Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Mørkerommet

Speilreflekskamera til meg

Mørkerommet Fotoforum. For diskusjon av kamera, utstyr og teknikker. Hvordan ta bedre bilder, og riktig etterbehandling.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-05-10, 19:38   #21
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.201
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Speilreflekskamera til meg

Det kjedelige er jo at det er ikke Canon, det er Pentax. Så jeg sjekket Pentax-alternativer, og det finnes vel egentlig ikke noen. Jeg har både normalobjektiv, zoomobjektiv og blitz, så det hadde vært fint å kunne utnytte, men jeg må betale så mye mer for kameraet at det antagelig ikke er noe å spare.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-10, 20:24   #22
Maryan
Aktiv
 
Maryan sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 245
Maryan er litt kul
Standard

Sv: Speilreflekskamera til meg

Det finnes noen adaptere til å sette på, men det er muligens bare Nikon som har dette?
Ta med deg objektivene dine til butikken og sjekk der. Det vet sikkert.

Maryan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-10, 21:52   #23
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.774
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Speilreflekskamera til meg

Har du link til fotokurs?

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-10, 20:41   #24
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.201
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Speilreflekskamera til meg

Da har jeg kjøpt kamera. Glad og forventningsfull satte jeg meg ned med bruksanvisning og utstyr og regnet med å bruke pinsen til å finne ut av ting.

Kom ikke langt, nei. Jeg bestemte meg for et IS-objektiv. Pakket ut objektivet og monterte det på, men var det ikke noe som manglet? Javisst, jeg har fått uten IS. På fakturaen står det med.

Hvis jeg er heldig får jeg byttet på torsdag, men antagelig rekker jeg det ikke før lørdag. I mellomtiden er det lite jeg får gjort med kameraet...

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-10, 23:23   #25
Maryan
Aktiv
 
Maryan sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 245
Maryan er litt kul
Standard

Sv: Speilreflekskamera til meg

Så utrolig uproffesjonelt gjort av selger!

Hva endte du opp med?

Maryan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-10, 23:35   #26
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.201
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Speilreflekskamera til meg

Canon Eos 450. Det var nok ikke selgerens feil, for de hadde lager der han bare gikk og bestilte det han skulle ha, så det er nok lageret som har gjort feil.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-10, 10:52   #27
Maryan
Aktiv
 
Maryan sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 245
Maryan er litt kul
Standard

Sv: Speilreflekskamera til meg

Tja, sjekker jo innholdet i en boks til en verdig av flere lapper.. men gjort er gjort.
Håper du får rettet opp i feilen. Lykke til med nytt kamera!

Maryan er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no