Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Hva betaler du pr. mnd. for å trene?

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-03-08, 14:07   #41
Tuneland
grand multipara
 
Tuneland sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.740
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva betaler du pr mnd for å trene?

Jeg betaler 200,- pr mnd på det lokale treningssenteret.

Mannen hevder jeg er støttemedlem da.

__________________
~Tuneland~
Mamma til fem flotte fyrer f 92, 02, 04, 05 og 08.
Tuneland er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-08, 21:05   #42
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva betaler du pr mnd for å trene?

Jeg trener på spenst 3 ganger i uka, betaler 419.- og det er greit nok. Har med ungene så mye jeg kan, barnepassen og kids timene er gratis og de storkoser seg der.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-08, 21:06   #43
Vanilja
Ikke fullt så fin
 
Vanilja sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.288
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva betaler du pr mnd for å trene?

Ingenting. Gåturer og sykkelturer er gratis.

__________________
Det er så lite som skal til for at en dag skal skinne.
Et solstreif i form av et smil så har du gleden inne.
- Jessica
Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-08, 10:03   #44
Ibidelma
sporadisk
 
Ibidelma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Innlegg: 3.750
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva betaler du pr mnd for å trene?

Jeg trener på universitetes treningssenter. Betaler 550,- i året

__________________
"Langt langt borte, mye lenger enn du tror"
06 08
Ibidelma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-08, 08:01   #45
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva betaler du pr mnd for å trene?

En egenandel på kr 3000,- da vi kjøpte batteridrevet traktor til minsten, så løper jeg heseblesende ved siden av, gjerne i timesvis!

Jobber i kommunen, og de har flere treningsrom rundtomkring, og der kan jeg trene gratis + svømmehall med timer til de ansatte/ansatte med barn.Godt fornøyd med det.

__________________
Jente -96, gutt -04
turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-08, 08:16   #46
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.839
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva betaler du pr mnd for å trene?

Var og kjøpte medlemsskap i går. 420 i mnd for meg, 315 for mannen (han vil bare trene i sal). Ble litt sur da jeg fikk vite, etter at jeg hadde betalt, at jeg ikke kan ta med ungen. Ikke har de barnepass heller Så hvordan jeg skal få brukt medlemsskapet vet da fåglarna.

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-08, 08:36   #47
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva betaler du pr mnd for å trene?

Jeg betaler 460,- pr mnd på Elixia, mannen 20 kr mer. Vi har begge to timer ukentlig med PT som jeg har fortrengt hva koster. Det er klippekort og blir billigere jo flere timer man kjøper i slengen.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-08, 08:40   #48
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva betaler du pr mnd for å trene?

700 i halvåret. Det er for svømmebasseng og treningsstudio og noen drop-in-tilbud. Jeg bruker bare svømmebassenget, jeg trener (gratis) hos fysioterapeut, delvis veiledet, delvis egentrening. :krøpling:

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-08, 08:49   #49
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva betaler du pr mnd for å trene?

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

Var og kjøpte medlemsskap i går. 420 i mnd for meg, 315 for mannen (han vil bare trene i sal). Ble litt sur da jeg fikk vite, etter at jeg hadde betalt, at jeg ikke kan ta med ungen. Ikke har de barnepass heller Så hvordan jeg skal få brukt medlemsskapet vet da fåglarna.

Hørte jeg angrefrist?

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-08, 11:34   #50
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.887
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva betaler du pr mnd for å trene?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven75, her.

Jeg betaler 390 kroner i måneden på sats, men jeg får refundert halvparten fra jobben.
.

Samme her, bare at jeg trener på Elixia.

løve70 er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-04-08, 11:49   #51
maribo
Alltid like optimist
 
maribo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 2.603
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva betaler du pr. mnd. for å trene?

349,- pr mnd, og da er jeg på den lokale 3T'n.
Med min skjeive rygg har jeg fått skikkelig oppfølging av fysioterapeuten der - det er godt. Skal jeg bli gammel og ikke så krokete må jeg ta vare på ryggen...

I dag har jeg vært der og løpt av meg skallebanken - fungerer det også...

__________________
Maribo og 3 tuller(00, 02, 06)
maribo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-08, 21:34   #52
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva betaler du pr. mnd. for å trene?

Gajamor: Får du ikke trent på kveldstid, etter at de små har lagt seg?
Jeg trener kl 21 tirsdag og torsdager, ypperlig!

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-08, 09:40   #53
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.839
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva betaler du pr. mnd. for å trene?

Problemet er at jeg ikke har førerkort, og det tar en time å gå eller ta bussen til treningsstudioet. Så lenge klarer ikke lille skatt seg uten mat. Jeg vurderte å droppe hele greia og be om å få tilbake pengene, men jeg skal få det til på et vis. Nå skal jeg få kroppen til å fungere igjen! De har mor/barntrening en dag i uka, det kan jeg ihvertfall få med meg. Og så får jeg bare prøve å få lille skatt til å sove i vogna i resepsjonen mens jeg tar noen få øvelser. Jeg er jo ikke nødt til å trene en hel time hver gang. Hvis jeg triller ned, tar noen styrkeøvelser for overkroppen, og triller opp igjen burde jeg ha jernkondis innen sommeren er over

Dessuten skal jeg ta førerkort før medlemsskapet løper ut om et år. Da blir livet mye enklere her i bygdenorge

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-08, 09:51   #54
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Hva betaler du pr mnd for å trene?

Hmm, husker jeg det da.. Lurer på om det er rundt 500,- i mnd. på Elixia for meg, og litt mer for mannen, noe sånnt.

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-08, 10:50   #55
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.006
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva betaler du pr. mnd. for å trene?

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

Problemet er at jeg ikke har førerkort, og det tar en time å gå eller ta bussen til treningsstudioet. Så lenge klarer ikke lille skatt seg uten mat. Jeg vurderte å droppe hele greia og be om å få tilbake pengene, men jeg skal få det til på et vis. Nå skal jeg få kroppen til å fungere igjen! De har mor/barntrening en dag i uka, det kan jeg ihvertfall få med meg. Og så får jeg bare prøve å få lille skatt til å sove i vogna i resepsjonen mens jeg tar noen få øvelser. Jeg er jo ikke nødt til å trene en hel time hver gang. Hvis jeg triller ned, tar noen styrkeøvelser for overkroppen, og triller opp igjen burde jeg ha jernkondis innen sommeren er over

Dessuten skal jeg ta førerkort før medlemsskapet løper ut om et år. Da blir livet mye enklere her i bygdenorge

Hvis jeg hadde vært treningsstudioet ville jeg nok ikke tillatt at du bare lar ungen sove i resepsjonen, det er barnepass og ansvar for dem. Sikker på at du ikke får lov til å trille den inn hvis det er feks på formiddagen og lite folk?
Ellers veldig lykke til! Jeg hadde trukket medlemsskapet og heller tatt noen styrkeøvelser på egenhånd hvis det ikke lar seg gjøre. Eller hva med å få mannen til å gå tur med barnet på ettermiddagen mens du tar dine økter? Går jo an å legge inn en fast rutine der da

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-08, 13:07   #56
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.839
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva betaler du pr. mnd. for å trene?

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Hvis jeg hadde vært treningsstudioet ville jeg nok ikke tillatt at du bare lar ungen sove i resepsjonen, det er barnepass og ansvar for dem. Sikker på at du ikke får lov til å trille den inn hvis det er feks på formiddagen og lite folk?
Ellers veldig lykke til! Jeg hadde trukket medlemsskapet og heller tatt noen styrkeøvelser på egenhånd hvis det ikke lar seg gjøre. Eller hva med å få mannen til å gå tur med barnet på ettermiddagen mens du tar dine økter? Går jo an å legge inn en fast rutine der da

Resepsjonen er rett ved siden av hallen, det er bare en slags port som skiller. De sa at det var helt greit å sette henne der. Jeg hadde ikke satt fra meg vogna hvis jeg ikke så den, nei.

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no