Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Vært på min aller første fotballkamp - ever!

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-04-08, 23:56   #1
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vært på min aller første fotballkamp - ever!

Og det var jo helt okei. Glimt-Stabæk spilte 1-1.


Men du verden så sykt mye mer stemning og action det er i håndball.
Og kan noen forklare meg et par enkle ting?
1) Hvorfor sparker keeperen ut ballen helt uten mål og mening laaaangt frem på banen? Han aner jo ikke hvem som får den. Hva med å kaste ballen kontrollert ut til egne spillere hver gang?

2) Hvorfor sparkes det maks 3 pasninger før man soser bort ballen?

3) Og hvorfor i grønne gressbane klarer man ikke å score mer enn 1 fattig mål hver på 90 minutter? De får jo gå helt inn til mållinjen t.o.m.(i motsetning til i håndball der de må prestere på avstand)
Det skulle jo være lekende lett å få den lærkula inn.

Nei, takke meg til den varme håndballhallen der det klappes, ropes og hoies. Ballen går i mål og spillerene kan ta på hverandre uten å få gule kort.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-08, 00:00   #2
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vært på min aller første fotballkamp - ever!

Nei jeg har heller aldri likt fotball. Voksne folk springer etter en ball. Gi ball til dem alle!

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-08, 00:01   #3
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vært på min aller første fotballkamp - ever!

Fotball...*grøss*

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-08, 00:03   #4
Ariel
Queen of intentions...
 
Ariel sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
Innlegg: 1.720
Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

Sv: Vært på min aller første fotballkamp - ever!



(for at du orket fulle 90 minutter + pause!!)

__________________
Storemor 1998
Lillemor 2003
Ariel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-08, 00:05   #5
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vært på min aller første fotballkamp - ever!

Din første fotballkamp ever? Ever ??!!?

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-08, 00:06   #6
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.986
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vært på min aller første fotballkamp - ever!

Wow. Jeg har lova Herremannen en fotballkamp i år (aner ikke hvor han har fått ideen fra), men vi er begge skjønt enige om å vente til det er litt varmere på Aspmyra...

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-08, 00:09   #7
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vært på min aller første fotballkamp - ever!

Altså. Glimt - Stabæk? Det er jo ikke en fotballkamp. Noe sier meg at du hadde hatt det litt festligere på Åråsen, av alle steder, akkurat i kveld.
Jeg har vært på mange håndballkamper og, men det er ikke i nærheten av fotballen, altså. Slett ikke.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-08, 00:10   #8
Lucifer
Skummelt distré...
 
Lucifer sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Innlegg: 1.931
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Sv: Vært på min aller første fotballkamp - ever!

Jeg var med på to fotallkamper det året vi traff hverandre og syntes det var helt greit men jeg har ikke løpt ned tersklene på stadion for å si det sånn. Men det er jo utrolig mye mer stemning å være på fotballkamp enn å se den på TV, men du må stå sammen med de innbitte fansene om du skal ha noe utbytte av det. Jeg har aldri vært på håndballkamp heller da...

__________________
3-barnsmor: Nesten tenåringen (07.07.2002) og Fotballspilleren (10.10.2005) og Minsteprinsessa (03.08.2008)

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no