Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Konfirmant 2017

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-03-16, 13:57   #1
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.866
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Konfirmant 2017

Med skrekk og gru må jeg konstantere at jeg antagelig har en konfirmant neste år. Så da synes jeg at vi må starte en tråd for oss og.

Her vi bor har jeg ikke hørt noe om konfirmasjon enda, så jeg har ikke peil. Det som er litt dumt neste år er at kusinen hans også antagelig konfirmerer seg, og vi bor på samme sted. Jeg er litt usikker på hvordan vi skal gjøre det. Det beste hadde kanskje vært om vi var så heldige å ha det ulike helger. Samme helg, men ulik dag har jeg hørt er masete for begge familier. Mannen har veldig stor familie så de aller fleste vil være gjester begge dagene. I tillegg skal sønnen til bestekompisen til mannen konfirmere seg, men det er heldigvis i nabokommunen så vi håper det ikke blir noe kræsj der.

Om ungen velger å konfirmere seg i kirken eller borgerlig gjenstår å se. Han mener selv borgerlig, selv om det nok ikke er så gjennomtenkt verken det ene eller det andre. Han vet knapt hva konfirmasjon er.

Uansett, jeg har startet å tenke på lokaler, og vi har skrevet opp gjester. Det ble jammen flere enn jeg hadde trodd.

Anne C er ikke aktiv  
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no