Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

På oppfordring: En egen tråd om fotball

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-09-06, 22:09   #41
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.079
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Er det mulig...5 min på overtid...

Dommerjævel!!!!!
Kjøpt og betalt!

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-06, 02:35   #42
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.647
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Dommerjævel!!!!!
Kjøpt og betalt!

Så så... Kom her, så skal jeg trøste deg!!!


Og så litt trøst til Ryli også!!

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-06, 11:42   #43
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: På oppfordring: En egen tråd om fotball

Jeg syns ikke det er så nøye om dommern er kjøpt og bertalt, så lenge det er vårt lag som har han på sin side

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-06, 15:21   #44
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: På oppfordring: En egen tråd om fotball

RBK var jo definitivt best i 2.omg da

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 21:14   #45
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: På oppfordring: En egen tråd om fotball

Dette kan bli en deilig fotballdag. Først vant Sparta over Hødd, så ble det seier til både FFK og Start. Det eneste som gjenstår i dag er at RBK rundspiller Lyn i 90 minutter (noe de er på god vei til)...før de scorer selvmål på overtid og taper 1-0.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 21:47   #46
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.079
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: På oppfordring: En egen tråd om fotball

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Dette kan bli en deilig fotballdag. Først vant Sparta over Hødd, så ble det seier til både FFK og Start. Det eneste som gjenstår i dag er at RBK rundspiller Lyn i 90 minutter (noe de er på god vei til)...før de scorer selvmål på overtid og taper 1-0.

Heier på Kvisvik, er ellers lite interessert i de 4 første lagene du nevner....
Ditt siste ønske, derimot, er jeg veldig med på. *krysser fingre og tær*

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 22:07   #47
olfiga
Aktiv
 
olfiga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: på en øy
Innlegg: 116
olfiga har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: På oppfordring: En egen tråd om fotball

johoo, endelig steffen du er en go gutt

1 til RBK

olfiga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 22:08   #48
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.801
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: På oppfordring: En egen tråd om fotball

Jeg hørte akkurat et fortvilet "neiogneiognei" fra kjeller'n her...
Rosenborg scoret visst...

Ellers er det Godset og Enga som gjelder her i huset av norske lag -
har vært på mang en kamp på Marienlyst i min ungdom,
og gleder meg til - eller i det minste håper - at Erik vil være med!

Utenom det er det Liverpool for alle penga!

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 22:11   #49
olfiga
Aktiv
 
olfiga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: på en øy
Innlegg: 116
olfiga har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: På oppfordring: En egen tråd om fotball

ååå det var dumt. kom igjen RBK.

1-1

olfiga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 23:06   #50
tutta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: På oppfordring: En egen tråd om fotball

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Det eneste som gjenstår i dag er at RBK rundspiller Lyn i 90 minutter (noe de er på god vei til)...før de scorer selvmål på overtid og taper 1-0.

I wish..........

  Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 23:50   #51
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.079
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: På oppfordring: En egen tråd om fotball

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 00:24   #52
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: På oppfordring: En egen tråd om fotball

Jeg må slutte å se på Rosenborg-kamper på søndagskvelden. Nå sitter jeg med en følelse av at hele helga har vært total fiasko, og jeg er i skikkelig pissdårlig humør.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 00:55   #53
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: På oppfordring: En egen tråd om fotball

I dag har jeg truffet Myggen. Fikk tatt bilde og greier! Han er vel bare helt skjønn er han ikke? Som den Start-fan jeg er, var det STORT!! Tror kanskje vi kommer i avisa også.. Tji hi..

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 01:01   #54
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.647
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: På oppfordring: En egen tråd om fotball

Opprinnelig lagt inn av cilen, her.

I dag har jeg truffet Myggen. Fikk tatt bilde og greier! Han er vel bare helt skjønn er han ikke? Som den Start-fan jeg er, var det STORT!! Tror kanskje vi kommer i avisa også.. Tji hi..

Du vet dette er dårlig gjort mot meg som måtte stå inne i kiosken å steke vafler???

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 01:02   #55
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: På oppfordring: En egen tråd om fotball

Opprinnelig lagt inn av cilen, her.

I dag har jeg truffet Myggen. Fikk tatt bilde og greier! Han er vel bare helt skjønn er han ikke? Som den Start-fan jeg er, var det STORT!! Tror kanskje vi kommer i avisa også.. Tji hi..

Grattis! Hvilken avis?

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 01:06   #56
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: På oppfordring: En egen tråd om fotball

Agderposten tenker jeg..

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 09:41   #57
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.647
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: På oppfordring: En egen tråd om fotball

Cilen:
Jeg så deg, prisessa og stasnuppa di på lokale sendinger i går!!!

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 09:56   #58
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: På oppfordring: En egen tråd om fotball

Jeg hadde regnet med å se deg i Se & Hør i dag; "Myggens nye flamme!"
og så kunne det kommet masse oppfølgere:

– Nabojenta: … det skulle vært meg … … forbanna vafler …

– Sjokkerte forumvenner: Cilen har ikke sagt noen ting. Dette kom som et sjokk …

Men jeg finner ingen ting!

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 10:35   #59
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.647
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: På oppfordring: En egen tråd om fotball

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Jeg hadde regnet med å se deg i Se & Hør i dag; "Myggens nye flamme!"
og så kunne det kommet masse oppfølgere:

– Nabojenta: … det skulle vært meg … … forbanna vafler …

– Sjokkerte forumvenner: Cilen har ikke sagt noen ting. Dette kom som et sjokk …

Men jeg finner ingen ting!

Cilen var også i gårsdagens Agderposten!!!

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 10:50   #60
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: På oppfordring: En egen tråd om fotball

På nett også?

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no