Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Jif-mopp?

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-03-11, 11:41   #1
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jif-mopp?

Vurdere å kjøpe en ny mopp og har tenkt på jif mopp fra lillevorg.

Er det noen som vet pris på den? Evt hvor den er billigst?

kamp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-11, 12:26   #2
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jif mopp?

Jeg har kjøpt når det har vært tilbud, begge gangene har det vært på Meny.
Innimellom har det vært -30% på ekstra mopper og tilbehør, og da lønner det seg å kjøpe.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-11, 13:07   #3
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.885
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Jif mopp?

Er ikke helt fornøyd med stanga, den virrer litt rundt nederst ved våtmopp. Tror jeg heller vill gått for nille sin, proff.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-11, 19:18   #4
Klatremus
Aktiv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 144
Klatremus har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Jif mopp?

Jeg er ikke fornøyd med borrelåsen som skal holde fast moppen, for moppen sittter utrolig dårlig på. Ser faktisk etter nytt moppesystem nå. Er fornøyd med moppene da, spesielt den til flis.

Klatremus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-11, 19:31   #5
Intrigue
Superduperaktiv
 
Intrigue sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 507
Intrigue er litt kulIntrigue er litt kulIntrigue er litt kul
Standard

Sv: Jif mopp?

Den beste jeg har prøvd er Enjo sin, den er litt tung men ellers veldig bra. Har hatt tre JIF mobber, alt sitter dårlig, har også brukket to av stengene. Synes det tørrmoppapiret er for tynt og det fungerer ikke like bra som f.eks swiffer sitt.
Jeg ville sett meg om etter noe annet enn Jif, om du ikke får den for en billig penge.

Intrigue er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-11, 19:55   #6
Hannamoren
Bør lage seg en tittel selv
 
Hannamoren sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.182
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jif mopp?

Opprinnelig lagt inn av Klatremus, her.

Jeg er ikke fornøyd med borrelåsen som skal holde fast moppen, for moppen sittter utrolig dårlig på. Ser faktisk etter nytt moppesystem nå. Er fornøyd med moppene da, spesielt den til flis.

Det samme her. Borrelåsen har falt av, og dermed er hele stangen ubrukelig.

Hannamoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-11, 19:57   #7
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jif mopp?

Hm..

Da må jeg revudere litt.

kamp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-11, 23:16   #8
Sokk
trøtt
 
Sokk sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 2.449
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jif mopp?

Opprinnelig lagt inn av Hannamoren, her.

Det samme her. Borrelåsen har falt av, og dermed er hele stangen ubrukelig.

Er det vanlig borrelås? Da kjøper du ny på Biltema eller sybutikk og klistrer på!

__________________
04 07

Du kan klare hva som helst
For du er suveren
Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-11, 09:29   #9
Marlen
Superaktiv
 
Marlen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Sunnhordland
Innlegg: 332
Marlen er litt kul
Standard

Sv: Jif-mopp?

Jeg har den første jif-mopp stanga men bruker nille sine proff mopper, de er supre!
Ellers vet jeg flere som bruker enjo sitt system og er godt fornøyde.

__________________
Storesøster 05
Lillebror 08
Marlen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-11, 09:36   #10
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jif mopp?

Opprinnelig lagt inn av Klatremus, her.

Jeg er ikke fornøyd med borrelåsen som skal holde fast moppen, for moppen sittter utrolig dårlig på. Ser faktisk etter nytt moppesystem nå. Er fornøyd med moppene da, spesielt den til flis.

Enig, moppene er utmerket, så jeg bruker dem på Eidsvoll miljøprodukters moppeskaft.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-11, 23:33   #11
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.782
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jif-mopp?

Jeg er gammal renholder, må si at til prisen syns jeg Jif sin er bra, og har et par stykker av den ( rengjøringsutstyr i hve etasje. Mopper har jeg fler av...) Ica pleier å ha superdager et par gg/ år, da er det ulike produsenter som har hver sin " dag" med 40 %. har omsider skaffet Jifs baderomsskrubb også, veldig fornøyd. Men tok av skrubben og vasket med hånd, vet ikke om det var lurt, fikk lissom fibre fra skrubben i fingrene ( som med glassfibertapet, på en måte). Men mulig man skulle ta en titt på Nillemoppene.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-11, 09:19   #12
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.885
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Jif-mopp?

Tilbud på mopp hos Jernia nå.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-11, 09:32   #13
Ekorn
Studenten
 
Ekorn sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.869
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jif-mopp?

Vi har hatt to jiff-mopper og begge ble ødelagt etter første gangs bruk. Anbefales ikke!

__________________
Ekorn med Ekornungen 0306 Nøtteliten oktober 2010
Ekorn er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no