Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Vis meg din Guilty Pleasure!

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-03-10, 23:32   #141
Hilda
Sugaraddict!
 
Hilda sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Nord
Innlegg: 852
Blogginnlegg: 2
Hilda er populærHilda er populærHilda er populærHilda er populær
Standard

Sv: Vis meg din Guilty Pleasure!

Denne kan jeg synge for full hals om jeg får låv..
Vennenen mine hold på å gå i bakken da jeg,metal-rocke jenta sang med som om det var den eneste sangen i verden jeg kunne!

(Kilde:


(Kilde: youtube.com)
) l

Jentegjengen får en merkelig allsagløst på fest når disse kommer. Da går vi helt amokk.

(Kilde: youtube.com)




(Kilde: youtube.com)

__________________
Terroristen 25.03.09

Hilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-10, 01:42   #142
Flubby
Crazy Cat Lady
 
Flubby sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 4.719
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vis meg din Guilty Pleasure!


(Kilde: youtube.com)


(Og det må nevnes at Top Gun er min guilty pleasure på filmfronten, sammen med Karate Kid )

__________________
Draco Dormiens Nunquam Titillandus
Tenåringen-95 og Trassungen-09
Flubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-10, 02:07   #143
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.029
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vis meg din Guilty Pleasure!

Jeg har iPoden stappfull av Guilty Pleasures. Her er noe:

Tekst og musikkvideo er jo så kvinnefiendtlig som bare amerikanske hiphopartister kan være og jeg kan den selvsagt på rams






Denne er veldig flau, men utmerket å trene til



"We all stand together" som er vist tidligere i tråden elsket jeg som barn og når jeg hører den i dag begynner jeg å grine, det er jo passe flaut

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-10, 02:17   #144
Tammen
Fjott
 
Tammen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.021
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vis meg din Guilty Pleasure!

Opprinnelig lagt inn av Pappalille, her.

Min er så ille at den er hverken søt eller morsom, bare tragisk. Må kjenne etter om jeg tør å legge den ut.

Min og, eller jeg har definitivt flere men denne er den første som dukker opp nå.




(Kilde:


(Kilde: youtube.com)
)

__________________


Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-10, 09:02   #145
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg din Guilty Pleasure!

Gaute! Teksten og rimene er redselsfulle, men gutten er søt.

Karoline Krügers GP-bidrag likte jeg også. Jeg husker at jeg gransket meg selv i speilet og syntes at jeg liknet bittelitt. Når jeg ser på bilder av Krüger nå, ser jeg at kona til min eks er nesten helt lik henne.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-10, 09:12   #146
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vis meg din Guilty Pleasure!

'Kjærlighet er mer enn forelskelse' - jeg tenker han må ha gått på et eller annet når han skrev den teksten. Jeg må bare skru av radioen jeg hvis den kommer. Samme som den 'Du er så vakker når du sover' som jeg ikke husker hvem som sover.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-10, 09:26   #147
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg din Guilty Pleasure!

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Gaute! Teksten og rimene er redselsfulle, men gutten er søt.

Søt? Han er på grensen til det mamma kaller "valm", og DA er man brekkekkel, altså.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-10, 09:32   #148
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.810
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vis meg din Guilty Pleasure!

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Gaute! Teksten og rimene er redselsfulle, men gutten er søt.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-10, 10:00   #149
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vis meg din Guilty Pleasure!

Å, herregud, hvordan kunne jeg glemme min aller verste - finner den ikke på YT en gang:
Jørn Hoel – Det Ingen Andre Får

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-10, 10:06   #150
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg din Guilty Pleasure!

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Å, herregud, hvordan kunne jeg glemme min aller verste - finner den ikke på YT en gang:

MIN aller verste er denne. Den finnes heller ikke på YouTube. Mannen min holder på å klikke, for jeg synger på den HELE TIDEN.

Schytts – Disco Lady


NÅ er jeg flau, altså.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-10, 10:11   #151
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg din Guilty Pleasure!

Én til:


(Kilde: youtube.com)

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-10, 10:36   #152
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg din Guilty Pleasure!

Jeg har en til som ikke finnes på Youtube, nemlig den helt forferdelige "Kjære Kristine" mmed Hanne Krogh. Den er sånn gaule-og-irritere-vettet-av-familien-sang. Jeg liker den fordi den virkelig egentlig er så teit.

Kjære Kristine, min beste venninne
Ikke gråt, ingen skylder på deg
I kveld når han kommer
Si at jeg har dratt min vei
Og gi ham denne ringen fra meg
Jeg har lenge visst det fantes en annen
Men jeg håpet at det var en flørt
Han burde latt meg vite
Bare sagt det som det var
Nå har jeg ventet lenge nok
Nå pakker jeg og drar
Nå pakker jeg og drar
Kjære Kristine, min beste venninne
Ikke gråt, ingen skylder på deg
I kveld når han kommer
Si at jeg har dratt min vei
Og gi ham denne ringen fra meg
Jeg har hele tiden trodd det var oss to
Og at ringen var et slags symbol
Han burde latt meg vite
Bare sagt det som det var
Nå har jeg ventet lenge nok
Nå pakker jeg og drar
Nå pakker jeg og drar
Nå er det slutt
Jeg bare reiser min vei
Jeg vil ikke gå her og bli holdt for narr
Så hils ham og si
Jeg har gjort det forbi
Nå kan du flytte inn, for jeg
Drar min vei
Kjære Kristine, min beste venninne
Ikke gråt, ingen skylder på deg
I kveld når han kommer
Si at jeg har dratt min vei
Og gi ham denne ringen fra meg
Ikke gråt, ikke gråt
Vi kan fremdeles være venner, Kristine
Ikke gråt, ikke gråt
Du har jo alltid vært min beste venninne

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-10, 10:37   #153
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg din Guilty Pleasure!

Sjekk min siste link, glitter.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-10, 10:42   #154
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg din Guilty Pleasure!

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Sjekk min siste link, glitter.

Det er kanskje litt mer cred å like originalen? Selv om han sang falskere enn Hanne, så er han jo tross alt en kul italiener.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-10, 10:43   #155
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.793
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vis meg din Guilty Pleasure!

Jeg kom på etpar fra ungdomsårene. De er skikkelig teite, men de bringer med seg så mange gode minner, at jeg liker de likevel

(Jeg trenger vel neppe å si at jeg var sinnsykt forelsket i den tiden, )


(Kilde: youtube.com)


Sist redigert av gnuri : 03-03-10 kl 10:54.
gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-10, 10:43   #156
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.793
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vis meg din Guilty Pleasure!


(Kilde: youtube.com)

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-10, 10:44   #157
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.793
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vis meg din Guilty Pleasure!


(Kilde: youtube.com)

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-10, 10:44   #158
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.793
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vis meg din Guilty Pleasure!


(Kilde: youtube.com)

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-10, 10:48   #159
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg din Guilty Pleasure!

(Kilde:


(Kilde: youtube.com)
)


Han jeg var forelsket i i tenårene, hatet Alphaville, så jeg torde nesten ikke spille dem hjemme alene på rommet mitt engang, i tilfelle han ville finne det ut. Og nei, vi var ikke sammen eller noe slikt, men likevel var jeg bekymret for hva han måtte tenke om meg hvis han hørte rykter om min Alphaville-lytting.

Ane Brun sin versjon av sangen er forresten fantastisk nydelig.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-10, 10:51   #160
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg din Guilty Pleasure!

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

(Kilde:

(Kilde:

(Kilde:
(Kilde:


(Kilde: youtube.com)
)
)
)
)

En kompis av meg spilte i sin tid inn en hel kassett med denne sangen, og kjørte den nonstop i bilen. Jeg hørte også Ane Bruns versjon helt tilfeldig for noen måneder siden, og ble betatt. Det er en god sang.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"

Sist redigert av Bluen : 03-03-10 kl 11:00.
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no