Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-10-12, 20:10   #421
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Jeg merker at jeg er mindre spent på utfallet i denne saken nå. Men om han mot all formodning ikke blir dømt for seksuell omgang, finnes det vel en paragraf som dekker det han har gjort gjennom skype/sms? "Grooming", i det minste? Det er i alle fall helt klart at han er ferdig i politikken etter dette, selv om han skulle blitt frikjent.

__________________

Kanina er ikke aktiv  
Gammel 12-10-12, 20:10   #422
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Det er klart, en voksen ordfører trenger å bruke stopp-regel når han blir uskyldig antastet av en bøllete 13-åring.

Jeg har bare en ting å si: Gamle gris.

Avatar er ikke aktiv  
Gammel 12-10-12, 20:12   #423
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

For alle parters del håper jeg de har folk som kan støtte de gjennom saken. Dette er et krysspress fra alle kanter, og må være vanskelig å holde ut som menneske, og da tenker jeg både på tiltalte med kone og fornærmede med familie. Kan ikke være lett for noen av de å få alt brettet ut på trykk og på nett, så alle kan se.

Dette er bare så tragisk. Jenta har ingen mulighet til å starte opp med blanke ark i bygda, og dette påvirker jo også hennes foreldre. Ordførerens liv er jo ødelagt og på et vis konas også. Om hun da ikke tar til vettet og drar. Veldig godt å tenke på at han ikke har barn.

__________________
De vennlige ord som sies i dag, kan bære frukt i morgen.

Michelle er ikke aktiv  
Gammel 12-10-12, 20:21   #424
kie
weird
 
kie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.456
kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Sitat:

- Vi tullet og pratet som om hun skulle vært datteren vår. Hadde hun vært datteren vår ville ikke folk reagert, sier ordføreren.

http://www.dagbladet.no/2012/10/12/n...vaga/23831284/

__________________
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv  
Gammel 12-10-12, 20:26   #425
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Opprinnelig lagt inn av Hillary, her.

Det spørs om han har makt over henne også. Synes hun så nokså kuet ut.
Hun må ha ant noe av dette.

Du har nok rett i det. Jeg tenkte mest på hva jeg ville ha gjort. Men det er jo hennes eneste sjanse for å overleve 'sosialt'

Klart det er en fare for at han tar livet sitt. Men hva kan man gjøre med det. Han gikk selv veldig offensivt ut og avfeide henne som løgner. Nå når han blir tatt med buksene nede, må han finne seg i at hun også får vist sin side av historien. Er enig i at han bør få oppfølging av noen. Men blir man avslørt i noe sånt, i en sånn posisjon som han har, så kan jeg godt forstå at fallhøyden blir så stor at man velger den enkleste veien ut.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv  
Gammel 12-10-12, 20:27   #426
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Jeg sier igjen så bra at han ikke har barn og håper inderlig ikke at det er andre som har vært utsatt for hans "faderlige" omsorg.
Jeg håper også at dette ender med at han får straff samt behandling.
Og til så håper jeg at denne jenta får et godt liv på sikt.
Og til slutt at bygda ber henne om unnskyldning.

__________________
De vennlige ord som sies i dag, kan bære frukt i morgen.

Michelle er ikke aktiv  
Gammel 12-10-12, 20:45   #427
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Opprinnelig lagt inn av Hillary, her.

Jeg sier igjen så bra at han ikke har barn og håper inderlig ikke at det er andre som har vært utsatt for hans "faderlige" omsorg.
Jeg håper også at dette ender med at han får straff samt behandling.
Og til så håper jeg at denne jenta får et godt liv på sikt.
Og til slutt at bygda ber henne om unnskyldning.

Enig med hillary. Men jeg er i tvil om menneskene er så god som det du håper de er i den siste setningen din...

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv  
Gammel 12-10-12, 20:46   #428
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Og så ordføreren som har vært så indignert over jentas urettmessige beskyldninger. "Som en roman", har han vel sagt.

Forklaringene hans begynner ihvertfall å ligne en skikkelig dårlig roman. Som denne, midt i grisepraten:

Jenta på sin side skriver at «Ingen vil tro hva vi har gjort sammen...», men Øygard hevder dette henviser til at hun var med ham på en utdeling av Kongens fortjenestemedalje.

Sikkert.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 12-10-12, 20:50   #429
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.850
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Stoltenberg vil ha Øygard ut ser jeg, jaggu på tide.

http://www.nettavisen.no/nyheter/article3492090.ece

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 12-10-12, 20:52   #430
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Enig med hillary. Men jeg er i tvil om menneskene er så god som det du håper de er i den siste setningen din...

Hvis ikke så vil mange vende bygda ryggen på en eller annen måte. Noe må de gjøre for at hun skal få oppreisning. Mener å huske (Mulig det har stått her) at til og med hennes rektor er venn med ordføreren og støttet han. Mange vendte henne ryggen Hun er jo bare fortsatt et barn.

__________________
De vennlige ord som sies i dag, kan bære frukt i morgen.

Michelle er ikke aktiv  
Gammel 12-10-12, 21:03   #431
Simone
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.807
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Med tanke på innhaldet i dagens forklaring trur eg det er ein god ting at kona ikkje skal forklare seg før på mandag. Dersom innholdet i Skype-loggen var nytt for ho kan ein jo håpe på at ho bruker helga til å tenke gjennom om ho virkelig skal fortsette å støtte han. Tippar det blir ei lite trivelig helg heime hos familien Øygard.

Men viss Jens Stoltenberg sørger før å få han kasta ut av AP samtidig som kona trekker seg unna håpar eg at nokon passar på at han ikkje tar livet av seg. For kva har han eigentlig igjen, då? Det ville også bli ti gangar verre byrde for denne jenta om han tar livet av seg. Særlig om han gjer det uten å innrømme noko meir enn han har gjort til no. Då vil det alltid vere ein muligheit for at nokon kan beskylde ho for å ha dikta opp det meste og øydelagt ein uskyldig mann.

__________________
Mamma til to jenter sep-04 og mars-07 og lillebror april-11
Simone er ikke aktiv  
Gammel 12-10-12, 21:04   #432
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Opprinnelig lagt inn av Chablis, her.

Stoltenberg vil ha Øygard ut ser jeg, jaggu på tide.

http://www.nettavisen.no/nyheter/article3492090.ece

Jeg skrev til Stoltenberg sin facebookside om det her da denne saken dukket opp i media. Det hadde vært greit om det var en eneste millimeter omsorg for henne å spore den gangen.

Uansett hva som var sant og ikke - noen burde brydd seg om at her er det et barn som møter rå overmakt og full presse - aleine.

 
Gammel 12-10-12, 21:11   #433
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Fy, for en sak. Jeg kjenner at jeg blir kvalmere og kvalmere og jeg har ikke lyst til å forestille meg hva meldingene som ikke gjengis i media inneholdt. Stakkars, stakkars jente! Jeg fatter ikke at en voksen, respektert mann kan finne på å tenke at den typen forhold de to helt åpenbart hadde er greit på noe som helst plan. Og jeg fatter ikke, virkelig fatter det ikke, hvis karaktervitnene hans er villige til å backe ham etter det som har kommet frem i dag.

Og så tror jeg faktisk forsvareren sliter skikkelig. Jeg tenkte fra dag en at hun syns dette var alt annet enn en grei sak å være forsvarer i. Jeg har sett henne ganske mange saker og hun mangler den overbeviste og engasjerte tonen og blikket hun har i mange saker. Hun virker mest sliten og innbitt (og egentlig ganske klar for at alle fakta skal komme på bordet.) Jeg tror det er utrolig vanskelig å skulle være forsvarer for en person som bedyrer sin uskyld i en sak som dette. Jeg er ikke nødvendigvis enig i alt hun har sagt eller gjort, men hennes jobb er faktisk å forsvare ham, på hans premisser. Og han hevder jo selv at han er uskyldig. Noe som jeg syns blir mer og mer sannsynlig at bare et bullshit.

Jeg har oppfattet det slik at hun før saken har gått alt for høyt på banen i skyldspørsmålet. For øyeblikket ser det både rart og uprofesjonelt ut, og strengt tatt utenfor hvirdan forsvareroppgaven må gjøres. Ikke alle forsvar skal skjekun på tiltaltes premisser.

Jeg har ikke fått med meg hva tiltalen rent faktisk går ut på, herunder om det "kun" er seksuelt samkvem med mindreårig, eller om det er andre overgrep. Om de ikke klarerå bevise utenfor rimelig tvil akkurat dette, håper jeg det er annet de kan ta ham på, for dette er så innmari feil.

Det er tre uker igjen med bevisføring. Påtalemyndigheten har mer. Tiltalte har ikke latt seg avhøre på evigheter.

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv  
Gammel 12-10-12, 21:12   #434
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Denne saken gjør meg inderlig vondt, og jeg håper så veldig denne jenta får den støtten og oppreisningen hun trenger og fortjener. Jeg håper noen gjør det klinkende klart for henne at dette har kun den voksne mannen skyld i.

Og det kan godt hende at det finnes skumle menn i hvite varebiler, men det er uendelig mye vanskeligere å beskytte og advare barna mot de som tilsynelatende bare er gode, omsorgsfulle, ansvarsfulle samfunnsstøtter. De med innsikt og makt, og med posisjon i livet ditt til å definere både deg og den verdenen du lever i.

Jeg veksler mellom å bli veldig trist og veldig forbannet.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder

Sist redigert av Niobe : 12-10-12 kl 21:18.
Niobe er ikke aktiv  
Gammel 12-10-12, 21:13   #435
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Jeg tenker at jenta får skikkelig oppreisning nå. Og jeg tror at bygda skjønner at de også har blitt "lurt" av en veltalende ordfører.

Gaia er ikke aktiv  
Gammel 12-10-12, 21:16   #436
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Jeg syns det er svært underlig å bekymre seg over eventuell selvmordsfare hos overgriperen her. Han er en voksen mann som har gjort dette. Denne jenta som fortsatt bare er 16, har posttraumatisk stresslidelse og skal leve resten av livet sitt med å ha vært utsatt for massive overgrep, et år der alle støtter overgriperen, og denne fryktelige rettssaken. Jeg bekymrer meg for henne. Den gamle ekle grisen kan skylde seg selv.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 12-10-12, 21:21   #437
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Opprinnelig lagt inn av Smilefjes, her.

Uansett hva som var sant og ikke - noen burde brydd seg om at her er det et barn som møter rå overmakt og full presse - aleine.

Ja helt enig. Om så alt hadde vært en løgn så er dette kun et barn. Dette gjør meg så forbannet. Da saken kom opp så vendte omtrent alle jenta ryggen. Man vender ikke et barn ryggen uansett. Fy så feigt.
Nå begynner innbyggerne å snu sies det. Men det er for seint om de da ikke gjør alt de kan for denne jenta og støtter henne. Hun har sår som alltid vil være der.

Jeg prøver vanligvis ikke å være fordømmende, men her er det flere som har gjort urett. Ordføreren som skylder alt på jenta, og de som ikke "så" denne stakkars jenta og det helvete hun har vært og er i. Bygdedyret har virkelig fått en ansikt i denne saken.

__________________
De vennlige ord som sies i dag, kan bære frukt i morgen.

Michelle er ikke aktiv  
Gammel 12-10-12, 21:21   #438
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Opprinnelig lagt inn av Anda, her.

Jeg har oppfattet det slik at hun før saken har gått alt for høyt på banen i skyldspørsmålet. For øyeblikket ser det både rart og uprofesjonelt ut, og strengt tatt utenfor hvirdan forsvareroppgaven må gjøres. Ikke alle forsvar skal skjekun på tiltaltes premisser.

Jeg har ikke fått med meg hva tiltalen rent faktisk går ut på, herunder om det "kun" er seksuelt samkvem med mindreårig, eller om det er andre overgrep. Om de ikke klarerå bevise utenfor rimelig tvil akkurat dette, håper jeg det er annet de kan ta ham på, for dette er så innmari feil.

Det er tre uker igjen med bevisføring. Påtalemyndigheten har mer. Tiltalte har ikke latt seg avhøre på evigheter.

Tja, forskjellige forsvarere har forskjellige stiler. Og hun er ikke den eneste forsvareren som går høyt ut. Det jeg har merket meg er at hun ser temmelig blek om nebben ut nå. Jeg har jo aldri truffet denne mannen, men jeg lurer på om han er typen som snakker folk trill rundt og at det også kan ha skjedd med forsvarer. Jeg syns jo det er rart hvis hun ikke har reagert på skypebloggen, men siden jeg aldri har jobbet med dette så vet jeg ikke hva forsvarere har faktisk tilgang til før saken. Men hun må jo ha leste dette. Og hun MÅ jo ha reagert på innholdet. Det jeg har merket meg er at hun hele tiden har prosedert på at det ikke foreligge konkrete bevis på samleier. Men de aller fleste samleier, som ikke er nylig gjennomførte, kan jo ikke bevises.


Sist redigert av Gaia : 12-10-12 kl 21:42.
Gaia er ikke aktiv  
Gammel 12-10-12, 21:31   #439
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Gaia, tror det mangler et "ikke" der på slutten.

Forsvarere har tilgang til det aller, aller meste av sakens dokumenter. Noen ganger krangler man om hva som skal være med.

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv  
Gammel 12-10-12, 21:33   #440
Simone
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.807
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jeg syns det er svært underlig å bekymre seg over eventuell selvmordsfare hos overgriperen her. Han er en voksen mann som har gjort dette. Denne jenta som fortsatt bare er 16, har posttraumatisk stresslidelse og skal leve resten av livet sitt med å ha vært utsatt for massive overgrep, et år der alle støtter overgriperen, og denne fryktelige rettssaken. Jeg bekymrer meg for henne. Den gamle ekle grisen kan skylde seg selv.

Eg bekymrar meg for sjølvmord fordi det ville bli ei ekstra byrde for jenta, ikkje fordi eg syns synd på han.

__________________
Mamma til to jenter sep-04 og mars-07 og lillebror april-11
Simone er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no