Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Julesinkesjusker - skal vi forene oss?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-05-12, 00:05   #721
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?

Mine julekort henger fortsatt oppe på kjøkkenet. Ingen skal si at jeg ikke setter pris på å få kort!

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-12, 09:24   #722
skyfri
.
 
skyfri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 3.330
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?

Mine julekort henger tett i tett på sikringsskapet i gangen (som jeg har malt med tavlemaling og knallgul ramme, en gang i fjor da jeg i et lite øyeblikk ikke var tiltaksløs ), og der skal de få henge en stund til. Det er jo så koselig med bildene av alle barna.

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-12, 10:03   #723
Trois
Søkende
 
Trois sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.840
Trois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?

Da har jeg tatt ned julekortene og pakket bort påskepynten.

Trois er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-12, 11:12   #724
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.859
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?

Våre julekort henger fortsatt oppe, så klart.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-12, 12:30   #725
Carrie
-
 
Carrie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 839
Carrie er populærCarrie er populærCarrie er populærCarrie er populær
Standard

Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?

Jeg vurderer om jeg skal ta ned juleneket med rød sløyfe på nå til 17.mai, siden hele bygda møter opp til toget litt bortenfor oss. Det henger nesten ute i veien.

Men småfuglene er stadig oppe i det og spiser (?!?) korn.

Carrie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-12, 14:49   #726
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.341
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?

Opprinnelig lagt inn av Carrie, her.

Jeg vurderer om jeg skal ta ned juleneket med rød sløyfe på nå til 17.mai, siden hele bygda møter opp til toget litt bortenfor oss. Det henger nesten ute i veien.

Bytte ut den røde sløyfa med en sånn?

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-12, 15:49   #727
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.239
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Våre julekort henger fortsatt oppe, så klart.

Det slipper jeg, da. Dog.

:julekortgrinch:

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-12, 16:53   #728
tjolahopp
Erfaren
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 1.004
tjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?

Lurer på om jeg får tatt ned julestjernen i stuevinduet før 17. mai.

tjolahopp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-12, 18:58   #729
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.859
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Det slipper jeg, da. Dog.

:julekortgrinch:

Nei, jeg juger. Mannen har åpenbart plukket dem ned. Så vet dere hvor observant jeg er i sånne saker.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-12, 21:45   #730
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.506
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?

Opprinnelig lagt inn av skyfri, her.

Den stjerna var fin!!
Kanskje du kan legge ut oppskriften, slik at vi har noe å jobbe med natt til julaften neste år?

Jeg fant oppskriften på en av "de 1000" bloggene jeg leser, skal se om jeg finner den igjen.

Julekortene fra 2007 henger fortsatt på utstillingsplassen sin, iallefall de med bilder.

Ha,ha på jobb så har jeg et fra 2006 hengende...

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-12, 19:47   #731
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?

Sånn. Da har ungene fått juleklippen. Dere kan gjerne gjette om det er 5 måneder på etterskudd eller 7 på forskudd, men det er ingen premie for rett svar.

Julekalenderen? 4 luker igjen fortsatt.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-12, 08:57   #732
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?

Siden vi flytter nå om noen dager tar vi julevasken nå. Bittelitt på etterskudd, men det blir da i hvertfall gjort.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-12, 09:00   #733
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Siden vi flytter nå om noen dager tar vi julevasken nå. Bittelitt på etterskudd, men det blir da i hvertfall gjort.



Det er kanskje rent der du flytter inn også, så det betyr at du har julerent hus I MAI! Wow!

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-12, 09:06   #734
Kreps-77
Like blid
 
Kreps-77 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 1.759
Kreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Sånn. Da har ungene fått juleklippen. Dere kan gjerne gjette om det er 5 måneder på etterskudd eller 7 på forskudd, men det er ingen premie for rett svar.

Julekalenderen? 4 luker igjen fortsatt.



Vi rakk ikke klipping av minstemor til jul, så skulle ta det før 17.mai. Vi har fått frisørtime 31.mai. Og da er det jo strengt tatt snart jul igjen også.

Kreps-77 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-12, 09:07   #735
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?

Sitat:

Det er kanskje rent der du flytter inn også, så det betyr at du har julerent hus I MAI! Wow!

Selvsagt. Ikke bare rent. Nytt også. Nytt trumfer rent i et par år i hvertfall.

Så egentlig er jeg ferdig med julevasken for 2013. Jeg burde vel strengt tatt være i den andre tråden for de der flinke menneskene som har gardiner og sånn.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-12, 09:30   #736
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Så egentlig er jeg ferdig med julevasken for 2013. Jeg burde vel strengt tatt være i den andre tråden for de der flinke menneskene som har gardiner og sånn.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-12, 10:43   #737
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?

Det er egentlig den beste taktikken. Er leiligheten skitten? Bilen full av møkk?
Kjøp ny!

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-12, 15:04   #738
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Det er egentlig den beste taktikken. Er leiligheten skitten? Bilen full av møkk?
Kjøp ny!

Vi løste problemet med skitne vinduer for et par år siden...vi byttet dem alle sammen! Funker fint, men kan bli litt dyrt i lengden!

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-12, 17:32   #739
Stjerneskuddet
Erfaren
 
Stjerneskuddet sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.182
Stjerneskuddet er litt kulStjerneskuddet er litt kul
Standard

Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?

Jeg må krype til korset og innrømme at julestjernen er nede, totalt ufrivillig, men den ramlet ned, oppdaget den på gulvet bak sofaen nå... Så hadde litt bedre vett enn å henge den opp igjen...enklere å legge den i hyllen var det også.

Stjerneskuddet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-12, 11:25   #740
Carrie
-
 
Carrie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 839
Carrie er populærCarrie er populærCarrie er populærCarrie er populær
Standard

Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?

En julesjuske.

Fra: http://www.finn.no/finn/realestate/h...nkode=35421638

Carrie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no