde det var den personen du mente at burde ventet 1 dag. Men da er jeg helt enig med deg. "De" er selvfølgelig Kjerkol og medstudenten.

Nord Universitet kommer ekstremt dårlig ut av dette, og jeg lurer jo på om dette er et resultat av at alle høyskoler skal bli universiteter.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-24, 16:25   #59
Bonzai
Superaktiv
 
Bonzai sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 306
Bonzai er litt kulBonzai er litt kul
Standard

Sv: Kjerkol og masteren

Enda en politiker som tror hun er viktigere enn folket. Mangelen på ydmykhet og at hun fortsatt mener hun ikke har jukset er forbløffende. Er det sånn det er å være maktsyk?

Bonzai er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-24, 16:58   #60
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.415
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjerkol og masteren

Tipper noen er litt mer avmålt i sitt valg av medforfatter i dag. Forøvrig synes egentlig at en master bør være en selvstendig jobb.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no