Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Noen Golfere her?

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-10-06, 13:36   #1
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.951
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Spørsmål

Noen Golfere her?

Golf må vel være den perfekte sporten? Masse frisk luft, ut i naturen og alt det der. Noen som spiller?

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 14:12   #2
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen Golfere her?

Etter min oppfatning av "ut i naturen" tror jeg du må bytte ut ordet "golf" med "orientering", eller (aller helst) "klatring"

Men sporten ser sikkert gøy den. Jeg er elendig på alle aktiviteter der målet er å sikte og treffe noe (inkluderer bowling, skyting, dart, biljard m.m.) så jeg har ikke giddet å prøve siden det koster penger. Samboeren min golfer i ny og ne.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 15:02   #3
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.631
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen Golfere her?

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 15:26   #4
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.631
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen Golfere her?

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 17:36   #5
Tik
Trønder
 
Tik sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 756
Tik er populærTik er populærTik er populærTik er populær
Standard

Sv: Noen Golfere her?

Opprinnelig lagt inn av LilleTaylor, her.




__________________
Mamma til 1998, 2002 og 2005
Tik er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 21:50   #6
maribo
Alltid like optimist
 
maribo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 2.603
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen Golfere her?

Har ikke testa ferdighetene på golfbane, men jeg har stått og slått og slått og slått og slått på noen lokale fotballbaner og på øvingsplassen (er det driving range det heter?).
Det er skikkelig kult å få det til, men jeg er en djevel i å bomme

...og det går an å bli støl i armene av det...

__________________
Maribo og 3 tuller(00, 02, 06)
maribo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 00:02   #7
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Noen Golfere her?

Jeg regner med at denne tråden kommer som et resultat av at HP har sniklest hockeytråden, så da får jeg vel holde det jeg lovet. Men nå kommer jeg plutselig ikke inn på jobbserveren vår, så da må det vente til jeg kommer på jobb i morgen.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 00:06   #8
mammami
Så stor, den lille lykken
 
mammami sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Ytterst i Oslofjorden
Innlegg: 827
Blogginnlegg: 23
mammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen Golfere her?

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Golf må vel være den perfekte sporten? Masse frisk luft, ut i naturen og alt det der. Noen som spiller?

Nei.
For jeg driver nemlig ikke med handicapidrett

__________________
m a m m a m i
Når du virkelig ønsker deg noe, vil hele universet arbeide for at ønsket ditt skal bli oppfylt. (Cuelho, Alkymisten)
mammami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 00:17   #9
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Noen Golfere her?

Jeg har tenkt litt på dette, og kan ikke si meg enig i at golf er en handicapidrett. For handicapidrett er tross alt idrett, og full av fremragende sportslige prestasjoner. Og det samme klarer jeg tross alt ikke å si om golf.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 00:21   #10
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen Golfere her?



Jeg fikk grønt kort . Det var siste gang jeg tok i en kølle, men regner med at jeg kan ta det opp igjen når jeg blir gammel og grå og har slikt å gjøre.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 00:24   #11
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Noen Golfere her?

Teller det med golfing på PC?

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 00:27   #12
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.801
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen Golfere her?

Broder'n og samboeren er totalt hekta på golf,
og drar på golfturer både innenlands og utenlands.

Gubben og jeg tenkte at dette måtte jo være moro,
siden de ønsker å bruke all sin fritid på sporten -
så vi sjekket opp hva det ville kostet oss å sette igang og golfe selv...

Vi konkluderte raskt med at broder'n og samboeren
har mye bedre økonomi enn oss -
og at vi sikkert har det like moro med våre hobbyer...

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 00:50   #13
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Noen Golfere her?

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Teller det med golfing på PC?

Det teller, helt klart. Det er like ille, uansett.

Opprinnelig lagt inn av Scarlett

Det var siste gang jeg tok i en kølle, men regner med at jeg kan ta det opp igjen når jeg blir gammel og grå og har slikt å gjøre.

Er det bare meg, eller er det flere som tenker på helt andre ting enn golf når de leser denne setningen?

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 09:56   #14
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Noen Golfere her?

Nå har jeg funnet frem mitt golfessay. Som jeg ikke engang visste var et essay, riktignok. Det begynte med at en kompis sendte denne mailen til gutta.


Ikke helt mørk her enda. Det eneste som er beksvart er golfprestasjonene om dagen. Faen i helvete....... Det verste er aat jeg kjenner at denne greia river og sliter i meg... Hva skjer ??
Det å gå en skikkelig dårlig runde føles som å tape en fotballkamp mot for Sarpsborg. Mens derimot en god runde er bedre en noe vorspiel før en runde med gladfyll... Skjønner jo at dette ikke er bra ... så jeg stiller meg for hogg og ber om deres synspunkter golf i dagens samfunn.
Golf - Et substitutt for prestasjonsidretter som betyr noe ???

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 10:10   #15
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Noen Golfere her?

Og dette var mitt svar:

Jeg hadde håpet å aldri skrive om dette fenomenet noen gang, men det er visst ingen vei utenom. Jeg har et ørlite håp om at det bare er en misforståelse. I det lengste klamrer jeg meg til halmstrået om at du har kjøpt deg ny bil, en VW Golf. Og at en dårlig golfrunde er en rånerunde i elverums gater en fredagskveld uten å klare å plukke opp en eneste elverumfjortisjente, og at en god runde er å fylle bilen. For da skjønner jeg frustrasjonen din.

Men hvis du snakker om å gå rundt på en gressplen med en pinglete lita kølle og dytte litt på en ball,blir jeg alvorlig bekymret. Og når du spør om det er et substitutt for prestasjonsidretter, så er svaret et rungende: NEI!!! Golf bør absolutt ikke under noen omstendighet brukes som substitutt for noen ting. Hva skulle det være? Det er ikke morsomt, det er ikke spennende, det er ikke engang gratis, og du blir verken glad eller full eller mett av det. Så hva skulle det erstatte liksom? Og i det hele tatt å nevne ordet golf i samme setning som ordene prestasjon og idrett er en stor fornærmelse, spør du meg.

Hvordan kan golf være idrett? En golfer er jo ikke spesielt god til noen ting. Ikke er de spesielt sterke, ikke er de raske og ikke er de utholdende. Og så er det en ting som kjennetegner alle skikkelige idretter. Et absolutt minstekrav må jo være at det er litt følelser i sving. Hvilke muligheter har du til å vise følelser på golfbanen? Etter et råttent slag, hva gjør du? Kan du skrike ut noen saftige gloser i frustrasjon? Nei, da blir det bot. Kan du slå kølla i bakken eller i hodet på nærmeste motspiller? Nei, da blir det både bot og utestengelse. Kan du hevne deg på andre spillere ved å sette inn en grusom takling? Nei, fysjameg! Sånne barbariske tanker og handlinger vil vi jo ikke ha på en golfbane. Hva kan vi gjøre da. Jo, det er visstnok lov å klappe for motstanderne. Men ikke noen høylytt applaus, da kan de andre spillerne bli forstyrret av støyen. Nei, her er det kun godtatt med homseklapping (høyfrekvent, tilnærmet lydløs klapping med fingertuppene).

Og hva med evnen til å engasjere, interessen blant folket? Har dere noen gang blitt spurt om hva som er favorittgolfklubben deres? Eller favorittgolfspilleren? Eller favorittgolfbanen? Nei, tenkte meg det. Og er det i det hele tatt fysisk mulig å se på golf på tv i fem minutter uten å sovne? Ikke det heller, nei.

Er golf tøft? Du kan jo faktisk dø på golfbanen. Du kan bli truffet av lynet eller få en golfball i hodet. Men det er jo ikke akkurat noe jeg ville vært stolt av å ha oppnådd. I hagen oppholder man seg når det er fint vær, ikke når det tordner og lyner. Så da har du kun deg selv å takke. Og blir du drept av en golfball, så er det din egen feil det også. For hva i all verden gjorde du ute på den golfbanen i det hele tatt.

Selve golfbanen har jo potensiale. Den byr på fin natur med små fine vann og mange flotte sandkasser. Men det hjelper jo så lite, så lenge de teite golferne svirrer rundt der. Du kan jo ikke bade i det vannet, for da får du plutselig en ball i hodet. Og ikke er det noe vits i å bygge sandslott i sandkassene. For med en gang du er ferdig kommer en dust i rutete bukser og rosa lacoste-pikétrøye med en rake i hånda og river ned alt sammen for da skal han jaggu stå nedi der og klaske på den jævla ballen også.

Den eneste grunnen til at en relativt oppegående gutt begynner å "spille" golf (skriver "spille" i anførselstegn, sånn at det ikke feilaktig skal tolkes som ordet spille som man ofte bruker i sammenheng med idrett, noe golf ikke er), må være at man har mislyktes på alle andre tenkelige arenaer når det gjelder å få seg dame. For det er såvidt jeg har skjønt mulig å treffe på jenter som både er attraktive og stinne av gryn. Og det høres jo lovende ut. Men det er en ganske korttenkt strategi. For selv om du sikkert føler deg rimelig ovenpå etter å ha fått lurt henne med deg hjem, kommer du nok fort ned på jorda igjen etter at hun har knekt kølla di fordi du ikke klarer å få ballene i hullet.

Og hvis noen fortsatt er i tvil om hvorvidt golf er en idrett, bør det vel ringe en liten bjelle når de ligger bak bridge i kampen om å bli tatt opp som ol-gren. Sistnevnte har faktisk vært inne som prøve-gren. Og jeg håper inderlig jeg får se bingo i OL også før golf klarer å kjøpe seg inn i det gode selskap.

Hva gjør så en i utgangspunktet skikkelig gutt som NN på en golfbane?

1)Har blitt lovet en gratis øl i klubbhuset, og var så full/fyllesjuk da han takket ja at han ikke fikk med seg at de faktisk skulle traske rundt på gresset i fire timer først.
2) Har blitt kidnappet av fiendtlige tropper under en øvelse, og blitt bastet og bundet og neddopet før han ble fraktet til golfbanen og lenket fast til flagget på hull 14.
3)Har gått seg bort på vei hjem fra fest.

Gode unnskyldninger forsåvidt, men selvfølgelig ikke godtatt for det. Det er såvidt meg bekjent ingen unnskyldning som er god nok til at et opphold på en golfbane kan forsvares.

Det som kan forsvares derimot er å få dama til å bli hekta på golf, sånn at du får frigjort 4-5 timer en dag eller tre i uka til f.eks. å være sammen med gutta eller sitte hjemme foran tv'n med en kasse pils eller ti.
Men det forutsetter selvfølgelig at du for det første får noen andre til å lære henne opp og få henne hekta, og for det andre at du sørger for at hun alltid har noen å "spille" sammen med, sånn at du slipper å ende opp med å måtte være med selv.

Til slutt vil jeg bare nevne en liten opplevelse jeg hadde tidligere i dag. Jeg var ute og gikk tur med yngste sønnen, og rett etter en sving gjorde jeg en grufull oppdagelse. En ung, tilsynelatende frisk og sunn gutt sprang omkring i hagen sin og veivet med pappas golfkølle. I fortvilelse og i sympati for den stakkars djevelbesatte gutten, begynte jeg å rive meg i håret og jeg kjente jeg mistet alt mot og livsglede. Så ble alt svart, brystet snørte seg sammen og jeg falt mot bakken. Men så helt plutselig, fikk noe meg til å åpne øynene en siste gang. Og da så jeg det, bare noen meter lenger borte i gata. Og der var de, tre engler i form av tre glade gutter som sprang rundt med hockeykøllene sine. Og de viste følelser, det var latter og jubel og sinne. Og akkurat i det øyeblikket fikk jeg tilbake troen på livet og fremtiden. Så da kunne jeg reise meg igjen og gå hjemover med løftet hode, mens jeg tørket en tåre fra øyekroken i ren stolthet.

Så hva var det egentlig du lurte på, NN?

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 10:54   #16
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.951
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Noen Golfere her?



Og Ryli, hvis du ikke har sett filmen Happy Gilmore - så MÅ du bare se den!

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 10:58   #17
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Noen Golfere her?

Opprinnelig lagt inn av HP, her.



Og Ryli, hvis du ikke har sett filmen Happy Gilmore - så MÅ du bare se den!

Har sett den flere ganger.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 11:44   #18
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen Golfere her?

Hele familien min er totalt hektet på Golf, inklusive min sønn på 12 år
Han har også Grønt Kort
Modern og fadern farter land og strand rundt, både innen- og utenlands
Faderen er også medeier i en bedrift som produserer golfkøller, har personlig overakt til både Bill Clinton og Michael Jordan
Godt gjort når man er fra lille Norge

Jeg kommer ALDRI til å begynne å spille golf
Syntes det er gørrkjedelig når jeg har vært med mor,far eller søster.
Jeg må ha litt mer action jeg
Er litt mer på bil - og motorsykkelsport, samt sykling og løping
Samboer kjørte roadracing tidligere, men nå har vi ingen sykler, bortsett fra en en pocketbike, maken til Rossi sin banesykkel

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 12:03   #19
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.631
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen Golfere her?

Endelig noen som har skjønt det!

Takk for god underholdning, Ryli!

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 12:11   #20
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen Golfere her?

Svigers bor like ved golfbanen i Drøbak. Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har hatt lyst til å tute med bilhornet når jeg passerer utslagsplassene eller hva f... det heter.

Det nærmeste golf jeg kommer, er da vi spilte minigolf på Nordnes Sjøbad, og det var om å gjøre å mæle golfballene lengst mulig ut i sjøen.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no