Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Sy munnbind-tråd

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-08-20, 20:20   #61
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.920
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sy munnbind-tråd

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

D Jeg tenkte å prøve meg på en maske fra Ida Victoria (gratis mønster på maske og vaskepose)

Takk for tips! Det ble et skikkelig velpassende munnbind - når man bare skjønte hva hun mente man skulle gjøre

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-20, 21:27   #62
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.083
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sy munnbind-tråd

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Takk for tips! Det ble et skikkelig velpassende munnbind - når man bare skjønte hva hun mente man skulle gjøre

Sydde du med eller uten bøyle over nesa?

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-20, 22:17   #63
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.920
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sy munnbind-tråd

jeg satte inn bøyle men den satt helt fint inntil uten også

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-20, 08:10   #64
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.188
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sy munnbind-tråd

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Det ble et skikkelig velpassende munnbind - når man bare skjønte hva hun mente man skulle gjøre

Som nevnt tidligere: Jeg gikk for noe som framstod som enklere. Men jeg vurderer å sy vaskeposen fra Ida fremdeles.

Jeg ble inspirert og satte igang med masseproduksjon av masker, jeg. Hadde klippet og strøket ferdig ti masker. Sydd sammen i topp og bunn var de også. Begynte å presse sømmen (noe jeg forøvrig ikke har helt forstått hvordan man gjør).

Men så! De aller fleste av maskene var sydd sammen i sidene, ikke i topp og bunn. Så jeg har lært meg den edle kunsten å sprette opp sømmer i det siste.

Jeg klarte heldigvis å sprette opp alle sømmene uten å fullstendig miste vettet. Men det vettet, det hang tydeligvis i en litt tynn tråd, for jeg klarte utrolig nok å sy feil to ganger til. * 2

Jeg forstår plutselig hvorfor jeg ikke driver med denne typen håndarbeid til vanlig.

Men det ble nå ganske bra, eller hva? Til slutt, altså:

Vedlagte bilder
Filtype: jpg munnbind_15.jpg (57,0 KB, 63 visninger)
__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-20, 13:53   #65
Frøydis
stoffavhengig
 
Frøydis sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 7.075
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sy munnbind-tråd

Jeg har sett på utallige videoer og oppskrifter, og endte opp med å lage min egen variant.

Enkel å sy, med neseklemme, bånd for å knyte i nakke og bakhode.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg munnbind.jpg (213,8 KB, 31 visninger)
__________________
jan '09 og nov '11
Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no