Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Blir håndklærne deres myke uten tørketrommel?

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-03-11, 14:48   #21
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Blir håndklærne deres myke uten tørketrommel?

Nei, har aldri opplevd mjuke håndklær utan bruk av tørketrommel. Tøymjuknar har null effekt. Tørkeskap gir også knekkebrød.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-11, 14:53   #22
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Blir håndklærne deres myke uten tørketrommel?

Nei. Her går de alltid i tørketrommelen - men det gjør jo stort sett alt annet også, siden jeg hater klesvask.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-11, 14:55   #23
konsulenten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Blir håndklærne deres myke uten tørketrommel?

Strykejern løser det problemet. (Ikke at jeg hadde giddet).

  Svar med sitat
Gammel 09-03-11, 16:52   #24
Svanhild
Aktiv
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Gildeskål. Nordland
Innlegg: 135
Svanhild er litt kul
Standard

Sv: Blir håndklærne deres myke uten tørketrommel?

Har ikke tørketrommel, og syns stive håndduker er herlige
Om sommeren tørkes klærne ute, og da blir litt av stivheten byttet ut med herlig sommerluft

Svanhild er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-11, 16:54   #25
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Blir håndklærne deres myke uten tørketrommel?

Myk med tørketrommel - hard uten.

Sånne håndklær som er myke uansett er ikke noe gode.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-11, 17:12   #26
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.029
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Blir håndklærne deres myke uten tørketrommel?

Myke og deilig med trommel. Harde og ekle uten.
Tørketrommel

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-11, 18:23   #27
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Blir håndklærne deres myke uten tørketrommel?

Myke i trommel, ja. Uten trommel er de harde og ekle.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-11, 18:33   #28
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blir håndklærne deres myke uten tørketrommel?

Jeg syns vaskemaskinen vår vibrerer ganske heftig når den sentrifugerer. Jeg ser for meg at en tørketrommel oppå der vil være å utfordre skjebnen?

Men det hadde unektelig vært bra med en trommel. Jeg føler at jeg alltid har tre tørkestativ med klær stående rundt om i leiligheten.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-11, 18:43   #29
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Blir håndklærne deres myke uten tørketrommel?

Jeg har alltid hatt tørketrommel oppå vaskemaskinen. Ikke hatt noe problem med det.

Levde over et år uten nå sist, det var utrolig klønete. Var himmel å få det i hus igjen.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-11, 19:21   #30
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Blir håndklærne deres myke uten tørketrommel?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg syns vaskemaskinen vår vibrerer ganske heftig når den sentrifugerer. Jeg ser for meg at en tørketrommel oppå der vil være å utfordre skjebnen?

De har noen gummiklosser du kan sette mellom, så går det fint.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-11, 19:35   #31
Hulda
Bør lage seg en tittel selv
 
Hulda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.823
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Blir håndklærne deres myke uten tørketrommel?

Her er også håndklærne tilnærmet lik fint sandpapir.

Trommelen min er syk, og dypt savnet...






Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg syns vaskemaskinen vår vibrerer ganske heftig når den sentrifugerer. Jeg ser for meg at en tørketrommel oppå der vil være å utfordre skjebnen?

Men det hadde unektelig vært bra med en trommel. Jeg føler at jeg alltid har tre tørkestativ med klær stående rundt om i leiligheten.

Rister litt, men står stødig.
Jeg har en tykk antisklimatte mellom mine.

__________________
Firebarnsmor.
Hulda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no