Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Julesinkesjusker - skal vi forene oss?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-01-12, 19:21   #601
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.911
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Det betyr at ungene mine er heldige med sjuskesinkemoren sin siden vi har 12 pakker igjen?

12 pakker allerede nå betyr at du definitivt skal være i den "andre" tråden. Snakk om å være tidlig ute!

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-12, 18:45   #602
tante Veronica
Superduperaktiv
 
tante Veronica sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 500
tante Veronica er litt kultante Veronica er litt kultante Veronica er litt kul
Standard

Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?

Juleentusiast før jul. Julesjuske etter jul.
I dag ble siste pynten ryddet bort fra loftsrommet og julestjernene tatt ned fra barnas soverom. Og til uken må jeg vel pakke det ordentlig sammen i esker, istedenfor å la det ligge spredt utover boden i kjelleren

tante Veronica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-12, 18:55   #603
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?

Julesjuske før og etter. Julelysene henger fremdeles ute. Bør vel fjernes før februar har jeg tenkt. Og tre små nisser er observert i kjellerstuen.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-12, 23:21   #604
Kreps-77
Like blid
 
Kreps-77 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 1.759
Kreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?

Jeg glemte å ta ned julepynt fra hylla uti gangen etter jula 2010. Når jeg ser etter så står den der enda. Jaja, ferdigpynta til jula 2012 da. Så da er jeg vel egentlig klar for en annen tråd - juleplanleggerne.

Kreps-77 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-12, 06:55   #605
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?

Ja, disse julegardinene som jeg var så stolt av å ha fått opp henger der enda. Nå er det bursdag i heimen i morgen, så jeg håper at jeg klarer å få byttet gardiner i kveld. Kaste adventslysene kan jeg kanskje gjøre i samme slengen?

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-12, 07:04   #606
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.348
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?

Opprinnelig lagt inn av Kreps-77, her.

Så da er jeg vel egentlig klar for en annen tråd - juleplanleggerne.

Og der må nesten jeg få lov til å bli med, for jeg har allerede kjøpt to 2012-julepresanger. Riktignok noe jeg vet vedkommende ønsker seg, og som temmelig sikkert ikke blir innkjøpt av vedkommende selv i løpet av året, og det var selvsagt et bunnsolid varp økonomisk sett, men likevel såpass snusfornuftig at jeg nesten ikke tør nevne det. I hvert fall ikke i en julesinkesjusketråd.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-12, 10:02   #607
LittLemen
Bør lage seg en tittel selv
 
LittLemen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 1.556
LittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?

Jeg tror jeg skal skyve unna noen pappesker så jeg får trukket ut stikkontakten til juletrelysene i dag. Kanskje...

For ordens skyld: Det er sånne LED-pærer, så de blir ikke varme der de ligger og lyser i en kveil på gulvet

__________________
~
LittLemen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-12, 11:38   #608
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?

Her har jo alle julesjuskene mer eller mindre blitt megahyperjuleplanleggere istedet for.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-12, 11:44   #609
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Her har jo alle julesjuskene mer eller mindre blitt megahyperjuleplanleggere istedet for.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-12, 11:44   #610
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?

Jeg har jo til og med adventssignatur. I januar.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-12, 11:49   #611
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.348
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Her har jo alle julesjuskene mer eller mindre blitt megahyperjuleplanleggere istedet for.

På den annen side er det jo kun de mest trofaste juleelskerne som holder fast ved at jula varer helt til påske, med tilhørende julepynt. Så da blir spørsmålet: Kan en julesinkesjuske også være en juleelsker? Og hvem av dem er høna og hvem er egget? :filosofisk:

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-12, 11:50   #612
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Jeg har jo til og med adventssignatur. I januar.

Det har du jammen. Og 12 kalendergaver. Du burde starte en "bedre føre var, enn etter snar"-tråd. Jeg har jo allerede en full boks med krumkaker, så jeg blir med i den tråden, selvsagt.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-12, 12:02   #613
LittLemen
Bør lage seg en tittel selv
 
LittLemen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 1.556
LittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Det har du jammen. Og 12 kalendergaver. Du burde starte en "bedre føre var, enn etter snar"-tråd. Jeg har jo allerede en full boks med krumkaker, så jeg blir med i den tråden, selvsagt.

Og jeg har pepperkakedeig fra IKEA

__________________
~
LittLemen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-12, 12:11   #614
Maylen
På lukket avdeling
 
Maylen sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Innlegg: 1.430
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?

Jeg har ett umontert pepperkakehus, tre julegaver jeg ikke fikk levert ut og tre uåpnede julegaver igjen. Stjerne og stake er klar til jul 2012.

__________________
Du vet du har sittet for lenge ved PC'en,
når du dobbeltklikker tampongen opp i...
Maylen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-12, 12:24   #615
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?

Jeg har et montert pepperkakehus uten pynt. Ferdigkjøpte deler. Kanskje jeg setter det ned i kjelleren og lar det vente til neste år.

Ingrediensene til konfekten ble aldri konfekt, men det er spist opp okke som.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-12, 12:42   #616
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?

Velkommen over i den nye tråden.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-12, 13:46   #617
Kreps-77
Like blid
 
Kreps-77 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 1.759
Kreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?

Jeg har også et umontert pepperkake hus, så da er jo det også klart til jula 2012. Herlighet, så godt forberedt jeg er!

Kreps-77 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-12, 18:03   #618
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?

Opprinnelig lagt inn av Maylen, her.

Jeg har ett umontert pepperkakehus, tre julegaver jeg ikke fikk levert ut og tre uåpnede julegaver igjen. Stjerne og stake er klar til jul 2012.

Tre pakker du ikke har ÅPNET?! :skingrestemme:

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-12, 19:13   #619
Maylen
På lukket avdeling
 
Maylen sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Innlegg: 1.430
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Tre pakker du ikke har ÅPNET?! :skingrestemme:

Ja...

__________________
Du vet du har sittet for lenge ved PC'en,
når du dobbeltklikker tampongen opp i...
Maylen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-12, 19:23   #620
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?

Herregud! Det er gaver! Pakker! Pakkesanger! Åpne! Åpne! Åpne!

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no