Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Tynn dunjakke for høst og vinterbruk

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-10-19, 16:15   #1
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.840
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Tynn dunjakke for høst og vinterbruk

Jeg har ikke sånn fin tynn dunjakke som "alle" går med nå om dagen og tenker å kjøpe en. Ser at det er så mange fine som folk går med. Har tenkt på det i årevis men har enda ikke kjøpt. Har en ulltrenchcoat/kåpe som jeg bruker det meste av vinteren.
Prøvde noen for etpar år siden men de var så korte og snuppete så droppet hele greia.
Jeg prøvde en hos Match en dag men kjøpte den ikke. Må tenke litt om jeg egentlig trenger den. Den var fin i størrelsen og ikke så kort,trang og innsvingt som mange er.

Hvilken type har du og som du er fornøyd med?

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-19, 16:32   #2
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tynn dunjakke for høst og vinterbruk

Min er sjokkrosa, fra Reima, og brukes bare under skalljakke. Jeg kunne nok vurdert å bruke den mer ellers også, om det ikke var for den nevnte fargen. Jeg fikk den billig...

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-19, 16:34   #3
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.409
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tynn dunjakke for høst og vinterbruk

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Min er sjokkrosa, fra Reima, og brukes bare under skalljakke. Jeg kunne nok vurdert å bruke den mer ellers også, om det ikke var for den nevnte fargen. Jeg fikk den billig...

Har du flere?? 😂 Snuppa her elsker sin knallrosa vi kjøpte av deg. 😊

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-19, 16:35   #4
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Tynn dunjakke for høst og vinterbruk

Jeg har en fra Rab, modellen heter Microlight alpine. Elsker den, men nå er den strengt tatt en størrelse for liten. Eller jeg for stor.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-19, 16:38   #5
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tynn dunjakke for høst og vinterbruk

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Har du flere?? 😂 Snuppa her elsker sin knallrosa vi kjøpte av deg. 😊

Jeg hadde to forskjellige størrelser, ja. Jeg hadde vel egentlig tenkt å selge begge og kjøpe noe i mer... aanvendelig farge, men... Den passer jo! :rabla:

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-19, 16:45   #6
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tynn dunjakke for høst og vinterbruk

Jeg har en mørkeblå fra North Face, som også kan brukes som for-jakke til f.eks. regnjakken jeg har fra North Face (altså at den settes fast med glidelås). Den brukes mye, senest som turjakke i dag.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-19, 16:57   #7
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.986
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tynn dunjakke for høst og vinterbruk

Jeg har fra Stormberg. Kjempefornøyd.

__________________
2001 og 2001
Stompa er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-10-19, 17:06   #8
Adele
In love with a fairytale
 
Adele sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 3.128
Adele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tynn dunjakke for høst og vinterbruk

Jeg har Peak Performance Frost Down jacket. Jeg bruker den til omtrent alt og er veldig fornøyd.

Adele er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-19, 17:11   #9
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.482
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tynn dunjakke for høst og vinterbruk

Jeg har fra Cubus. Overraskende fornøyd, billig var den også.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-19, 17:59   #10
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tynn dunjakke for høst og vinterbruk

Opprinnelig lagt inn av Adele, her.

Jeg har Peak Performance Frost Down jacket. Jeg bruker den til omtrent alt og er veldig fornøyd.

Denne har jeg også, men min er med hette og heter Frost Hood. Veldig fornøyd med den.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-19, 18:00   #11
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.802
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tynn dunjakke for høst og vinterbruk

Jeg hat en fra Scandinavian explorer, den kostet ca 800 tror jeg. jeg er fornøyd ihvertfall.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-19, 18:05   #12
pippo
Sangfugl
 
pippo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.793
pippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tynn dunjakke for høst og vinterbruk

Jeg har også fra RAB, microlight alpine. Veldig fornøyd! Merk at endel av de rimeligere typene ikke har særlig mye dun (hvis det er viktig for deg).

pippo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-19, 18:42   #13
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.354
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tynn dunjakke for høst og vinterbruk

Jeg har fra Cubus, tenker ikke at den duger på vinteren, den er god på kjølige sommerkvelder og på høst/vår. Kosta 2-300 kr.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-19, 18:52   #14
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.408
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tynn dunjakke for høst og vinterbruk

Jeg har en med hette fra Skogstad, syns den har fin passform.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-19, 00:42   #15
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tynn dunjakke for høst og vinterbruk

Har en fra Helly Hansen. Egentlig skjitdyr, men fikk den billig på en eller annen event. Elsker den, men den begynner å bli litt slitt og er ikke så svart lengre.

Mamma har en fin en fra Skogstad. Lurer på en slik en, den er mer fargerik.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-19, 00:48   #16
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tynn dunjakke for høst og vinterbruk

Har en mørk olivengrønn fra Levis, med hette. Jeg bruker den gjerne under anorakk på blåste dager.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-19, 01:05   #17
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.025
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tynn dunjakke for høst og vinterbruk

Jeg har to. Begge fra Haglöfs. Begge to har hette så de er i sportykategorien. En sort med syntetisk fyll og en aprikosoransje med dun. Jeg foretrekker den med dun. Den er mykere, lettere og varmere selv om den fremstår tynnere enn den med syntetisk dun.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-19, 13:58   #18
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tynn dunjakke for høst og vinterbruk

Jeg tenker at du bør tenke på om du skal bruke den mest alene eller under andre jakker. Jeg kan ikke fordra hette på ting jeg bruker under andre ting.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-19, 14:38   #19
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tynn dunjakke for høst og vinterbruk

Er det mer sporty med hette?

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-19, 15:13   #20
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tynn dunjakke for høst og vinterbruk

Jeg har en fra Patagonia som jeg kjøpte brukt på Tise, som jeg bruker under ullkåpen min om vinteren, for å kunne bruke den i kaldere temperaturer også. Min er uten hette. Hadde kanskje vært greit med en avtagbar hette, for om jeg bruker den i skogen på høsten f.eks. er hette fint.

Det ligger MANGE slike til salgt på Finn og Tise, bare et tips.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no