Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Mørkerommet

Hvordan sende mobilbilde til FotoKnudsen?

Mørkerommet Fotoforum. For diskusjon av kamera, utstyr og teknikker. Hvordan ta bedre bilder, og riktig etterbehandling.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-04-09, 11:26   #1
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Hvordan sende mobilbilde til FotoKnudsen?

Finner ikke noen fremgangsmåte på sidene deres.

  Svar med sitat
Gammel 28-04-09, 11:30   #2
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan sende mobilbilde til FotoKnudsen?

Du bare sender! Du skriver foto i tekstfeltet (husk å snu bildet før du sender - ellers må du gjøre det i FK og da ender du opp med 2 versjoner).

Sitat:

Send bildet med kodeord FOTO til 2244 Bildene du ønsker å ta vare på kan vi lagre for deg enkelt. Alt du trenger å gjøre er å sende bildet som en MMS med kodeord FOTO til 2244. Da lagrer vi bildet på din minnekonto for deg gratis. Du betaler vanlig takst for MMS, denne prisen bestemmes av din mobiloperatør.
Du får så en SMS kvittering at bildet er lagret, med info om hvordan du får tilgang til å se bildet ditt på mobilen (via wap.fotoknudsen.no) eller på nett på fotoknudsen.no.

Hvis du har konto på Fotoknudsen så kan du slå disse sammen etterpå. Det var veldig enkelt, men jeg husker ikke detaljert hvordan jeg gjorde det.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-09, 11:33   #3
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvordan sende mobilbilde til FotoKnudsen?

Tar det lang tid før det kommer opp? Jeg fant denne fremgangsmåten på en annen side, men siden det ikke skjedde noe på en stund antok jeg at det kanskje var utdatert. Da venter jeg bare. Takk.

  Svar med sitat
Gammel 28-04-09, 11:34   #4
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan sende mobilbilde til FotoKnudsen?

Nei, det tar ikke lang tid. Når du får kvitteringen har bildet kommet opp.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-09, 13:41   #5
puselini
Aktiv
 
puselini sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 198
puselini er litt kul
Standard

Sv: Hvordan sende mobilbilde til FotoKnudsen?

Noen ganger har det tatt ganske lang tid før de har kommet opp. Men da har det tatt lang tid før kvitteringen kom på telefonen også. Men det funker altså.

puselini er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-09, 13:44   #6
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvordan sende mobilbilde til FotoKnudsen?

Jeg har fortsatt ikke fått noen kvittering fra FotoKnudsen.

  Svar med sitat
Gammel 17-06-09, 19:18   #7
mina
Strikker
 
mina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 3.216
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvordan sende mobilbilde til FotoKnudsen?

Jeg plages også. Har prøvd å sende FOTO til 2244 i flere dager, men jeg får ikke kvittering og bildene ligger ikke i albumet mitt.
Noen som vet om det er noe tull hos FotoKnudsen for tida?

__________________
-99 -01 -05
mina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-09, 19:23   #8
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan sende mobilbilde til FotoKnudsen?

Mine går igjennom som bare susen.
Sendte ett tidligere idag.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-09, 21:14   #9
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan sende mobilbilde til FotoKnudsen?

har du allerede konto hos fotoknudsen, så kan det være at de ligger inne der selv om du ikke har fått kvittering. Det opplever jeg iblant.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-09, 21:22   #10
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan sende mobilbilde til FotoKnudsen?

Jeg sendte nettopp et bilde og fikk kvittering med en gang. :åpplyser:

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-09, 23:06   #11
mina
Strikker
 
mina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 3.216
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvordan sende mobilbilde til FotoKnudsen?

Merkelig! Det fungerer fremdeles ikke.

Jeg sendet mail til FK bare for å sjekke at det ikke var noe galt hos dem, og fikk til svar at jeg måtte sjekke at tlf min kan sende MMS.

__________________
-99 -01 -05
mina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-09, 23:34   #12
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan sende mobilbilde til FotoKnudsen?

Dette har jeg aldri fått til - husker at jeg prøvde gjentatte ganger for et års tid siden.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-09, 09:25   #13
mina
Strikker
 
mina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 3.216
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvordan sende mobilbilde til FotoKnudsen?

Det eom er rart er at det har gått helt fint før, sist jeg sendte bilde var i slutten av april, da gikk det uten problemer.

__________________
-99 -01 -05
mina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no