Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Juletråden 2015

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-10-15, 14:32   #121
Plingo
Erfaren
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 916
Plingo er populærPlingo er populærPlingo er populærPlingo er populær
Standard

Sv: Juletråden 2015

24 kalendergaver til den kommende storesøsteren er pakket inn. Bruker gråpapir siden det er mest miljøvennelig. Så nå er det bare å vente til Halloween er over slik at det komme klistremerke tall i butikken og noen fine bånd. Termin om 11 dager, så godt med det som er unnagjort.

Plingo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-15, 15:27   #122
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Juletråden 2015

Jeg fant endelig sengetøyet jeg vil gi storesøster i julegave med lav nok porto på ebay slik at det kom under tollgrensen. Ble plutselig vanskelig når pundet ble så mye dyrere.

Så da er en av julegavene i boks iallefall.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-15, 15:47   #123
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.791
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2015

link?

Opprinnelig lagt inn av zinatara, her.

Jeg fant endelig sengetøyet jeg vil gi storesøster i julegave med lav nok porto på ebay slik at det kom under tollgrensen. Ble plutselig vanskelig når pundet ble så mye dyrere.

Så da er en av julegavene i boks iallefall.

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-15, 16:55   #124
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Juletråden 2015

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

link?

Link i bildet.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-15, 22:02   #125
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.359
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juletråden 2015

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Kalenderen er ferdig, ønskelister sendt til familie, og liste på hva som skal kjøpes av gaver laget. Det som haster mest nå er julekort, men ser jeg på fjoråret, så er det færre og færre som bedriver slikt. Uansett skal vi sende til en del, men jeg tror listen blir skrellet noe.
Målsetning er at alt skal være klart til 1. desember, jeg synes det er så mye annet når den tid kommer, at da skal vi være ferdig med det meste som kan gjøres på forhånd!

Har samme plan her, i desember skal vi kun gjøre hyggelige ting!

Fikk kjøpt en gave i dag, så da er jeg ferdig med niesene i Oslo.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-15, 22:05   #126
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.838
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2015

ToysRus har 25% på (nesten) alt av leker i dag så vi har nettopp bestilt et par julegaver til. Veldig greit.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-15, 22:09   #127
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.359
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juletråden 2015

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

ToysRus har 25% på (nesten) alt av leker i dag så vi har nettopp bestilt et par julegaver til. Veldig greit.

Så det i avisen, men vet ikke helt hva min som er like gammel som din eldste skal få. Tror i alle fall det blir et spill til ps4, men gjerne en ting til.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-15, 22:14   #128
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.838
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2015

Min har jo bursdag 1. desember i tillegg så det er en del gaver som skal kjøpes i løpet av kort tid. Han skal få den nye Skylanders i allefall, og så ønsker han seg flere deler til Geomag og Domino Express samt en hel haug Lego-ønsker, så han får nok litt av alt dette.
Ingenting av dette fant jeg til 25% på Toysrus så jeg bestilte litt til de andre to samt et par av nevøene og niesene våre i stedet.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-15, 22:43   #129
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.494
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2015

Har de det på nettnutikken også? Jeg vet det er I butikken, og den de åpnet her er jo en av de tre de feirer åpningen av med dette 25% tilbudet, men jeg vet bare ikke om vi kommer oss dit uten ungene på slep. Men på nett kan jeg jo handle. Jeg ordent det meste av julegaver til ungene i slekta på 25% på br for et par uker siden da...

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-15, 22:56   #130
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.838
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2015

Ja, det gjelder på nettbutikken også.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-15, 22:57   #131
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.359
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juletråden 2015

Her er det kun yngste på 7 som enda er barn......litt rart. De andre leker ikke lenger.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-15, 22:59   #132
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.838
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2015

Ikke så mye leking blandt nevøer og nieser her heller. De eldste er jo tenåringer, så er det en på 11 som egentlig er ferdig med leking han også og yngste er 3, så det er egentlig bare han som får leker i tillegg til våre tre da. De eldste ønsker seg bare penger så da trenger vi ikke tenke så mye over hva de skal få, men jeg prøver alltid å finne nye og litt artige måter og gi pengegaver på da, bare for moro skyld.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-15, 23:53   #133
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Juletråden 2015

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Har samme plan her, i desember skal vi kun gjøre hyggelige ting!

Fikk kjøpt en gave i dag, så da er jeg ferdig med niesene i Oslo.

Det liker jeg også å gjøre. Noe må tas på lønningen som kommer i slutten av november, men da har jeg planene klare og det er mye nettshopping på meg rett etter lønning. Så selv om noe må bli hentet på posten i løpet av desember, så slipper jeg å tenke ut gaver og dra innom masse butikker for å handle.

I år tror jeg kanskje desember kan bli ok, det virker som at alle aktivitetene til ungene slutter av tidlig i desember i år. Da har vi forhåpentligvis både tid og energi til å gjøre de tingene jeg virkelig syns er koselig i førjulstida.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-15, 09:03   #134
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.359
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juletråden 2015

Opprinnelig lagt inn av zinatara, her.

Det liker jeg også å gjøre. Noe må tas på lønningen som kommer i slutten av november, men da har jeg planene klare og det er mye nettshopping på meg rett etter lønning. Så selv om noe må bli hentet på posten i løpet av desember, så slipper jeg å tenke ut gaver og dra innom masse butikker for å handle.

I år tror jeg kanskje desember kan bli ok, det virker som at alle aktivitetene til ungene slutter av tidlig i desember i år. Da har vi forhåpentligvis både tid og energi til å gjøre de tingene jeg virkelig syns er koselig i førjulstida.

Samme her, mye slutter enten i slutten av nov eller første uken i desember. Det er ganske deilig i grunnen.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-15, 10:36   #135
Plingo
Erfaren
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 916
Plingo er populærPlingo er populærPlingo er populærPlingo er populær
Standard

Sv: Juletråden 2015

Da var julegaven til lillebroren min i boks. Takk for tips om 25% rabatt på Toys r us! Nettshopping er tingen for høygravide.

Plingo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-15, 11:02   #136
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.838
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2015

Netthandel er bare supert. Behagelig å kunne sitte i egen stue og bestille framfor å måtte dra ut og handle alene (som er alternativet vårt om barna ikke skal se hva de får siden vi ikke har særlig med barnevaktmuligheter) og det er vanligvis billigere enn i fysisk butikk også.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-15, 12:23   #137
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.815
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2015

Da er adventskalendere fra Lindt bestilt. De kommer i god tid.

Jeg må være ekstra organisert i år for jeg risikerer å få reisevirksomhet alt for nært opp til jula. Det er jo ikke idéelt for å si det mildt.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-15, 12:56   #138
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.838
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2015

Det må jeg si var lynrask levering. I dag ble julekalenderene levert på døra.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-15, 19:04   #139
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.838
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2015

Det er kanskje flere FP-barn som ønsker seg Skylanders Superchargers så jeg tipser om at startpakken selges på Obs! til bare 499 for alle konsoller. Det var rent tilfeldig at jeg var innom der i dag og da måtte jeg bare slå til.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-15, 19:08   #140
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.848
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2015

Ingen som skal ha den Babor-kalenderen i år da? Tenkte kanskje jeg skulle slå til, siden gutta selv har sagt at de er fornøyd med flax og sjokoladekalender. Hysj.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no