Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Juletråden 2016

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-09-16, 08:35   #61
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.079
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2016

Opprinnelig lagt inn av Høst, her.

Hvorfra? :ber: Jeg har en 14-åring som ønsker seg slikt...

Make up mekka. Helt grei sminke. I kalenderen var det et sett med sminkekoster, så det ble mange dager med en kost i pakken. Men tenåringene syntes det var helt supert.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-16, 08:38   #62
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.482
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2016

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

I desember.

Haha, jeg la ikke merke til den daen så jeg tenkte jo helt feil.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-16, 08:38   #63
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2016

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Juletråd allerede nå!!

Kanskje det er på sin plass med en egen bestyrtelsestråd? Ikke at jeg har planer om å delta der, jeg bestilte nettopp to Lego-kalendere, og har handlet flere julegaver allerede.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-16, 10:45   #64
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.152
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Juletråden 2016

Jeg har vokst fra bestyrtelsen.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-16, 10:54   #65
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juletråden 2016

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

Jeg har vokst fra bestyrtelsen.

Det er ikke noe gøy når dere ikke blir bestyrtet.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-16, 10:55   #66
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.152
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Juletråden 2016

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Det er ikke noe gøy når dere ikke blir bestyrtet.

Å, her er nok mange bestyrtede ennå.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-16, 12:13   #67
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv
 
Stellebord sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.224
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Juletråden 2016

Jeg har ikke bestemt meg for årets kalendere. Enten blir det aktivitetskalender på hele gjengen, ellers så blir det sjokoladekalendere. Vi hadde en pixi-kalender i fjor som var suveren, men det er svenske bøker da. Vi får se hva det blir til. Det viktigste for oss akkurat nå, er å finne ut om det går en dansk julekalender etter NRK sin. Vi elsker nemlig de danske eller svenske som gjerne passer for de litt større barna. Tidsrejsen. Pakten! Julestjerner!

__________________
Store E (02), Lille E (Juni 08) og Lillemor (13) og Minstemann (15)
Stellebord er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-16, 12:27   #68
Høst
Ad astra
 
Høst sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.496
Blogginnlegg: 334
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Juletråden 2016

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Make up mekka. Helt grei sminke. I kalenderen var det et sett med sminkekoster, så det ble mange dager med en kost i pakken. Men tenåringene syntes det var helt supert.

Takk!

__________________
Høst(Vesla 2002, Junior 2010, Knøttet 2015)

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-16, 12:40   #69
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.839
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Juletråden 2016

Har såvidt begynt å tenke på jul jeg også. Det blir pakkekalender på deling i år. Minste begynte å skjønne greia i fjor, så tror det blir artig for henne. Blå sin ide var fin, så tror vi går for noe sånt. Er mer gira på å lage aktiviteter, synge julesang, med feks julefilm i helgen etc enn å raide eBay.

Julegavelistene må jeg oppdatere, og vi må finne ut hvor vi skal feire. Feirer med min familie annenhvert år, så vi er til oss eller broren min. Skal vi være her, er det sikkert lurt å sjekke om det er venteliste på ribbe fra lokalmatprodusenten i nærheten. Kjøpte ribbe derfra i fjor og det var virkelig verdt det.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-16, 23:37   #70
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.253
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juletråden 2016

Opprinnelig lagt inn av Stellebord, her.

. Det viktigste for oss akkurat nå, er å finne ut om det går en dansk julekalender etter NRK sin. Vi elsker nemlig de danske eller svenske som gjerne passer for de litt større barna. Tidsrejsen. Pakten! Julestjerner!

Pakten var fantastisk!

Mener jeg leste at det skulle komme en dansk serie i år, men jeg kan ha tatt feil.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-16, 23:44   #71
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juletråden 2016

Jeg ble ferdig med julegavene til alle ungdommen og barna i sommer - veldig fornøyd med det. Jeg kjøpte en del venninnegaver i januar, så de er jeg forsåvidt også ferdige med.

Julekalender blir i år som i fjor, kun pakkekalender på lørdager og sjokoladekalender øvrige dager. I den alderen ungene er nå syntes jeg det er bedre med 4 litt dyrere gaver enn 24 små.

Gleder meg til 15. desember - da skal jeg på Kurt Nilsen konsert.

Så håper jeg at jeg får til å bake lefser og flatbrød hos Markajentene i år.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-16, 23:59   #72
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.823
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2016

I år blir det bare sjokoladekalender til gutta. Og jeg tror jeg må droppe øl-kalenderen til mannen. Men det gjenstår å se.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-16, 01:05   #73
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.752
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juletråden 2016

Jeg regner med å kjøpe en Haribo-kalender som pakkes opp/om og deles på to, flaxlodd og noen sokker og slikt til guttas pakkekalendere.

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-16, 02:58   #74
Veslemøya
Bør lage seg en tittel selv
 
Veslemøya sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 1.521
Veslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populær
Standard

Sv: Juletråden 2016

Opprinnelig lagt inn av isola, her.

Jeg er godt i gang med pakkekalenderne. Jeg finner ymse småplukk jeg tror eller vet de vil like på eBay, og med tanke på leveringstid er det liksom ikke noe å vente med. Mannen får også, så da er det 72 pakker å ordne med. Tipper jeg har ca 30 til nå.

Hva handler du på ebay? Trenger noen tips og gjerne linker.

__________________
Meg og halen. <3
Veslemøya er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-16, 10:21   #75
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.240
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juletråden 2016

Plutselig befant jeg meg i denne tråden.
Første jula som separert eller skilt. Men har lagt planer og gleder meg litt til å stelle istand. Leverer eksamen 2. desember, det hjelper på (istedenfor rett oppunder).

Tips til pakkekalender: jatakk.
Gleder meg litt til å ordne i stand, men siden jeg for tiden har byggelån og husleie må det bli lavbudsjett, neste jul blir det i egen leilighet

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-16, 10:23   #76
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.841
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2016

Noen som har kalendergavetips til mamma på 66 år?

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-16, 12:34   #77
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.840
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2016

Jeg lagde tekalender til mamma i fjor. Hun er litt sær og mener at alt er for sterkt for sin sarte mage, som jeg mener er nerver, men kjøpte fruktte på helsekostbutikk + noen vanlige sorter Lipton.
La med en sjokoladebit hver dag og det var visst stas. Vi var i Tyskland/Lubeck i fjor sommer og kjøpte sjokolade/nougat fra Niedereggerbutikken. Gøy med litt ekstra.

Gutta mine synes det er bra med en Flaxkalender og en tyggis, sjokoladenisse, en penge og sånt småtteri så gjør ikke noe mer ut av det.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-16, 16:34   #78
Veslemøya
Bør lage seg en tittel selv
 
Veslemøya sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 1.521
Veslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populær
Standard

Sv: Juletråden 2016

Jeg synes det er vanskelig å komme meg unna den pakkekalenderen når jeg først har begynt med den. Men jeg putter mest godteri i den og har aktiviteter i helgene. Men jeg trenger likevel noen småting til noen av dagene. Noen som har tips om småting til gutter på 11- 12 år?

__________________
Meg og halen. <3
Veslemøya er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-16, 16:41   #79
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.253
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juletråden 2016

Flaxlodd liker vel de fleste?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-16, 16:42   #80
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.586
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2016

Idag kjøpte jeg Lego City og Lego Friends kalender til 2 barn. 30% hos Nille.
Pakkekalender blir i helgene 23 og 24.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no