Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hvor mye i konfirmasjonsgave til eget barn?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-04-14, 23:08   #41
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.892
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye i konfirmasjonsgave til eget barn?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Ja, noen svir jo av enorme summer på ferie.

Ja, alt er jo en prioritering.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-14, 23:10   #42
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.021
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor mye i konfirmasjonsgave til eget barn?

Nå er det en liten stund til jeg har konfirmant, men gaven kommer nok ikke til å bli i nærheten av det andre nevner her. Og selskap og antrekk går inn i samme budsjett som gaven.

Jeg fikk bunad av mine foreldre og farmor og farfar. Broren min fikk penger tror jeg, eller cross sykkel.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-14, 23:21   #43
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.105
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye i konfirmasjonsgave til eget barn?

Jeg tenker at konfirmasjon er det samme som dåp og heller ikke med dåp regner jeg selskap og antrekk som en del av dåpsgaven. Våre barn fikk forresten dåpsgave hos oss foreldre, det er derfor de får en ganske stor gave til konfirmasjonen.
Vi har heller ikke spart på egen konto til dem, da elste var liten var vi studenter og hadde absolutt ikke et øre til overs å spare. Vi har derfor valgt å gi dem det konfirmasjonsantrekket de vil ha, feire dagen med selskap, gi dem en pengegave og ellers får de førerkort på bil når den tid kommer.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-14, 23:26   #44
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.892
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye i konfirmasjonsgave til eget barn?

Vi har ikke døpt ungene og sparer heller ikke til dem. :tidenes mest gniene:

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-14, 23:38   #45
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.021
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor mye i konfirmasjonsgave til eget barn?

Dåpsantrekket var arvet, selskapet holdt vi hos oss selv med mat lagd selv. Husker virkelig ikke om vi ga de gave, mulig en tusenlapp på konto.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-14, 23:45   #46
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.017
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye i konfirmasjonsgave til eget barn?

Når jeg leser om summene dere bruker, så håper jeg egentlig at ungene velger å ikke konfirmere seg.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-14, 00:04   #47
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.892
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye i konfirmasjonsgave til eget barn?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Når jeg leser om summene dere bruker, så håper jeg egentlig at ungene velger å ikke konfirmere seg.

Det er ihvertfall uaktuelt for oss med slike summer. Jeg synes ikke en konfirmasjon er verdt å bruke så mye penger på, men jeg understreker at det er min private oppfatning.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-14, 00:07   #48
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mye i konfirmasjonsgave til eget barn?

Jeg kan ikke huske at vi gav egne barn dåpsgave.

Når det er sagt så fikk snuppa bunad i gave. Og selvsagt selskapet. Jeg synes ikke det er så selvsagt at selskap, og antrekk er en del av "pakka" og at dyre gaver kommer i tilegg. Jeg synes definitivt det sorterer under gave til konfirmanten.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-14, 00:24   #49
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye i konfirmasjonsgave til eget barn?

Våre unger er ikke døpt, fikk ikke gave av oss til navnedagen, vi sparer ikke til dem, og jeg blir småfnisen ved tanken på å skulle bruke 10 000 kroner på konfirmasjonsgave til dem. :medgnien:

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-14, 00:27   #50
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mye i konfirmasjonsgave til eget barn?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Våre unger er ikke døpt, fikk ikke gave av oss til navnedagen, vi sparer ikke til dem, og jeg blir småfnisen ved tanken på å skulle bruke 10 000 kroner på konfirmasjonsgave til dem. :medgnien:

Får ikke håpe de ønsker seg bunad da. For da ryker du på mer enn 10 000,-

Vi har ikke tradisjon for dyre gaver i våre familier heldigvis. Største enkeltsummen snuppa fikk, var 5000,- av et besteforeldrepar. Ellers hadde de andre ganske vettuge gaver.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-14, 00:31   #51
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.105
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye i konfirmasjonsgave til eget barn?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Våre unger er ikke døpt, fikk ikke gave av oss til navnedagen, vi sparer ikke til dem, og jeg blir småfnisen ved tanken på å skulle bruke 10 000 kroner på konfirmasjonsgave til dem. :medgnien:

Og jeg blir litt småfnisen av at andre blir småfnisen av pengegaven vi skal gi barnet vårt til konfirmasjonen. Men nå er jeg ikke så gnien på gaver da.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-14, 00:33   #52
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mye i konfirmasjonsgave til eget barn?

Den tid, den sorg. De er ikke døpt, så mulig jeg slipper billigere unna. :håpefull:

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-14, 00:34   #53
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mye i konfirmasjonsgave til eget barn?

Jeg sparer til mine barn da, det skal jeg ha.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-14, 00:54   #54
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye i konfirmasjonsgave til eget barn?

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.

Får ikke håpe de ønsker seg bunad da. For da ryker du på mer enn 10 000,-

Begge jentene har arve-bunader i vente, så der går det ikke andre utgifter enn omsying/tilpassing. Men det hadde jo uansett vært opp til oss og ikke dem hvorvidt vi skulle gitt dem bunader til konfirmasjonen eller ikke. Det er ikke akkurat en rettighet som 15 år gamle jenter har, synes jeg.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-14, 00:56   #55
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye i konfirmasjonsgave til eget barn?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Og jeg blir litt småfnisen av at andre blir småfnisen av pengegaven vi skal gi barnet vårt til konfirmasjonen. Men nå er jeg ikke så gnien på gaver da.

Du misforstår: jeg fniser ikke av din gave, men tanken på å gi ungene mine slike summer er helt fjern for meg. Hva andre gjør, legger jeg meg virkelig ikke oppi.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-14, 07:46   #56
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye i konfirmasjonsgave til eget barn?

Jeg regner med at selskapet ikke blir spesielt dyrt. Vi feirer nok hjemme med nærmeste familie og uten kjempesummer til mat. Om jeg bestiller blir det jo litt, men ikke 20-30-40 000 som skisseres her i tråden.

Jentene får nok bunad om de vil ha, men det er ikke sikkert at begge får helt nye bunader, vi har mange bunader i familien så mulig vi går for arv og omsøm.

Hva vi skal gi i gave vet jeg ikke ennå. Det har jeg ikke tenkt på, men skal de ha bunad så blir det gaven. Jeg ser på bunad som en litt større ting enn et antrekk til konfirmasjonsdagen. Hvis de ikke vil ha bunad er det helt uaktuelt at de får pengesummen i stedet. Det er ikke en logisk tanke for meg.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-14, 08:17   #57
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.049
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye i konfirmasjonsgave til eget barn?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Jeg ser absolutt behovet. Nå er min 15, og hun sparer kamera, Mac, scooter og lappen for å kjøre den.

Eldste brukte konfepenger på lettmotorsykkel + lappen.

At barnet selv ser noe å bruke penger på, er jeg selvsagt ikke overrasket over .
Jeg kunne gitt kamera eller støtte til Mac, men en stor pengesum til fri bruk er uaktuelt her.
Scooter og motorsykkel er uaktuelt for meg å sponse, for å si det mildt.
Jeg ser ingen grunn til at en 15- åring skal ha mye mer penger til fri bruk enn hva en voksen har. Rimelig uaktuelt å kjøpe seg noe i 10000-klassen her i huset.

Jeg synes det er så mye ekstrem pengebruk blant unge idag at det sitter langt inne å fyre opp under forbruket.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-14, 08:23   #58
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mye i konfirmasjonsgave til eget barn?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Når jeg leser om summene dere bruker, så håper jeg egentlig at ungene velger å ikke konfirmere seg.

Det håper jeg også. Ingen av ungene våre er døpt eller hatt navnefest.

Jeg tror vi muligens kommer til å friste med en kul ferie eller noe som alternativ til konfirmasjon. Jeg føler rett og slett ingen tilknytning til den tradisjonen. Det var en slags inngang til voksenlivet tidligere, men det vil jeg jo si at kanskje 18-årsdagen er bedre til å markere sånn som det er i dag.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-14, 08:29   #59
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.908
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mye i konfirmasjonsgave til eget barn?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Når jeg leser om summene dere bruker, så håper jeg egentlig at ungene velger å ikke konfirmere seg.


Samme her. Barna våre er ikke døpt, så sannsynligheten er vel ikke så veldig stor. I likhet med mkj føler jeg ingen tilknytning til den tradisjonen og ser ikke på det som noe spesielt eller noe det er verdt å bruke mye penger på. Da synes jeg 18-årsdagen er viktigere.
Skulle de likevel ønske å konfirmere seg får de selvsagt både fest og gave, men gave i titusenkronersklassen, eller mer, kan de se langt etter. Og jeg synes det er utrolig sært å antyde at man er gnien om man ikke gir slike summer til en 15-åring.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-14, 08:31   #60
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.414
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye i konfirmasjonsgave til eget barn?

Jeg ser ikke for meg at sønnen vår kommer til å få penger av oss til konfirmasjonen. Vi sparer til ham, men de pengene får han ikke når han er 15. Vi kommer nok heller ikke til å bruke summene som skisseres her, verken på gaver eller selskap. I navnefestgave fikk han et håndmalt barneservise, så vi gikk ikke akkurat overboard der heller.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no