Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Finner du frem klær til deg selv kvelden før?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-10-19, 11:58   #61
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.299
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finner du frem klær til deg selv kvelden før?

Nei. Men det burde jeg nok egentlig ha gjort.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-19, 12:01   #62
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.890
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Finner du frem klær til deg selv kvelden før?

I gode perioder, senest i går, til meg og jentene.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-19, 12:04   #63
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.110
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finner du frem klær til deg selv kvelden før?

Ganske ofte, særlig når jeg sykler, da pakker jeg sykkelveska kvelden før, med klær jeg tar på på jobben, pluss at jeg finner frem treningstøy. Noen ganger til og med klær for to dager, for om jeg skal løpe dagen etterpå så vil jeg helst slippe sekk, så da legger jeg klær i skapet for neste dag på jobb. Da føler jeg meg ekstremt organisert.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-19, 14:22   #64
Strutsen
TittelTøs
 
Strutsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Innlegg: 2.822
Blogginnlegg: 36
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Finner du frem klær til deg selv kvelden før?

Ja, det gjør jeg. Jeg får fullstendig neller av å gå i krøllete klær, så jeg må finne frem og eventuelt glatte over de klærne jeg skal ha på.

Strutsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-19, 21:15   #65
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.006
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Finner du frem klær til deg selv kvelden før?

Ja, meg og minsten gjør det. De to andre barna er ikke så nøye på det...

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-19, 21:29   #66
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Finner du frem klær til deg selv kvelden før?

Eg legger fram dersom eg skal tidleg på jobb. Klokka 0630 orkar eg ikkje å tenke. Og me må ha noko gjennomtenkt jobbantrekk av ymse grunnar.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-19, 14:57   #67
Hulda
Bør lage seg en tittel selv
 
Hulda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.823
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Finner du frem klær til deg selv kvelden før?

Ja, stort sett alltid. Har gjort det til ungene også.

__________________
Firebarnsmor.
Hulda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-19, 15:30   #68
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.392
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finner du frem klær til deg selv kvelden før?

14-åringen måtte opp ekstra tidlig i dag på grunn av tidlig tannlegetime, og jeg registrerte at hun hadde lagt fram klær til seg på badet før hun la seg. I løpet av den tiden det tok meg å spise frokost og pusse tenner så jeg henne i tre ulike antrekk, før hun forsvant ut døra i noe helt annet enn det hun hadde lagt fram i går kveld.

Slik kunne det fort blitt med meg og. Hva jeg har på meg kommer mye an på dagsformen, humøret, været og den slags.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-19, 16:54   #69
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.762
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finner du frem klær til deg selv kvelden før?

Jepp. Jeg har lang reisevei til jobb, så for å unngå å måtte stå opp ekstremt tidlig, klargjør jeg klær og ev. treningsbag kvelden før. Prøver også å få dusjet da, for å slippe å gjøre det om morgenen.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-10-19, 16:55   #70
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.845
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finner du frem klær til deg selv kvelden før?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Slik kunne det fort blitt med meg og. Hva jeg har på meg kommer mye an på dagsformen, humøret, været og den slags.

Været sjekker jeg dagen i forveien, og humøret om morran er alltid på bånn uansett.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-19, 17:05   #71
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.771
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finner du frem klær til deg selv kvelden før?

Innimellom, men stort sett planlegger jeg hva jeg skal ha på meg kvelden før, men lar det ligge/henge i skapet. Jeg har Kondo Mari'et skapene mine, så det er veldig lett å finne frem til det jeg skal ha, selv i mørkt rom. Hvis jeg har noe som skal strykes, så ordner mannen min det for meg, mens han stryker til seg selv.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-19, 17:13   #72
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.236
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finner du frem klær til deg selv kvelden før?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Været sjekker jeg dagen i forveien, og humøret om morran er alltid på bånn uansett.



Godt du passer på humøret vårt, i det minste.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-19, 17:15   #73
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.110
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finner du frem klær til deg selv kvelden før?

Jeg kan også justere på humør, men det er mer sånn "nei, i dag skal jeg IKKE ha noe som strammer!!" eller "MÅ HA MYK ULLGENSER!!" eller "Hæler. Det er en dag for hæler!"

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-19, 23:23   #74
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.236
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finner du frem klær til deg selv kvelden før?

Og av og til blir jeg tøff i pysjamas. Wowow, yeahyeah!

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-19, 08:39   #75
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.110
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finner du frem klær til deg selv kvelden før?

Ja.

Jeg har "glad-skjørt", "powerkjoler", og diverse annet det kan bli plutselig behov for på morgenen.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-19, 10:21   #76
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.752
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finner du frem klær til deg selv kvelden før?

Nei, det har knapt skjedd. Men jeg står opp etter mannen oglegger meg etter ham.

Jeg får fremdeles finne frem til 14-åringen. Han hadde gjort det selv dersom jeg ikke gjorde det, altså, men da hadde det blitt enten helt nye klær hver dag eller det samme om igjen som jeg hadde vurdert som utskiftbart. Storebroren har villet gjøre det selv lenge, sikkert før han kom i slderen som lillebroren er i nå, så der er det mye i omløp og lite i skap. Jeg sniker meg inn og ser om det er noe som trenger vasking en gang i blant da Eller legger tilbake på rommet hans, fra vaskerommet, klær jeg vet jeg nettopp har vasket og som jeg ser er brukt svært lite.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-19, 16:53   #77
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finner du frem klær til deg selv kvelden før?

Nei.
Jeg kjøper 5-6-7 av ting jeg liker om gangen sånn at jeg har Jeans og Hverdagsgenser som jeg bare tar en av. Jeg bytter til pysj på jobb da så det er ikke viktig hva jeg har på meg på vei til/fra jobb.

Samme med halvpene klær: har flere like men i forskjellige farger litt pene bukser og skjørt som er like, og samme antall pene topper så jeg tar bare en av hver de gangene jeg er i møter og skal se representativ ut. Bruker omtrent 30-45 sek på å ta frem klær, så trenger ikke gjøre det på kveld.

Har en drøss av disse
https://www.bodenusa.com/en-us/women...ayer-front-tee
https://www.boden.co.uk/en-gb/bessie...?cat=C1_S2_G18

https://www.boden.co.uk/en-gb/richmo.../sty-t0113-ivy

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-19, 20:13   #78
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.371
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finner du frem klær til deg selv kvelden før?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Bare hvis jeg skal dra veldig tidlig (typ stå opp klokka fem), da gjør jeg det for å ikke plage mannen med mer lys enn nødvendig. Ellers aldri.

Samme her, men jeg burde nok gjøre det oftere. Det er ikke akkurat sjeldent at jeg går gjennom tre-fire antrekk på morgenen før jeg er fornøyd.

Hender jeg legger fram til 15-åringen, faktisk. Litt av samme grunn som over her; at det ikke ALLTID blir tatt noe helt rent ut av skapet, og fordi han er så trøtt om morgenen at han får veldig knapt med tid. Jeg legger ikke fram et helt antrekk, men buksa og hettejakka fra i går, for eksempel, så det kan bli brukt litt til.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-19, 20:21   #79
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.531
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finner du frem klær til deg selv kvelden før?

Av ren nysgjerrighet, når du legger frem klærne fra i går til 15-åringen, hvor har han lagt det fra seg i mellomtiden da?

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-19, 20:24   #80
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.371
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finner du frem klær til deg selv kvelden før?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Av ren nysgjerrighet, når du legger frem klærne fra i går til 15-åringen, hvor har han lagt det fra seg i mellomtiden da?

På badet.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
skyll-brett-stapp

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no