Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Konfirmant i 2016

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-03-15, 00:00   #21
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Konfirmant i 2016

Må vi tenke på dette nå. Dersom det blir konfirmasjon blir det sikkert hjemme og det får vi sikkert til. Det viktigste er hva hun vil. Vi har faktisk ikke snakket om det enda, det føles så lenge til.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-15, 00:24   #22
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant i 2016

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Må vi tenke på dette nå. Dersom det blir konfirmasjon blir det sikkert hjemme og det får vi sikkert til. Det viktigste er hva hun vil. Vi har faktisk ikke snakket om det enda, det føles så lenge til.

Samme her. Jeg vet ikke hva hun vil engang. Hun er særdeles umoden og har ingen tanker om konfirmasjon i det hele tatt.

Jeg nekter dessuten å tro at det kan være så stress. Kan sikkert bruke lokaler på min eller mannens jobb, og mat får vi jo bare bestille, da.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-15, 01:02   #23
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant i 2016

8.mai 2016 er det humanistisk konfirmasjon her.
Vi satser på å ha det her hjemme.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-15, 08:19   #24
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.481
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant i 2016

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Jeg har to som skal konfirmeres neste vår. Regner med det blir humanistisk. Jeg har sagt til dem at uansett om de ikke velger samme type konfirmasjon må de ha selskap sammen, av hensyn til mye tilreisende familie (vi kan ikke forvente at de kommer to helger i løpet av noen uker). Da bestemte Herremannen fort at han bare gjør det Frøkna gjør, og hun er fast bestemt på humanistisk.

Her er det så mange runder med humanistisk konfirmasjon at jeg ikke aner noe om datoer - men jeg tror de åpner for påmelding i mai etter førstemann til mølla-prinsippet, så etter det vet jeg vel mer.

Sannsynligvis låner vi personalrommet på jobb og ordner mat selv, men jeg har egentlig ikke tenkt så mye ennå. Jeg har meget lavt ambisjonsnivå når det gjelder feiringen.

Jeg kjenner til et tvillingpar der den ene konfirmerte seg borgelig og den andre i kirka, og de hadde felles selskap etter at den siste hadde konfirmert seg. Hun som konfirmerte seg først hadde med seg noen venninner, kjæresten og foreldrene og gikk ut og spiste på sin konfirmasjonsdag.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-15, 11:51   #25
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Konfirmant i 2016

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Samme her. Jeg vet ikke hva hun vil engang. Hun er særdeles umoden og har ingen tanker om konfirmasjon i det hele tatt.

Jeg nekter dessuten å tro at det kan være så stress. Kan sikkert bruke lokaler på min eller mannens jobb, og mat får vi jo bare bestille, da.

Jeg har faktisk ikke tenkt på at dette er noe vi trenger å ta opp, jeg ser det er på tide. Det vil overraske meg veldig om hun vil i kirken, hun er ikke døpt og jeg tror hun har sagt at hun ikke vil konformeres i kirke.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-15, 12:09   #26
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant i 2016

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Jeg har faktisk ikke tenkt på at dette er noe vi trenger å ta opp, jeg ser det er på tide. Det vil overraske meg veldig om hun vil i kirken, hun er ikke døpt og jeg tror hun har sagt at hun ikke vil konformeres i kirke.

Jeg må nevne det, tror jeg, ellers kommer hun ikke på det selv. Det blir nok også en usikkerhet rundt dette, hun har asperger. Jentungen min er heller ikke døpt, så det må bli i HEF.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-15, 12:34   #27
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.986
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Konfirmant i 2016

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg nekter dessuten å tro at det kan være så stress. Kan sikkert bruke lokaler på min eller mannens jobb, og mat får vi jo bare bestille, da.

Jeg er også litt her. Ser folk stresser før jul og 17. mai osv osv, og jeg skjønner ikke helt hvorfor de er så stresset.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-15, 13:24   #28
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant i 2016

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Jeg er også litt her. Ser folk stresser før jul og 17. mai osv osv, og jeg skjønner ikke helt hvorfor de er så stresset.

Jeg er helt lik. Fatter ikke hva folk stresser med, og jeg nekter å la meg stresse. Har nok mye sammenheng med at vi har et fra før av utfordrende liv, og jeg lager meg ikke mer stress frivillig, altså.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-15, 14:35   #29
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Konfirmant i 2016

Jeg var ikke stresset, inntil jeg skjønte at dette er noe folk planlegger lang tid i forveien.
De lokalene jeg har prøvd meg på et utleid i mai helt frem til 2018.
Vi har også lokale på jobbene våre, men mannen min har mange søsken og de har mange barn. Derfor trenger vi et større lokale enn pauserommet på jobbene våre.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-15, 14:51   #30
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.077
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant i 2016

Jeg har konfirmant, og har ikke tenkt på noe som helst. Bare at jeg gruer meg til å samarbeide med exen! :/

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-03-15, 17:18   #31
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant i 2016

Jeg stresser ikke men liker å planlegge

__________________
De vennlige ord som sies i dag, kan bære frukt i morgen.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-15, 23:20   #32
Sonar
Bør lage seg en tittel selv
 
Sonar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 31
Sonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Konfirmant i 2016

Har også konfirmant 2016. Men før vi begynner å planlegge den skal vi planlegge og gjennomføre brorens konfirmasjon i år. Til neste år regner jeg med alt går på skinner.

Har tenkt litt på bunad da, men heller mot å vente noen år.

Sonar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-15, 21:17   #33
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.249
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Konfirmant i 2016

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Jeg har konfirmant, og har ikke tenkt på noe som helst. Bare at jeg gruer meg til å samarbeide med exen! :/

Må du gjøre det da? Kan du bare invitere uten å engasjere ham i det?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-15, 21:45   #34
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.077
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant i 2016

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Må du gjøre det da? Kan du bare invitere uten å engasjere ham i det?

Vi har jo ungene 50-50 og han har en mening om absolutt alt, og det er nok (dessverre) slik at han vil ha et eller tusen ord med i planlegging og gjennomføring. Og alt vil nok være motsatt av det jeg syns er lurt.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-03-15, 21:50   #35
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.005
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant i 2016

Jeg var redd for det samme, men han har bare annenhver helg så jeg har ikke involvert han mer en at barnet har fortalt han at han må sette opp en liste over hvem han vil invitere.

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-15, 22:12   #36
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.239
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant i 2016

Jeg tok opp konfirmasjon med eldstemann idag. Han ante ikke hva det var for noe. Jeg regner med det kommer noe informasjon på skolen også. Det som stresser meg litt med selskap er faktisk at vi har såpass liten familie at jeg tenker det kanskje blir litt skrint.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-15, 22:16   #37
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.249
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Konfirmant i 2016

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Vi har jo ungene 50-50 og han har en mening om absolutt alt, og det er nok (dessverre) slik at han vil ha et eller tusen ord med i planlegging og gjennomføring. Og alt vil nok være motsatt av det jeg syns er lurt.

Skjønner, ja, da må du nok det.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-15, 22:16   #38
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.249
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Konfirmant i 2016

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Jeg tok opp konfirmasjon med eldstemann idag. Han ante ikke hva det var for noe. Jeg regner med det kommer noe informasjon på skolen også. Det som stresser meg litt med selskap er faktisk at vi har såpass liten familie at jeg tenker det kanskje blir litt skrint.

Har dere noen svært gode venner dere kan invitere i tillegg?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-15, 08:34   #39
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant i 2016

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Jeg tok opp konfirmasjon med eldstemann idag. Han ante ikke hva det var for noe. Jeg regner med det kommer noe informasjon på skolen også. Det som stresser meg litt med selskap er faktisk at vi har såpass liten familie at jeg tenker det kanskje blir litt skrint.

Er i samme situasjon, men tenker at det ikke er antallet det kommer an på. Vi kommer b.la til å invitere et par vennepar m barn så vi får da fyllt litt opp.

__________________
De vennlige ord som sies i dag, kan bære frukt i morgen.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-15, 08:35   #40
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.821
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant i 2016

(Jeg har visst en konfirmant i 2017, så jeg henger her litt for tips.)

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no