Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Finner du frem klær til deg selv kvelden før?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-10-19, 05:35   #41
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.750
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Finner du frem klær til deg selv kvelden før?

Nei. Men så lurer jeg heller aldri på hva jeg skal ha på meg.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-19, 06:05   #42
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.383
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finner du frem klær til deg selv kvelden før?

Stort sett så gjør jeg IKKE zet.

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-10-19, 07:46   #43
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Finner du frem klær til deg selv kvelden før?

Stort sett legger jeg fram til meg selv, ja. Unngår helst ting som krever hjernekapasitet tidlig på morgenen. Guttene finner selv om morgenen. 9-åringen tar bare det øverste i klesskapet - joggebukser, t-skjorte og hettegenser er fast antrekk. 16-åringen gjør nok et mer bevisst valg, men han velger selv og han gjør det om morgenen. Hans filosofi er mer "hvorfor gjøre i dag det jeg kan utsette til i morgen", så å finne fram kvelden før, ville vært en karakterbrist.

__________________
2000, 2003, 2010
og engelen Guro 2011
ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-19, 08:02   #44
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.917
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finner du frem klær til deg selv kvelden før?

Jeg legger alltid frem klær. Det er greit å vite at jeg har alt klart om det blir travelt. Og stort sett står jeg opp før mannen, så da er det greit å bare ta en ferdig bunke med inn på badet.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-19, 08:31   #45
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.952
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finner du frem klær til deg selv kvelden før?

Jeg burde nok legge frem klær, for det er ikke så sjelden at mannen min sukker tungt over at lyset på rommet blir slått på før han egentlig er klar for å stå opp.

(Sånn i forhold til alt han skal gjøre før avreise burde han vært oppe for lengst, men han og jeg er ikke skrudd sammen helt på samme måte.)

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-19, 08:39   #46
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.358
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Finner du frem klær til deg selv kvelden før?

Jeg gjør det også kun hvis mannen skal ha en senere start på dagen, det skjer svært sjelden. Har mange klær i sirkulasjon selv, men bruker heller ikke samme antrekk to dager i strekk. Klær i bruk henger på stumtjener eller luftes på henger på gardinstangen. Ikke helt stilig sånn interiørmessig men praktisk og sparer klærne som vaskes mindre.

Jentene aner jeg egentlig om legger frem klær, de har nokså fritt leide så lenge klærne forblir på deres egne rom. Tror forresten yngste legger frem klær kvelden før, når jeg tenker meg om. Jeg har ikke vært involvert i hennes påkledning på en håndfull år.

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-19, 08:48   #47
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.919
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Finner du frem klær til deg selv kvelden før?

Nei, det gjør jeg uhyre sjeldent. Jeg bruker klær flere dager og uansett forstyrrer jeg ingen om jeg må lete fram klær etter at jeg har spist frokosten. Helten står alltid opp før meg. De få gangene jeg har lagt fram noe kvelden før så har jeg endt opp med noe annet uansett.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-19, 09:08   #48
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.444
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Finner du frem klær til deg selv kvelden før?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg burde nok legge frem klær, for det er ikke så sjelden at mannen min sukker tungt over at lyset på rommet blir slått på før han egentlig er klar for å stå opp.

(Sånn i forhold til alt han skal gjøre før avreise burde han vært oppe for lengst, men han og jeg er ikke skrudd sammen helt på samme måte.)

Hoho, din mann er vesentlig greiere enn det jeg er! Hvis min mann skal opp før meg, har han værsågod å legge fram klær kvelden før. Innimellom gjør han det faktisk helt uten at jeg må minne ham på det.

Jeg legger svært sjelden fram klær kvelden før. Unntaket er hvis jeg skal hoppe rett i treningsklærne når jeg våkner, da må de ligge linet så jeg ikke får noen unnskyldninger for å skippe trening. Og hvis jeg skal opp før mannen, må jeg ha hanket ut en ren truse fra soverommet, resten av klærne har jeg et annet sted.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-19, 09:11   #49
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Finner du frem klær til deg selv kvelden før?

Både og. Stort sett alltid om vinteren for jeg orker ikke stå i minusgrader og finne frem klær. På sommeren kan jeg fint vente til morgenen.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-19, 09:49   #50
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.238
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finner du frem klær til deg selv kvelden før?

Ja, fordi jeg vanligvis sykler, og da prøver jeg å pakke sekken kvelden før. Ellers hender det at jeg kommer på jobb uten ny truse, sokker/strømpebukse eller BH.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-19, 09:53   #51
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.645
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Finner du frem klær til deg selv kvelden før?

Jeg finner det ikke fram, men tenker det ut, sånn at det ikke henger til tørk på vaskerommet eller ustrøket, om jeg må stryke osv.
Bruker en del kjoler, så som regel er det bare å rive den utvalgte ned fra hengeren når jeg går forbi om morgenen.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-19, 09:53   #52
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.854
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finner du frem klær til deg selv kvelden før?

Bare hvis jeg skal dra veldig tidlig (typ stå opp klokka fem), da gjør jeg det for å ikke plage mannen med mer lys enn nødvendig. Ellers aldri.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-19, 10:02   #53
Turte
Latsabb
 
Turte sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.132
Turte er litt kulTurte er litt kulTurte er litt kul
Standard

Sv: Finner du frem klær til deg selv kvelden før?

Ja. Har ikke så mye å velge i, så det er greit å ha det klart på forhånd.

Turte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-19, 10:20   #54
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finner du frem klær til deg selv kvelden før?

Det tror jeg aldri har skjedd. Dagsformen bestemmer hva jeg vil gå med, og den vet jeg jo ikke før jeg våkner.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-19, 10:30   #55
shute
prokrastinator
 
shute sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 5.625
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Sv: Finner du frem klær til deg selv kvelden før?

Av og til. Om jeg deler soverom med noen som kan sove lenger, eller om jeg skal ut av huset uvanlig tidlig og har ungene. Da finner jeg frem til dem også.

__________________
Ungen, 2009
Minste, 2013
shute er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-19, 10:35   #56
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.813
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Finner du frem klær til deg selv kvelden før?

En sjelden gang finner jeg frem elelr tenker på hva jeg skal ha på meg. Stort sett ikke.

Jeg har aldri funnet frem til ungene heller. Jeg er nok ikke et planleggingsmenneske.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-19, 11:05   #57
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.878
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Finner du frem klær til deg selv kvelden før?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Bare hvis jeg skal dra veldig tidlig (typ stå opp klokka fem), da gjør jeg det for å ikke plage mannen med mer lys enn nødvendig. Ellers aldri.

Ja, da gjør jeg det også. Orker ikke tenke på hva jeg skal ha på meg midt på natten....

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-19, 11:08   #58
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Finner du frem klær til deg selv kvelden før?

Ja. Ungene plukker selv fra snora, for jeg vasker klær hver dag. Vi har ikke vanvittig mange klær i omløp.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-19, 11:10   #59
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.377
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Finner du frem klær til deg selv kvelden før?

Jeg gjorde det alltid tidligere, da mannen stort sett sov da jeg stod opp. Nå er det motsatt, han står opp mens jeg sover, så da legger han klar klærne sine kvelden før.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-19, 11:43   #60
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.106
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Finner du frem klær til deg selv kvelden før?

Av og til, som oftest ikke. Men jeg tenker ofte på hva jeg skal ha på meg enten kvelden før eller før jeg står opp.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
skyll-brett-stapp


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no