Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-10-12, 09:40   #641
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Kanskje i rettsalen, men jeg ser for meg at om han får virke en stund i bygda, treffe folk, snakke dem rundt, sjarmere dem en etter en, så kommer de til å synes det er så vanskelig å se for seg ham som et sexmonster, at de fortrenger det. :desillusjonert:

Jepp.

Og om jenta så har problemer på noe som helst område så blir dette bekreftelser på at han har vært innblandet i noe vanskelig. Stakkars mann.

 
Gammel 15-10-12, 09:41   #642
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Jeg har også tenkt på dette med "en større sammenheng", og landet på det at hun kan ha lagt seg etter han, hun kan ha løyet herfra til månen, hun kan ha utfordret og vært en wild child, men hun var 13-14 år! Han er over 50! Hvor har de voksne vært i livet hennes? Hun er sviktet av alle, resten spiller egentlig ikke så stor rolle, med mindre de vil ha amerikanske tilstander å se på henne som voksen. Og så lavmåls gidder jeg ikke bli engang.


Sist redigert av emm : 15-10-12 kl 09:59.
emm er ikke aktiv  
Gammel 15-10-12, 09:47   #643
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Jeg blir kvalm av hele saken og skjønner virkelig ikke hvordan konen forsatt kan stå ved hans side (og resten av de som støtter han).

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv  
Gammel 15-10-12, 09:49   #644
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.011
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Opprinnelig lagt inn av Smilefjes, her.

Han kan fint ekskluderes fra AP om de har eller lager seg en ekslusjonsparagraf.
Derimot er han valgt til ordfører personlig når han først er innsatt såvidt jeg skjønner. Dermed skjønner jeg det slik at han da kan sitte videre som ordfører også om han kastes ut av partiet.

Jeg gjentar at jeg tenker at han nå bare får sitte jeg altså. Så får Vågåfolket bruke perioden hans til å tenke seg om litt. De kan jo vedta at ordføreren ikke skal ha lønn eller noe sånn og la ham sitte der.

Han kan sitte som ordfører selv om han blir ekskludert av AP. Vi hadde samme situasjon i min kommune der ordføreren ble ekskludert fra AP, men satt perioden ut som ordfører. Men det var jo ikke slike ting hun ble ekskludert for da. Han kan jo selv trekke seg som ordfører, men det virker ikke som om han har planer om det før han blir tvunget.

LaBanga er ikke aktiv  
Gammel 15-10-12, 09:53   #645
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Jeg "måtte" inn og titte på FB-siden jeg også, og det står at vi har en Mutual Friend, men det står ikke hvem det er?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 15-10-12, 09:53   #646
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.349
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Dette er mer enn jeg kan forstå. Hvorfor og hvordan kan den mannen få så stor støtte som det jeg opplever at han får? Kan noen vennligst prøve å forklare meg dette, før jeg for evig og alltid mister absolutt all respekt for de menneskene som slår ring rundt ham?

Denne saken gjør meg direkte uvel.

Madicken er ikke aktiv  
Gammel 15-10-12, 09:56   #647
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Er det bare meg som mener at de som har sagt at de er nøytrale inntil det foreligger dom avslører at de ikke var så nøytrale likevel om de trekker seg unna nå?

 
Gammel 15-10-12, 09:57   #648
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.644
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Antall venner blir færre og færre for denne ordføreren.

annemede er ikke aktiv  
Gammel 15-10-12, 10:00   #649
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg "måtte" inn og titte på FB-siden jeg også, og det står at vi har en Mutual Friend, men det står ikke hvem det er?

Ser du det ikke oppe i den lille billedkollagen av vennebilder?

Jeg har også en felles venn med ham, og bildet hennes ligger først. Hvis du klikker på de bildene skal det komme opp hvem dere har til felles, om ikke denne vennen din har gjort noe med innstillingene slik at du ikke kan se vennene hans eller hennes.

__________________

Tallulah er ikke aktiv  
Gammel 15-10-12, 10:01   #650
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.942
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Opprinnelig lagt inn av Smilefjes, her.

Er det bare meg som mener at de som har sagt at de er nøytrale inntil det foreligger dom avslører at de ikke var så nøytrale likevel om de trekker seg unna nå?

Nei, det er det ikke, jeg deler ditt syn. Det er jo en måte å si at man trodde han var uskyldig på, men når det nå bevises at han har en hel flokk med svin på skogen så blir saken en helt annen.


Sist redigert av banana : 15-10-12 kl 10:34.
banana er ikke aktiv  
Gammel 15-10-12, 10:03   #651
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Men, men...jeg skjønner ikke hvorfor han ikke forstår at han må trekke seg? Uansett om han ikke har begått seksuelle overgrep rent fysisk, viser jo bare det som har kommet fram til nå en ordfører med total mangel på både dømmekraft, troverdighet og moral. Han satt jo for pokker i ordførerstolen og grisepratet med en fjortenåring på nett.

rine er ikke aktiv  
Gammel 15-10-12, 10:03   #652
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Felles venn har nok gjort noe med innstillingene, tenker jeg. Irriterende.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 15-10-12, 10:06   #653
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Men, men...jeg skjønner ikke hvorfor han ikke forstår at han må trekke seg? Uansett om han ikke har begått seksuelle overgrep rent fysisk, viser jo bare det som har kommet fram til nå en ordfører med total mangel på både dømmekraft, troverdighet og moral. Han satt jo for pokker i ordførerstolen og grisepratet med en fjortenåring på nett.

Neida. Han prøvde å redde henne fra blærekatarr. Det er viktig å holde seg tørr og varm og tisse ofte.

 
Gammel 15-10-12, 10:08   #654
skyfri
.
 
skyfri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 3.330
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Men, men...jeg skjønner ikke hvorfor han ikke forstår at han må trekke seg? Uansett om han ikke har begått seksuelle overgrep rent fysisk, viser jo bare det som har kommet fram til nå en ordfører med total mangel på både dømmekraft, troverdighet og moral. Han satt jo for pokker i ordførerstolen og grisepratet med en fjortenåring på nett.

Jeg kan tenke meg at han og MYL har funnet ut at det ser ikke bra ut for saken hans, at han ved å trekke seg innrømmer skyld for det som har kommet fram. Strategien deres er jo å skylde på barnet, ordføreren har ikke gjort noe galt, ergo så sitter han.

skyfri er ikke aktiv  
Gammel 15-10-12, 10:13   #655
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.809
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

"Vil ikke trekke seg, det kommer mer informasjon.."
Altså, jeg klarer ikke å se at mer informasjon på noen som helst måte kan undergrave det som har kommet frem eller stille Øygard i noe bedre lys.
Ekle, gamle grisen!

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv  
Gammel 15-10-12, 10:15   #656
shute
prokrastinator
 
shute sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 5.625
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Han satt jo for pokker i ordførerstolen og grisepratet med en fjortenåring på nett.

Jeg tror ikke det er en forsvarsstrategi. Jeg tror han faktisk tror at han ikke har gjort noe galt, og at verden vil skjønne det de også i løpet av rettssaken.

__________________
Ungen, 2009
Minste, 2013
shute er ikke aktiv  
Gammel 15-10-12, 10:17   #657
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.809
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Opprinnelig lagt inn av shute, her.

Jeg tror ikke det er en forsvarsstrategi. Jeg tror han faktisk tror at han ikke har gjort noe galt, og at verden vil skjønne det de også i løpet av rettssaken.

Hvordan da skjønne det? Ved å sverte jenta? Ved å antyde at en 13-14-åring er seksuelt på høyde med en 30-åring? Jeg blir så sint, så sint.
Men ja.. jeg tror du har rett. Jeg tror heller ikke han skjønner at han har gjort noe galt.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv  
Gammel 15-10-12, 10:18   #658
skyfri
.
 
skyfri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 3.330
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Opprinnelig lagt inn av shute, her.

Jeg tror ikke det er en forsvarsstrategi. Jeg tror han faktisk tror at han ikke har gjort noe galt, og at verden vil skjønne det de også i løpet av rettssaken.

Det kan du fort har rett i, men det er utrolig vanskelig å fatte.

skyfri er ikke aktiv  
Gammel 15-10-12, 10:19   #659
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Opprinnelig lagt inn av shute, her.

Jeg tror ikke det er en forsvarsstrategi. Jeg tror han faktisk tror at han ikke har gjort noe galt, og at verden vil skjønne det de også i løpet av rettssaken.

Jeg føler meg fullstendig trygg på at dette stemmer.
Jeg er ikke overrasket over at han mener dette. Jeg er overrasket over at advokaten hans ikke har greid å hindre ham i å si det høyt.

 
Gammel 15-10-12, 10:22   #660
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Jeg mener også at de som ikke ville velge side eller "forholdt seg nøytral" inntil fredag hadde valgt side.

jeg tror også at han faktisk er overbevist om at han ikke har gjort noe galt. AT han er blitt manipulert av en frekk jentunge og at andre vil forstå det hvis han bare forteller sannheten om henne et par ganger til.
Jeg er spent på hva konen kommer til å si.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no