Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Klær til trolldomsakademi

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-06-19, 09:02   #1
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.959
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Klær til trolldomsakademi

Jeg har i et svakt øyeblikk meldt jentungen på Trolldomsakademiet i to dager i sommer, helt uten å tenke på hva dette fører med seg, og i følge innbydelsen så krever dette skoleuniform. (De skal ha ros for å oppfordre til å kjøpe brukt, men jeg har ikke tid til å gå å leite i bruktbutikker). Så da kjære FP trenger jeg hjelp av dere til å finne klær som passer til kravspeken:

-Stikkejakke/genser (grå,hvit eller jordfarger)
-Hvit skjorte, de får utdelt slips ved livens start
-mørk underdel
-Hatt om mulig

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-19, 15:10   #2
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.361
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Klær til trolldomsakademi

Kuli! Vår mellomste er hardbarka Trolldomselev. Han er jo gutt, så vi har litt lettere tilgang til hvite skjorter og mørke bukser.

Det er viktig at det ikke er dongeribukse, ellers har jeg sett mye forskjellig av mørke skjørt og bukser. På hodet kan de ha hatt, lue, skaut. Jakke/genseren har ikke vært hjemmestrikket, men mer cardigan-typen. Til bursdagen fikk han dog kutte fra sin beste venn. Stor stas. Dersom du ikke får napp her inne, tror jeg likevel en ganske stor Fretex-butikk skal ha det som trengs.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-19, 15:16   #3
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.959
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Klær til trolldomsakademi

Jeg trenger bare linker og tips om butikker, men jeg orker ikke løpe rundt hele byen og lete liksom.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-19, 15:57   #4
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klær til trolldomsakademi

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Jeg trenger bare linker og tips om butikker, men jeg orker ikke løpe rundt hele byen og lete liksom.

Hvit skjorte finner du vel i de fleste butikker, om ikke i jenteavdelingene, så i alle fall i gutteavdelingene. Til jenta mi kjøpte jeg hvit skjorte med litt innsving, beregnet på jente, fra nettbutikken til H&M (de hadde ikke i butikk). Mørke bukser eller skjørt er det vel heller ikke særlig vanskelig å få tak i?

Gutteavdelingene har også ofte gensere som dette.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-19, 00:30   #5
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.249
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Klær til trolldomsakademi

H og M har mørke skjørt og lange knestrømper.

Heksehatt er det sikkert noen som har fra Halloween. Se om du får lånt.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-19, 00:36   #6
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.779
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klær til trolldomsakademi

Fretex?

(Guttungen her har også deltatt noen ganger. Veldig bra opplegg. )

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-19, 15:07   #7
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.631
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Klær til trolldomsakademi

Det eneste vi har skaffet til Trolldomsakademiet er hvit skjorte. Det får man jo tak i overalt. Siden det er midt på sommeren, ville jeg vurdert kortermet. Ellers har hun hatt med seg mørk bukse/skjørt, og islender. Hun har vært på fire samlinger nå, og elsker det.

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-19, 15:12   #8
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.959
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Klær til trolldomsakademi

Vi får ta oss en tur i løpet av uken å se da, ser ut til å være greit å få fatt på. Hun gleder seg, men er ikke så alt for bevandret i Harry Potter verden men satser på at det blir bra uansett.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-19, 15:53   #9
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.409
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Klær til trolldomsakademi

Tiåringen min har hatt hvit skjorte, mørk v-genser og mørk bukse. Eventuelt mørkt skjørt.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-19, 11:46   #10
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.959
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Klær til trolldomsakademi

Akademiet var stas i sommer og det har ført til at hun var på et nytt nå i helgen og er påmeldt enda et om 14 dager. Lysten til å gjøre mer ut av kostymet og andre effekter er økende. Så jeg tenger enda gode tips. Kutte, f.eks hvor får jeg fatt på det?

Jeg får ikke skrytt nok av opplegget, de får virkelig rømme inn i en annen verden.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-19, 11:55   #11
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klær til trolldomsakademi

Jentungen fikk en veldig fin (Håsblås-) kutte til jul, kjøpt på Outland til en uforskammet høy pris. Men det kreves sikkert ikke rare ferdighetene for å greie å sy en?

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-19, 22:23   #12
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.249
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Klær til trolldomsakademi

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Jentungen fikk en veldig fin (Håsblås-) kutte til jul, kjøpt på Outland til en uforskammet høy pris. Men det kreves sikkert ikke rare ferdighetene for å greie å sy en?

Mormor til eldste sin venninne har sydd.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-19, 23:21   #13
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.695
Mikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Klær til trolldomsakademi

Jeg så at de solgte sliktpå Obs i dag.

__________________
03 06 09
Mikkeline er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no