Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Svømming: Poengberegning

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-04-08, 17:53   #1
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.312
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Spørsmål

Svømming: Poengberegning

Noen med barn som trener svømming?
Mine begynte på svømmetrening etter jul, og jeg har nå lagt merke til at det står noen poeng bak ene dattera mi sitt navn på svømmeklubbens hjemmeside. Jeg har kikket på medley.no og sett på poengberegning der. Men jeg får det ikke til å stemme med noen av hennes tider. Får kun opp 0 poeng hvis jeg setter inn hennes tider. Og det er i grunnen logisk synes jeg, for det går jo ikke så fort enda. Ikke det at jeg er opphengt i poeng, men er rett og slett nysgjerrig jeg.

Er det egne poengberegninger for barn? Jeg har letet uten å finne noe...
Skal spørre neste gang jeg følger de på trening, men kanskje det er noen her som vet...

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-08, 18:04   #2
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Svømming: Poengberegning

Har ho vært med på noen stevner enda? Det er jo der man får poeng, ikke på trening.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-08, 18:08   #3
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.312
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Svømming: Poengberegning

Opprinnelig lagt inn av trøtt, her.

Har ho vært med på noen stevner enda? Det er jo der man får poeng, ikke på trening.

ja, de har vært på tre stevner (senest i dag!) og jeg skjønner at det er derfra, og tenker det er for øvelsene på 50 m (siden kun storesøster har poeng, og mellomste har bare svømt 25 m før i dag)

Men hvordan regnes de ut?

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-08, 18:12   #4
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Svømming: Poengberegning

Helt ærlig så vet jeg ikke. Jenta mi gikk på svømming i flere år, men ho var ikke sikker på hvordan de ble regnet ut. Ho har aldri brydd seg om poengene sier ho.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-08, 19:18   #5
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.312
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Svømming: Poengberegning

Opprinnelig lagt inn av trøtt, her.

Helt ærlig så vet jeg ikke. Jenta mi gikk på svømming i flere år, men ho var ikke sikker på hvordan de ble regnet ut. Ho har aldri brydd seg om poengene sier ho.

ok. ungene vet ikke at det står poeng på nettsiden, så det er bare jeg som lurer.
flere som vet da?

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no