Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Juletråden 2015

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-10-15, 17:07   #101
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.794
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2015

Opprinnelig lagt inn av Taien, her.

Hvor bestiller du?


Thorntons.

Det står at frakt begynner på £26, men både i fjor og i år stod det 0 på frakt etter at jeg hadde skrevet inn adressen, så kalenderene blir jo superbillige. I fjor hadde jeg den kontinentale julekalenderen (trekant, den var veldig god) så i år prøver vi oss på den klassiske.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-15, 17:08   #102
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.013
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juletråden 2015

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Thorntons.

Det står at frakt begynner på £26, men både i fjor og i år stod det 0 på frakt etter at jeg hadde skrevet inn adressen, så kalenderene blir jo superbillige. I fjor hadde jeg den kontinentale julekalenderen (trekant, den var veldig god) så i år prøver vi oss på den klassiske.

Yum Yum!! Den må jeg ha!

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-15, 17:21   #103
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2015

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Thorntons.

Det står at frakt begynner på £26, men både i fjor og i år stod det 0 på frakt etter at jeg hadde skrevet inn adressen, så kalenderene blir jo superbillige. I fjor hadde jeg den kontinentale julekalenderen (trekant, den var veldig god) så i år prøver vi oss på den klassiske.

Jeg får beskjed om at de ikke leverer i Oslo.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-15, 17:30   #104
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2015

Opprinnelig lagt inn av rine, her.



Baby på skinnfell var dessverre ikke på moten da mine var små (trur eg, eller har jeg igjen vært en trendmessig sinke? ), så sånne bilder har jeg ikke. Men "Konfirmant v/bjørk" får nok hedersplassen i stua vår nå.


Det var da på mote både i 96-98-02.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-15, 17:32   #105
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.794
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2015

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg får beskjed om at de ikke leverer i Oslo.


Det var veldig spesielt.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-15, 17:35   #106
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.013
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juletråden 2015

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg får beskjed om at de ikke leverer i Oslo.

Så rart? Hvor langt kom du innen du fikk den beskjeden? Jeg har nesten fullført bestillingen, og har ikke noe problemer.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-15, 18:18   #107
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2015

Opprinnelig lagt inn av Taien, her.

Så rart? Hvor langt kom du innen du fikk den beskjeden? Jeg har nesten fullført bestillingen, og har ikke noe problemer.

Etter at jeg hadde fylt ut personinfo og skulle videre til betaling. Jeg valgte det 5for20-tilbudet, kanskje det bare var lokalt? Men den lot meg jo velge land. Mystisk. Den syns vel ikke jeg trenger mer sjokkis da.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-15, 19:45   #108
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2015

Takk for tips, nå kommer snart to slike i posten (til meg og svigerfar, fordi vi fortjener det):

https://images.thorntons.co.uk/get/w...d=notavailable

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-15, 20:52   #109
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Juletråden 2015

Jeg får heller ikke til å bestille.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-15, 20:55   #110
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.840
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2015

Takk for tips,5 kalendere bestilt.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-15, 21:12   #111
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.013
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juletråden 2015

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Etter at jeg hadde fylt ut personinfo og skulle videre til betaling. Jeg valgte det 5for20-tilbudet, kanskje det bare var lokalt? Men den lot meg jo velge land. Mystisk. Den syns vel ikke jeg trenger mer sjokkis da.

Jeg tok også det tilbudet og hadde ingen problemer....så rart!!
Og ALLE trenger mer sjokkis!

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-15, 21:52   #112
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Juletråden 2015

Opprinnelig lagt inn av Taien, her.

Jeg tok også det tilbudet og hadde ingen problemer....så rart!!
Og ALLE trenger mer sjokkis!

Med meg kommer det bare opp at de ikke leverer til mitt område.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-15, 21:53   #113
Plingo
Erfaren
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 915
Plingo er populærPlingo er populærPlingo er populærPlingo er populær
Standard

Sv: Juletråden 2015

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Etter fjorårets suksess har jeg igjen bestilt Thorntons sjokoladekalender. Siden det var tre for £20 bestilte jeg en til mannen og Mamma også, og som i fjor ble det merkelig nok gratis frakt. Anbefales!

Takk for tipset! Kalender til meg selv, mannen og mamma

Plingo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-15, 22:34   #114
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.794
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2015

Veldig rart at så mange ikke får til å bestille derfra. Lurer på hva som er grunnen til at de leverer noen steder i Norge og ikke andre?

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-15, 23:19   #115
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2015

Vi kjøpte juletrefot-cover i høstferien. Dermed er en årelang juletrefot-disusjon over i heimen. Gubben kan beholde den dritstygge, men visstnok praktiske juletrefoten, jeg får dekket den til.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-15, 07:13   #116
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.840
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2015

Opprinnelig lagt inn av Taien, her.

Jeg tok også det tilbudet og hadde ingen problemer....så rart!!
Og ALLE trenger mer sjokkis!

Jeg fikk ikke 5 for 20 ,gjorde du det?

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-15, 10:26   #117
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.013
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juletråden 2015

Opprinnelig lagt inn av Chablis, her.

Jeg fikk ikke 5 for 20 ,gjorde du det?

Ja, det ble trukket av helt til slutt.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-15, 10:36   #118
mina
Strikker
 
mina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 3.216
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Juletråden 2015

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Thorntons.

Det står at frakt begynner på £26, men både i fjor og i år stod det 0 på frakt etter at jeg hadde skrevet inn adressen, så kalenderene blir jo superbillige. I fjor hadde jeg den kontinentale julekalenderen (trekant, den var veldig god) så i år prøver vi oss på den klassiske.

Tusen takk for tips! Jeg har bestilt tre for 20 og ingen frakt, det var jo en grei pris! 😃

__________________
-99 -01 -05
mina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-15, 12:18   #119
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.840
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2015

Opprinnelig lagt inn av Taien, her.

Ja, det ble trukket av helt til slutt.

Så rart, fikk ikke kjøpt de jeg. Fikk kjøpt de andre da heldigvis.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-15, 15:09   #120
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.551
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2015

Kalenderen er ferdig, ønskelister sendt til familie, og liste på hva som skal kjøpes av gaver laget. Det som haster mest nå er julekort, men ser jeg på fjoråret, så er det færre og færre som bedriver slikt. Uansett skal vi sende til en del, men jeg tror listen blir skrellet noe.
Målsetning er at alt skal være klart til 1. desember, jeg synes det er så mye annet når den tid kommer, at da skal vi være ferdig med det meste som kan gjøres på forhånd!

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no