Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Julesinkesjusker - skal vi forene oss?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-07-12, 00:43   #781
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?

Jeg har en julegengel på badet, plutselig. Den var tydeligvis pakket inn i det gamle håndkleet jeg hang opp på badet i dag. Så nå skal den få bo på badet mitt, det var tydelig at det var det den ville.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-12, 00:44   #782
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?

Idag vurderte jeg å ta ned julekortene altså, men fant da ut at jeg burde gå ordentlig gjennom alle kortene som ligger og flyter fra de to foregående årene og da ble det ikke noe av likevel. For man kaster jo ikke julekort, nei?!

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-12, 16:29   #783
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?

Opprinnelig lagt inn av Mirasol, her.

Idag vurderte jeg å ta ned julekortene altså, men fant da ut at jeg burde gå ordentlig gjennom alle kortene som ligger og flyter fra de to foregående årene og da ble det ikke noe av likevel. For man kaster jo ikke julekort, nei?!

Jeg har fjorårets julekort hengende på kjøleskapet enda. Bør man ta dem ned altså? Jeg tenkte å gjøre det når dette årets kort begynner å ankomme.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-12, 16:44   #784
Engasjert
Stressa før
 
Engasjert sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.369
Engasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populær
Standard

Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?

Unnskyld meg, damer, men jeg blir like forstyrra hver gang jeg ser denne tråden under Uleste innlegg

Nå måtte jeg bare inn her og se hva det er dere diskuterer i en juletråd midt på sommeren, og Jeg er imponert over hvor lenge dere strekker jula!

Sånn, da stikker jeg!

__________________
Mamma til fire unge voksne på 19-26 år
Engasjert er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-12, 16:47   #785
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?

Hei, hå, nå er det juli igjen!

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-12, 16:49   #786
LittLemen
Bør lage seg en tittel selv
 
LittLemen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 1.556
LittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?

Jeg blir alltid litt glad når denne tråden dukker opp!

Her henger fortsatt julekortene på kjøleskapet, men har blitt naturlig stadig bedre kamuflert under diverse ukeplaner og sånt, når neste ladning begynner å komme får jeg kanskje ta en opprydning på hele kjøleskapsdøra for å lage plass til de nye.

__________________
~
LittLemen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-12, 18:12   #787
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.278
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?

Opprinnelig lagt inn av LittLemen, her.

Jeg blir alltid litt glad når denne tråden dukker opp!

Her henger fortsatt julekortene på kjøleskapet, men har blitt naturlig stadig bedre kamuflert under diverse ukeplaner og sånt, når neste ladning begynner å komme får jeg kanskje ta en opprydning på hele kjøleskapsdøra for å lage plass til de nye.

Nesj. Kjøp sterke magneter og heng kortene utenpå det som er der fra før.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-12, 11:35   #788
LittLemen
Bør lage seg en tittel selv
 
LittLemen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 1.556
LittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?

Hei hå, nå er'e juli gjen! Tre dorullnisser lokalisert i stua

__________________
~
LittLemen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-12, 22:39   #789
Carrie
-
 
Carrie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 839
Carrie er populærCarrie er populærCarrie er populærCarrie er populær
Standard

Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Hei, hå, nå er det juli igjen!

Klart for julibord.

Carrie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-12, 23:05   #790
Tuppen
...
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.892
Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?

Jeg vet ikke helt hvilken tråd jeg hører hjemme i. Vi diskuterte julemiddag her om dagen - og det er jo tidlig, men vi har fortsatt 3 ringer fra en glanspapirjulelenke hengende i taket i gangen - og det er ikke fra sist jul. Lillebror insisterer riktignok på at det er helårspynt.

Tuppen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-12, 01:22   #791
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...
 
Høyt&Lavt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.326
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?

Hjelpes, flytta faktisk på en juleduk istad. En vasket, og sammenbrettet (=krøllet) en.
Og da har jeg virkelig PRØVD å lukke øynene for juleting pga denne tråden her.

__________________
jente 2001 - gutt 2005 - gutt 2011
Høyt&Lavt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-12, 08:17   #792
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?

Kjøpte en pakke med tørkepapir til kjøkkenet i går. Med nissemotiv! GOD JUL!

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-12, 22:30   #793
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.807
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?

Årets julefeiring er planlagt, og gjestelisten er klar! Litt tidlig å kjøpe poteter og kålrot, enda?

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-12, 22:39   #794
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.458
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?

Jeg har fremdeles juleavatar, og nå er det jo ikke så lenge igjen, så jeg tror jeg beholder den.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-12, 22:45   #795
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.607
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?

Jeg fant tre nisser på rommet til minstepropellen igår. Satte de pent tilbake i bokhylla etter å ha vasket der.

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-12, 22:55   #796
Stjerneskuddet
Erfaren
 
Stjerneskuddet sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.182
Stjerneskuddet er litt kulStjerneskuddet er litt kul
Standard

Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?

Sukk, jeg føler jeg har sviktet hele tråden. Riktignok datt julestjernen ned av seg selv, men jeg hang den ikke opp igjen, det var enklere å legge den i hyllen og der fant jeg den isted da jeg tørket støv. Men det aller verste er at jeg har tatt ned julehjertet med lys i fra kjøkkenvinduet... Fordi jeg måtte ha plass til nyinnkjøpte lysestaker fra Cacas... Men juleduken ligger fremdeles i håndklehyllen på badet da. OG selvfølgelig bruker vi julekjøkkenhåndklene....

Stjerneskuddet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-12, 23:19   #797
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?

Jeg fjernet julekortene i et ryddeanfall for et par dager siden. Og jeg har kjøpt et par julegaver nå mens jeg er på ferie, så nå må jeg vel pelle meg ut av denne tråden tror jeg! :stikker:

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-12, 23:46   #798
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.278
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?

Jula er i alle fall i full gang på Pinterest. Jeg vurderer å lage meg et juleboard rett og slett. Kan ikke gå glipp av alle julegodbitene bare fordi det er juli.

I år har jeg forøvrig planer om å få opp julegardinene både på stua og kjøkkenet. Julekjøkkenhåndklærne bruker vi ukentlig. Et håndkle er et håndkle liksom.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-12, 17:08   #799
VisiliA
Brenner seg ut
 
VisiliA sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Midt i landet
Innlegg: 161
VisiliA er litt kul
Standard

Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?

Jeg tok ned julegardinene på kjøkkenet idag....Pangstart på ferien

__________________
Storebror -87
Lillebror -91
Attpåklatten -99
VisiliA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-12, 11:27   #800
Stjerneskuddet
Erfaren
 
Stjerneskuddet sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.182
Stjerneskuddet er litt kulStjerneskuddet er litt kul
Standard

Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?

Fant en nisse bak høytaleren....vet ikke om det gjør meg til en julesinkesjuske eller rett og slett bare en sjuske da dette vitner om dårlig støvtørking... Men nissen ligger der ennå. Er jo ikke lenge til jul.

Stjerneskuddet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no