Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Sende med helthjem.no

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-10-19, 19:43   #1
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.253
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sende med helthjem.no

Har noen brukt dette til å sende pakke med? Skal sende noen barnebøker og kjøper spør om jeg kan bruke dette.

Ser at målene på minste pakke er så liten, dvs lengden maks 12 cm. Det er jo ingenting. Stemmer dette?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-19, 19:55   #2
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sende med helthjem.no

Vi bruker helthjem.no mye. Vi bruker som regel å pakke i en skoeske el.l. Fungerer finfint her. Putter pakken i postkassen før kl 23 om kvelden. Billig er det også.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-19, 19:57   #3
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.866
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sende med helthjem.no

Det er jo 25 x 12 x 35, er det ikke? Er da ganske stort.

Har brukt det flere ganger, og synes det er genialt enkelt og rimelig.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-19, 20:14   #4
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.973
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Sende med helthjem.no

Har lest mye negativt, men ikke prøvd selv for jeg kan ikke bruke adressen min.
Men du kan sende ganske store ting.

__________________
Gutta 2005 og 2007

Sist redigert av star : 13-10-19 kl 20:52.
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-19, 20:43   #5
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.991
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sende med helthjem.no

Utrolig fornøyd! Kjapt, og man får sms og sporing. Og lettvint!

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-19, 20:48   #6
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sende med helthjem.no

12 cm er tykkelsen. Jeg har brukt det ganske mye i det siste, det funker kjempebra.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-19, 21:16   #7
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sende med helthjem.no

Jeg er fornøyd med hvordan det funker, både som selger og mottaker.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-19, 21:48   #8
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.253
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sende med helthjem.no

Fant ut av det. Så da tester jeg det.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-19, 23:34   #9
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.409
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sende med helthjem.no

Jeg har brukt det mye, og elsker det! Det er enkelt, billig og så kan man pakke det inn slik man selv vil.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-19, 14:50   #10
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.253
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sende med helthjem.no

Pakken ble hentet i natt. For en fantastisk ide!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-19, 23:16   #11
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sende med helthjem.no

Jeg har også testet det, helt absurd følelse, men det funket!

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 14-10-19, 23:41   #12
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Sende med helthjem.no

De henter ikke her

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-19, 10:43   #13
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.386
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Sende med helthjem.no

Jeg har ikke prøvd å sende med dem, men kommer nok aldri til å prøve det heller gitt alle problemene jeg har når det gjelder å motta pakker via dem. Jeg får meldinger om at pakken er levert på dørmatten min, men finner ikke pakken når jeg sjekker. Bor i bygård i Oslo og det er tydelig at det er tilnærmet umulig for dem å få til å levere til meg. Bygården har to innganger og det er tydeligvis for mye for dem. Hvordan de likevel kan fortelle meg at pakken er levert, er en gåte for jeg finner den ikke på dørmatte eller noen som helst sted i oppgang, postkasse, aviskasse, utenfor døren etc. Jeg har opplevd dette tre ganger nå og har rett og slett måttet slutte med å bestille fra nettsteder som leverer på denne måten.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-19, 11:11   #14
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.631
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sende med helthjem.no

Det funker veldig fint å sende med dem, synes jeg. Har litt delt erfaring med å motta. Det skyldes nok at vi har mindre postkasse enn de fleste andre har nå for tida, og at pakker som sendes til meg ikke får plass oppi kassa. Jeg liker ikke at pakka blir hengt utenpå postkassa ut mot veien. Hittil har det gått bra, altså.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-19, 11:25   #15
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.253
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sende med helthjem.no

I følge sms ble pakken levert til mottaker i natt.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-19, 11:35   #16
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sende med helthjem.no

I dag konstaterte vi at det ikke er postbudet, men avisbudet som leverer retthjem-pakker. Vi har nemlig en postkasse i oppgangen hvor postbudet har tilgang og en postkasse på utsiden av inngangen hvor avisbudet putter avisa om morgenen. Og pakka ble levert i den sistnevnte.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-19, 12:13   #17
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.253
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sende med helthjem.no

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

I dag konstaterte vi at det ikke er postbudet, men avisbudet som leverer retthjem-pakker. Vi har nemlig en postkasse i oppgangen hvor postbudet har tilgang og en postkasse på utsiden av inngangen hvor avisbudet putter avisa om morgenen. Og pakka ble levert i den sistnevnte.

Det stemmer nok. De er vel eid av Schibsted, så min kollega antok at det var avisbudet som henter og leverte. Det kan stemme med hentetidspunktet, som var før halv tre om morgenen.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-19, 12:27   #18
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sende med helthjem.no

Vi får det heller ikke i den vanlige postkassen som Posten bruker, men derimot i den gamle postkassen som henger på trapperekkverket ved huset, og som ingen bruker etter vi fikk fellesstativ et stykke fra huset. Hadde tenkt å skru den ned, men har ikke kommet så langt ennå, og kanskje vi skal la være?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-19, 13:19   #19
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.097
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sende med helthjem.no

Her hadde helthjem hengt to plastposer med pakker på postkassa mi som ikke passet oppi postkassa. Vær så god, forsyn dere, liksom.

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no