Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag? #7

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-09-19, 09:52   #381
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7

Faktisk å løpe til jobb. (Ble IKKE glad av det i går, så det var litt fint å kjenne at det går an)

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 05-09-19, 10:09   #382
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7

At 24 timers blodtrykksmåling viste at jeg har fint blodtrykk, ingen flere kontroller. Det var ganske frustrerende med høye verdier i Mai, og på etterkontroll i August, når alle blodprøver, hvilepuls og metning er helt innenfor, jeg trener og har ikke uvaner å ta av. Blodtrykksmedisiner ble nevnt opptil flere ganger. .

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv  
Gammel 05-09-19, 10:11   #383
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7

Kjørt en fornøyd 8.klassing avgårde til bussen for overnattingstur til Hudøy med skolen, og kjørt 15-åringen til motorsykkeltime på morgenen, før mormor henter henne igjen når det er ferdig og kjører henne til skolen. 15-åringen vil ta mest mulig av lett motorsykkel lappen nå i høst sånn at hun kan få den kjapt til våren igjen når hun har blitt 16 og sesongen starter igjen. Så da prøver jeg så godt jeg kan å få tilrettelagt for at det skal gå, selv om det er noen få timer hun må ta i skoletiden.

Elisabet er ikke aktiv  
Gammel 06-09-19, 00:52   #384
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.253
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7

Fint jobbarrangement og selfie med Andreas Wahl.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 06-09-19, 15:03   #385
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7

I går:
Campingvogna ble plassert der den skulle for vinteren. Uten å komme borti husveggen eller andre hinder når jeg rygget den på plass.

Bobbelur er ikke aktiv  
Gammel 06-09-19, 15:13   #386
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7

Legen hørte på meg!

__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv  
Gammel 06-09-19, 17:04   #387
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.586
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7

Fredag, og at jeg fikk ferdigstilt en del små oppgaver på jobb som har hengt over meg.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 06-09-19, 18:17   #388
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.825
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7

Egentlig dyyyre bh-er i min størrelse til halv pris.
Jeg digger sånne gammeldagse undertøysbutikker med eldre, hjelpsomme damer som hjelper, finner frem, justerer og pakker inn undertøyet i silkepapir.

Kaija er ikke aktiv  
Gammel 06-09-19, 18:24   #389
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.434
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7

Opprinnelig lagt inn av Bobbelur, her.

Uten å komme borti husveggen eller andre hinder når jeg rygget den på plass.

-ea- er ikke aktiv  
Gammel 06-09-19, 19:22   #390
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7

Jeg har bare lyst til å rope ut at jeg synes jeg har helt fantastiske kolleger!

I dag holdt jeg en stor presentasjon for hele organisasjonen, og jeg grudde meg litt på forhånd. Men jeg har fått vanvittige mengder med positive tilbakemeldinger i etterkant. Ikke bare sånne «du var flink», men med en liten vri sånn at jeg virkelig skjønte at de hadde hørt på det jeg sa. Og fra folk jeg ikke aner hvem er engang. Det er fantastisk å jobbe et sted hvor organisasjonskulturen er sånn at folk skryter av hverandre og snakker hverandre opp.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå  
Gammel 06-09-19, 19:30   #391
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.201
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7

Telefon fra barnet som er på den andre siden av jordkloden. Og hadde det bra.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv  
Gammel 06-09-19, 19:56   #392
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.157
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7

Denne er fra tidligere i uken.
Pappaen min. Han er så genuint hjertevarm og omsorgsfull og jeg er så stolt av å være datteren hans.
Pappa sitter på et hotell i grisgrendte strøk og drikker formiddagskaffe, og observerer en situasjon der en fortvilet ung, utenlandsk mann snakker med resepsjonisten. Mannen går, og nyskjerrigpappa går å spør resepsjonisten hva det går i.
Den unge mannen var busspassasjer på langrutebuss, og bussen kjørte fra han mens han var på toa. Pappa går ut og ser og observerer mannen noen hundre meter lengre bort. Hiver seg i bilen og plukker opp fyren, og de kjører 7 mil før de når igjen bussen.
Hadde ikke pappa gjort dette hadde mannen misset bagasjen sin ettersom det var en buss som hadde bytte akkurat der de nådde den. Den Maylaisiske turisten var utrolig takknemlig, og han og pappa har utvekslet kontaktinfo på SoMe, så når har gamlefar fått en ny venn.
Jeg er så glad at man tør å se, spørre og by på seg selv.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv  
Gammel 06-09-19, 20:34   #393
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7

Første møte med årets elevråd på jobb. Kloke, engasjerte, fine unger. Det blir gøy å jobbe med dem i år!

God prat med 16-åringen mens vi lagde middag. Han er så åpen at jeg nesten må klype meg i armen av og til. De temaene han tar opp, hadde vært utenkelig for meg å snakke med foreldre om da jeg var 16, og jeg setter så urolig stor pris på den tilliten han viser meg gjennom å være så åpen. Han tar virkelig for gitt at jeg er ok å prate med om alt!

__________________
2000, 2003, 2010
og engelen Guro 2011
ming er ikke aktiv  
Gammel 06-09-19, 23:59   #394
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7

For en fin historie og fin pappa, nextlife!


I dag ble jeg glad for en nydelig time med de to eldste, der vi jobbet sammen med oppussing av rommet til jentungen, med en skjønn blanding av hektisk politisk diskusjon dem i mellom, dansing, tulleslåssing og generelt god stemning. Nå ha eldste kjærestebesøk, det er også veldig koselig.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 07-09-19, 10:05   #395
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7

Lørdag morgen, huset sover, jeg har kaffe. Det er så fredelig. Tenker på alle våkne lørdagsmorgener med små barn. Koselig det også, men såååå trøtt jeg var. Nå er det jeg som våkner først. Koser meg disse fredelige stundene.

Så blir jeg glad og rørt av historiene over her. Søskenkjærlighet, gode store barn og godhet.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv  
Gammel 07-09-19, 21:11   #396
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 8.974
Blogginnlegg: 38
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7

Jeg fikk ryddet ut enda en ting fra kjelleren og nå får et barn som bor på krisesenteret sove varmt og godt i voksiposen som vi virkelig ikke trenger lengre.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv  
Gammel 08-09-19, 14:40   #397
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.447
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7

Å kunne tisse uten å måtte holde meg fast i veggen og puste som om jeg hadde rier. Antibiotika altså

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv  
Gammel 08-09-19, 18:50   #398
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.790
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7

Flanering ved Middelhavet, Laaang lunsj med bobler. Nydelig å bare sitte i skyggen å skravle og se ut over havet.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv  
Gammel 08-09-19, 21:51   #399
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.368
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7

Har stemt og ble fornøyd med hvordan jeg valgte med både slengere og kryss. Alle var blide og hyggelige, generelt god stemning i stemmelokalet.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv  
Gammel 09-09-19, 00:42   #400
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7

Vel unt, Nenne! Samme feeling forrige helg, fantastisk påfyll for høst og vinter!

Jeg er så glad for at jeg ENDELIG, etter mange uker med hardt arbeid, endelig har kommet til bunns i 15 års rot på loftet. Vi har ryddet innimellom, men hamstret og rotet mer. Og mens man holder på så sprer det seg jo ut over hele huset, ting som skal hit og dit, og nye systemer som skal lages og ting som skal på finn og på loppis og på dynga og så hjelper det jo ikke at vi i parallell pusser opp rommet til jentungen.

Men nå er det orden! 100 kvadrat med system og ordning og reda på ørten kofferter, 15 dyner og ditto puter, 5 madrasser, 3 sykler, 10 soveposer, 3 telt, 8 kasser lego, to bestefarsklokkee, 30 vinglass, 6 kasser julepynt, 2 gyngestoler, diverse eldgamle bord, en diger skjenk og et garderobeskap i deler, diverse elfa-kurver, byggematerialer, hageputer, ekstrastoler, pynt for diverse sesonger, 3 digre persiske tepper, blomsterpotter, gammelt servise (som eldstemann insisterer på at han vil ha med seg på hybel), gamle (nå sorterte) papirer, varmeovner, vinterkåper og grandtantes gamle mink, hobbyprosjekter, gavepapir, en raclette, en stålampe, diverse andre lamper, bare en boks ledninger og ladere (mot en bod full av diverse elektrisk datert tilbake til et annet årtusen. ), og, ja...

Ja, dette er ETTER ryddingen.

Og det er dansegulv i midten. :danser:

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no