Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-10-12, 10:53   #561
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.477
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Det høres skikkelig, skikkelig teit ut.

-ea- er ikke aktiv  
Gammel 14-10-12, 11:00   #562
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Jeg tenker at dette må få følger for fler uavhengig om han blir dømt eller ikke.

Raymond Johansen sa i intervjuet på TV i går at det som kom frem i retten på fredag var helt nye opplysninger for AP - jeg regner med at det gjelder fler. En rektor som vet at en venn av ham har bedrevet slik prat med en av hans elever, burde da virkelig ta fullstendig avstand?
Jeg er veldig spent på hva fredagens avsløringer får å si for den videre vitneførselen i denne saken. Jeg har vondt for å tro at folk kan ha visst dette og likevel bestemt seg for å tale ordførerens sak.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 14-10-12, 11:15   #563
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Denne saken gjør meg ganske rasende på hvordan voksne mennesker kan oppføre seg. Ikke bare ordføreren, men alle vennene hans. Jeg syns der er hårreisende. Utnytte vennskap med et barn for å overvåke facebookkontoen hennes, offentlig gå ut med støtte når offeret er en av elevene dine ... Jeg har ikke ord.

__________________

Tallulah er ikke aktiv  
Gammel 14-10-12, 11:20   #564
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Jeg tenker at dette må få følger for fler uavhengig om han blir dømt eller ikke.

Raymond Johansen sa i intervjuet på TV i går at det som kom frem i retten på fredag var helt nye opplysninger for AP - jeg regner med at det gjelder fler. En rektor som vet at en venn av ham har bedrevet slik prat med en av hans elever, burde da virkelig ta fullstendig avstand?
Jeg er veldig spent på hva fredagens avsløringer får å si for den videre vitneførselen i denne saken. Jeg har vondt for å tro at folk kan ha visst dette og likevel bestemt seg for å tale ordførerens sak.

Ja, det blir veldig spennende.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 14-10-12, 11:55   #565
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.039
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Herregud, jeg hadde skjemtes sånn viss jeg bodde eller var fra den bygda. Jeg ville måtte gått i fakkeltog for å støtte jenta daglig for å veie opp alle idiotene.

Einhyrningur er ikke aktiv  
Gammel 14-10-12, 12:47   #566
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

At rektor er venn med han er nok ikke så stor sak, men at han til sine elelver fronter det og dermed har to roller ovenfor eleven synes jeg blir feil.

Om jenta betror seg til rektor har han taushetsplikt overnfor ordføreren i skoletiden, men så fort klokka ringer ut er han kompis og kan fortelle alt?
At de ikke kan sparke han som ordfører er jo litt feil, og den loven bør absolutt endres.
Om han blir dødt eller ikke har han vist en dømmekraft som tilsier at han er totalt uegnet til å være ordfører.
Det hjelper ikke å skylde på ei lita jenta altså.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv  
Gammel 14-10-12, 12:52   #567
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Jeg synes dog det er merkelig at en ordfører ikke kan sparkes. Ei heller om han har gjort noe ulovlig?

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/o...artid=10062201

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 14-10-12, 13:07   #568
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Jeg har hele fem felles venner med han på FB og får lyst til å spørre de hva de tenker med. Men de er AP politikere hele gjengen og jeg orker ikke debattere det, ei heller blande meg inn i deres private valg. Men merkelig syns jeg det er, må innrømmes.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv  
Gammel 14-10-12, 13:35   #569
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Jeg har vondt for å tro at folk kan ha visst dette og likevel bestemt seg for å tale ordførerens sak.

Det har egentlig jeg også. Jeg har egentlig bare forholdt meg avventende fram til rettsaken, da jeg antok både media og 'alle andre' ville få vite ting da, som gjorde at de endret syn på ting. Jeg antok også at jenta og hennes støtteaparat hadde en del beviser for å i det hele tatt kunne føre en slik sak. Men snodig at ikke hans 'støttespillere' antok det samme.

Dronningen er ikke aktiv  
Gammel 14-10-12, 13:35   #570
AprilRyan
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.127
Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Kanskje det skjer ting på veggen hans som de er nysgjerrige på? Jeg lurer på om han får støtte eller motbør der nå.

__________________

AprilRyan er ikke aktiv  
Gammel 14-10-12, 16:26   #571
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Jeg trodde ikke mine egne ører da hans forsvarer karakteriserte måten AP sentralt behandler ham på som "uanstendig".

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 14-10-12, 16:28   #572
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Opprinnelig lagt inn av AprilRyan, her.

Kanskje det skjer ting på veggen hans som de er nysgjerrige på? Jeg lurer på om han får støtte eller motbør der nå.

Tidslinjen hans er offentlig tilgjengelig, eller er det bare for venner av vennner? Uansett så skjer det ikke mye spennende der, men vennetallet synker....

Maz er ikke aktiv  
Gammel 14-10-12, 16:30   #573
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Flere som sier fra på veggen hans hvorfor de sletter ham, ser jeg. Og mange som støtter også ... Vi har visst en felles venn , tror hun er fra Bygda der omtrent.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er aktiv nå  
Gammel 14-10-12, 16:31   #574
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Denne var fin:

Sitat:

Visste ikke jeg hadde ekle, gamle grabukker på vennelista mi. Men ikke lenge

Maz er ikke aktiv  
Gammel 14-10-12, 16:36   #575
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Jeg får ikke treff på han lenger på FB. Kan dere andre fortsatt se han?

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv  
Gammel 14-10-12, 16:39   #576
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.513
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Jeg får ikke treff på han lenger på FB. Kan dere andre fortsatt se han?

Jeg kan fortsatt se han. Jeg har 2 felles venner med han, jeg håper de tar til vett og sletter han.

Jeg syns det er helt utrolig at denne mannen ikke skjønner at dette er helt og holdent hans ansvar. Om det har skjedd noe mer enn disse skypesamtalene vet ikke jeg, men bare det er jo ut over alle grenser.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv  
Gammel 14-10-12, 16:59   #577
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.415
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg trodde ikke mine egne ører da hans forsvarer karakteriserte måten AP sentralt behandler ham på som "uanstendig".

Jeg lo høyt da hun sa det.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv  
Gammel 14-10-12, 17:42   #578
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.397
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Jeg har ikke noen felles venner og jeg ser ikke noe på tidslinjen hans, men jeg ser alle venner (som blir fer ig ferre).

Pelen er ikke aktiv  
Gammel 14-10-12, 17:48   #579
scilla
Bør lage seg en tittel selv
 
scilla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.087
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Gidder dere virkelig å gå inn og sjekke vennelisten hans på FB?

__________________

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv  
Gammel 14-10-12, 18:12   #580
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Opprinnelig lagt inn av scilla, her.

Gidder dere virkelig å gå inn og sjekke vennelisten hans på FB?

Sjekker ikke vennelisten, men profilen hans. Tanken slo meg ikke før noen nevnte det, da fant jeg ut at også jeg var så lavmåls.

Maz er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no