Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Konfirmant i 2016

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-05-15, 18:53   #101
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Konfirmant i 2016

Ja, hos oss også - men seremonitidspunktene har vært spikret her i byen i mange år, så i praksis tror jeg bare det er kurstidspunkt det kan bli endringer på.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-15, 19:16   #102
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.874
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant i 2016

Har meldt på, men ingen info overhodet om de ulike kursene på nettet. Dårlig. Man kunne velge seremonitidspunkt, ukedag for kurs, men ikke kursinnhold

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-15, 21:02   #103
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.101
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant i 2016

Takket være denne tråden fikk jeg somlet meg til å melde snuppa på humanistisk konfirmasjon. Dato ble 21.mai og man kunne starte påmeldinga i dag.

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-15, 10:20   #104
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Konfirmant i 2016

Det viser seg at den ene vordende konfirmanten ikke er på helt samme sted som meg og den andre vordende når det gjelder mat. Jeg har sett for meg koldtbord, alternativt kombinert koldtbord/tapas. Det er helt utelukket å lage mat selv, og det lokalet vi skal bruke funker ikke for tradisjonell middag. Dessverre er den ene avleggeren en liten gourmet in spe, og er ikke fornøyd med planene. Håper vi finner en løsning som alle er fornøyd med.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-15, 10:38   #105
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant i 2016

Bra å få tips fra andre som har hatt selskap.
Jeg har snakket noe med en som hadde konfirmasjon sist helg og de hadde bestilt en sånn konfirmasjonstapas til minimum for å få tilbudet og spedde på med noe mer tradisjonelt koldtbord som de lagde selv. Tror jeg også vil gå for noe sånt.
Jeg må sjekke litt hva sånn tapas innebærer for jeg er lite glad i at det er pesto og masse salt på all maten.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-15, 13:32   #106
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.874
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant i 2016

Fortell gjerne mer om planer og erfaring med mat!

Jeg vil aller helst ha servert middag, gjerne treretters. Men buffet kan kanskje også være et alternativ. Er lite glad i tradisjonelt koldtbord.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-15, 14:18   #107
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.782
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant i 2016

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Det viser seg at den ene vordende konfirmanten ikke er på helt samme sted som meg og den andre vordende når det gjelder mat. Jeg har sett for meg koldtbord, alternativt kombinert koldtbord/tapas. Det er helt utelukket å lage mat selv, og det lokalet vi skal bruke funker ikke for tradisjonell middag. Dessverre er den ene avleggeren en liten gourmet in spe, og er ikke fornøyd med planene. Håper vi finner en løsning som alle er fornøyd med.

Hva ser gourmeten for seg? Middag?

Det fins jo flere muligheter, med eller uten koldtbord. I et bryllup jeg var hadde de f.eks. leid inn en kokk som grillet utenfor, som supplerte koldtbordet.

Hadde stor suksess på min bursdag med asiatisk. Empanadas, vårruller, kongereker osv. Kan bestilles fra en kinesisk (thai, vietnam....) restaurant.

Cateringfirmaer trenger ofte ikke fullt kjøkken. De lager maten på eget kjøkken, bringer maten i termokasser, og prepper og anretter maten på tallerken i lokalet. Men veldig fint om de har noen kokeplater å varme sausen på. Et anretningskjøkken er supert (benker, kjøleskap og kokeplater er mye gjort). Kan gjerne bestilles med at de tar tallerkener med og hjem igjen..,.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-15, 20:31   #108
Sissel
Bør lage seg en tittel selv
 
Sissel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Innlegg: 3.340
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Konfirmant i 2016

Her har vi også en konfirmant neste år. Det blir kirkelig konfirmasjon 24. april, og lokale er fikset. Vi hadde konfirmasjon i fjor også, og da gikk vi for 3 retters meny. Vet ikke om det blir det samme neste år, det har vi litt tid til å tenke på.

__________________
Gutt/jente 99, gutt 01
Sissel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-15, 18:15   #109
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Konfirmant i 2016

Har bestilt time til sying av skjorte og omsying av bunad.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-15, 19:55   #110
mina
Strikker
 
mina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 3.217
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Konfirmant i 2016

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

I dag fikk begge ungene "brev" i posten fra DnK med info om konfirmasjon. Ingen av dem er døpt, vi er ikke medlemmer i DnK, jeg er medlem i HEF og ungene er registrert hos dem. Hvis det ikke kommer tilsvarende massepost fra HEF synes jeg det er sylfrekt å sende ut på den måten.

Min datter fikk brev fra HEF her om dagen. Hun er døpt og vi er attpåtil aktive på det lokale bedehuset og ei bedehusdame jeg kjenner synes det er like sylfrekt av HEF å sende ut brev til de som står i DNK.

__________________
-99 -01 -05
mina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-15, 20:28   #111
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.734
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant i 2016

Vi har et dilemma ang bestilling av mat. Seremonien er lørdag, men det er mulig vi må ha selskapet på søndag. Holder det å booke helg hos cateringselskapet, tro?

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-15, 20:34   #112
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.874
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant i 2016

Opprinnelig lagt inn av mina, her.

Min datter fikk brev fra HEF her om dagen. Hun er døpt og vi er attpåtil aktive på det lokale bedehuset og ei bedehusdame jeg kjenner synes det er like sylfrekt av HEF å sende ut brev til de som står i DNK.

Hvorfor det? HEF er jo for alle, uansett tilhørighet, tro eller religion. Man blir ikke medlem av HEF av å konfirmeres i deres regi.


Sist redigert av Hyacinth : 07-05-15 kl 22:39.
Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-15, 20:35   #113
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.874
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant i 2016

Åja, nå så jeg at det ikke var du som mente det.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-15, 21:54   #114
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.011
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant i 2016

Både DnK og HEF har fått tilllatelse til å masseutsende konfirmasjonsinfo til 14-åringer. Min sønn er døpt katolikk og har fått brev fra alle.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-15, 23:01   #115
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Konfirmant i 2016

Opprinnelig lagt inn av mina, her.

Min datter fikk brev fra HEF her om dagen. Hun er døpt og vi er attpåtil aktive på det lokale bedehuset og ei bedehusdame jeg kjenner synes det er like sylfrekt av HEF å sende ut brev til de som står i DNK.

Jeg synes som sagt tidligere i tråden ikke det er sylfrekt siden HEF også har fått lov til å sende ut info til alle. Hadde bare den ene organisasjonen fått lov - uavhengig av hvilken - hadde situasjonen vært en annen.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-15, 09:59   #116
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.927
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant i 2016

Hos oss er nå avgjørelsen tatt og det blir ingen konfirmasjon. Så vi går for selskap med familie og faddere i forbindelse med 15 årsdagen. Jeg er egentlig litt lettet. Mest fordi vi da ikke trenger å skaffe et lokale på samme dag som mange andre skal ha.

Storesøster var veldig søt. Hun har allerede en ganske full timeplan og vi var enige om at hun ikke egentlig trenger å fylle den med flere aktiviteter. Hun vil ikke konfirmere seg i kirken ettersom hun ikke definerer seg som kristen. Hun så på brosjyren fra HEF, men så kom det frem at hun hadde en venninne som hadde vurdert det men der foreldrene hadde valgt det bort på grunn av prisen. Og "det er jo dumt om det bare er de som ikke har råd som ikke konfirmerer seg". Så det å velge bort konfirmasjon er også litt i solidaritet med venninnen. Jeg syntes den var litt fin.

Jeg synes også at HEF er i overkant misjonerende og nedlatende overfor andre syn. Så jeg er egentlig litt glad for at vi ikke skal assosiere oss med hverken dem eller kirken. :loners:

Vi har fått informasjon både fra kirken og HEF. Dette er det første store valget ungdommene våre skal ta. Og da er det viktig at de har tilgang til informasjon uavhengig av hva foreldrene velger å gi/presse til.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-15, 10:07   #117
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.011
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant i 2016

Voksen avgjørelse Blå.

Vi heller også til en egen fest som ikke er konfirmasjon, og å ta den i forbindelse med 15-årsdagen er en god idé. Jeg er også skeptisk til HEF, og guttungen har visst ikke noe behov for å gjøre som vennene gjør heller. Så vi kommer nok til å ta en egen "ungdomsfest", får se hva vi kaller det og om vi tar det sammen med bursdagen hans.

Jeg har for øvrig utfordret ham til at han skal holde en egen tale hvor han forteller om hvorfor han velger å ikke konfirmere seg, og det var han faktisk positiv til.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-15, 10:14   #118
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.927
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant i 2016

Takk LaBanga og hyggelig å høre at det er flere som går for 15 års fest.

Hun har egentlig sagt ganske lenge at hun ikke ville konfirmere seg. Men jeg hadde litt behov for at vi satte oss ned og snakket sammen om det. Jeg oppfatter det som at det blir gjort veldig stas på de som konfirmerer seg og storesøster er defintivt glad i fest og oppmerksomhet. Så jeg ville at hun skulle være sikker på hva hun gjorde og ikke plutselig angre seg veldig til neste år.

Jeg har bare begynt å glede meg veldig til å lage selskap. med stor familie og mange faddere så blir det en del mennesker.

Jeg må selvfølgelig snakke med hovedpersonen. Men jeg tror at jeg vil foreslå at vi går for en litt tidlig middag med gryterett, potestappe og så masse salater og godt brød til. Fruktsalat og is til dessert og så kakebord. Da har vi mulighet til å lage det meste selv og holde kostnadene litt nede, uten at det blir for krevende. Om det blir alkohol eller ikke må vi se litt på. Tradisjonen i begge familiene er at det serveres alkohol også i sammenhenger rundt barn. og vi har ingen som ikke klarer å holde måten, så jeg er ikke nervøs for det. Men jeg tenker at storesøster skal få lov til å ha en mening om det.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-15, 00:45   #119
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Konfirmant i 2016

Lokale er i boks.

Har heldigvis god tid til å tenke på menyen. Den kommende konfirmanten sier han vil ha taco.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-15, 12:34   #120
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.782
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant i 2016

Opprinnelig lagt inn av Éowyn, her.

Lokale er i boks.

Har heldigvis god tid til å tenke på menyen. Den kommende konfirmanten sier han vil ha taco.

Var i konfirmasjon hvor taco-ingredienser var en del av koldtbordet (bestilt som en del av koldtbord fra cateringfirmaet). Veldig greit, og ble også godt mottatt av veggissene, som da fikk en del ekstra grønt.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no