Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Anbefal meg en støvsuger

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-03-14, 14:09   #1
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.039
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Anbefal meg en støvsuger

Jeg ønsker meg ny støvsuger. Vi har katt, unger og mye støv. Den bør være noenlunde stillegående. Det er flere med støvallergi i familien så den bør være god på slikt fint støv, og helst ikke sende alt ut igjen slik den vi har nå.

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-14, 21:15   #2
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en støvsuger

Jeg kjøpte ny støvsuger i romjula, og da leste jeg en del tester. Elektrolux kommer veldig godt ut på de siste års tester, og særlig modellen(e) UltraOne.

Jeg kjøpte en slik og betalte i underkant av 3000 kr. Den er overraskende stillegående (på ingen måte lydløs, men vesentlig stillere enn den åtte år gamle Mielen som jeg byttet fra), suger som et uvær og veier mye mindre enn den gamle.

Støvsuging vil aldri bli morsomt, men dette er så nære på som jeg noen gang har vært.

http://www.elektronikkbransjen.no/Fa...olux-UltraOne2

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-14, 21:16   #3
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en støvsuger

Denne er det jeg har: http://www.elkjop.no/product/hjem-og...ger-uooriginwr

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-14, 21:39   #4
Rabbit
Langøret
 
Rabbit sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Innlegg: 3.462
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Anbefal meg en støvsuger

Miele sin Cat&Dogstøvsuger er en veldig god støvsuger: http://www.elkjop.no/product/hjem-og...tovsuger-s8320

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-14, 07:13   #5
Moia
Feil planet
 
Moia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: På midten
Innlegg: 505
Moia er litt kulMoia er litt kul
Standard

Sv: Anbefal meg en støvsuger

Støvsugerrobot ala Roomba får tak i mer dyrehår enn andre støvsugere siden den har roterende børster. 700-serien og oppover har også HEPA-filter.
Om du lar den kjøre mens ingen er hjemme er den komplett lydløs - og evt. svevestøv rekker å legge seg igjen til du kommer tilbake. Win.

__________________
'08, '12
Moia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-14, 07:31   #6
Cauchy
Bør lage seg en tittel selv
 
Cauchy sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Innlegg: 1.717
Cauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Anbefal meg en støvsuger

Hvis dere ikke tørrmopper ville jeg begynt med det, lettere å fjerne støv på den måten siden du slipper problemet med at støvet blåses ut i rommet igjen.

Vi har Miele støvsuger og den er helt grei. Skulle jeg kjøpt ny i dag hadde jeg nok gått for Electrolux, svigers har en slik (tror det er den Teofelia linker til) og jeg liker den bedre enn vår.

Cauchy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-14, 08:01   #7
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal meg en støvsuger

Når jeg sjekket ut litt før vi kjøpte ny støvsuger var det Electrolux som kom best ut i de fleste tester, så vi kjøpte det. Har ikke angret, beste støvsugeren jeg har hatt.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-14, 08:16   #8
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.243
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Anbefal meg en støvsuger

Electrolux sin ultra one kommer godt ut i tester, men obs på at festet av sugestrykket har en svakhet. Vi har byttet det 2 ganger på 4 år.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-03-14, 10:03   #9
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.039
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal meg en støvsuger

Nå tester mannen den nye Electrolux ultra one vår, og jeg må si jeg er fornøyd med lyden. Han er vist veldig fornøyd med alt høres det ut som.

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no