Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Advarsel

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-09-08, 19:06   #21
Smarties
Fullverdig medlem
 
Smarties sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 77
Smarties er litt kul
Standard

Sv: Advarsel

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Høres like god ut som fruktnøtt ca. :blarrrrk!:

Hey!! Ingen uthenging av fruktnøtt! Den kan ikke noe for at den er som den er!! Nyyyyydelig i mine øyne!!

Smarties er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-08, 19:31   #22
Mauser
Frafallen
 
Mauser sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 5.288
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Advarsel

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Høres skikkelig vemmelig ut. Sjokolade med ubehagelige overraskelser.



Crunchy Frog! Lark's Vomit! Cockroach Cluster! Eller selve klassikeren, Spring Surprise!

__________________
You can't trust girls. When I get a girlfriend I am not going to tell her where I live or work.
Mauser er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-08, 19:33   #23
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.950
Blogginnlegg: 837
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Advarsel

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Hadde ikke det vært aldeles helt vidunderlig? Kanskje vi kan lage underskriftskampanje til Walter?

Det høres ut som en god idè! Og en underskriftkampanje for å få de derre pokkers Walters mandler-sjokoladene tilbake til Remaen min!

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-08, 19:35   #24
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.950
Blogginnlegg: 837
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Advarsel

Opprinnelig lagt inn av P.K., her.

Om du ikke alt har vært så dum at du har smakt på Freia sin nye lyse melkesjokolade fylt med kandisert fiken og hakkede mandler -

GÅ STILLE OG ROLIG FORBI SJOKOLADEHYLLA OG LAT SOM DU IKKE SER DEN.

:hektet og bittelitt kvalm, men ikke nok til at jeg ikke har lyst på en til:

Det høres godt ut til jul, kanskje?

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-08, 22:44   #25
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.576
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Advarsel

Jeg har sendt e-post til Walter og forklart ham at vi er opptil flere som venter på Walters lille mørke. Nå venter jeg i spenning.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-08, 22:48   #26
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Advarsel

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Høres skikkelig vemmelig ut. Sjokolade med ubehagelige overraskelser.

Omtrent slik lød det i mitt hode da jeg så den i går, og etter å ha rynket litt på nesen valgte jeg den sjokoladen jag hadde tenkt å kjøpe i utgangspunktet.

  Svar med sitat
Gammel 07-09-08, 23:09   #27
krystallklart
Lett rørt
 
krystallklart sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Innlegg: 4.384
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Sv: Advarsel

:urk:
Som om ikke fruktnøtt var ille nok.

__________________
Gutter 04, 08, 11 og jenta 13
+ en liten skatt i magen
krystallklart er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-08, 23:13   #28
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.576
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Advarsel

Jeg så fruktnøttToblerone i Utlandet forleden dag. Det er det verste.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-08, 23:38   #29
krystallklart
Lett rørt
 
krystallklart sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Innlegg: 4.384
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Sv: Advarsel

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Jeg så fruktnøttToblerone i Utlandet forleden dag. Det er det verste.

Fysjom!

__________________
Gutter 04, 08, 11 og jenta 13
+ en liten skatt i magen
krystallklart er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-08, 00:19   #30
Sokk
trøtt
 
Sokk sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 2.449
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Sv: Advarsel

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Jeg så fruktnøttToblerone i Utlandet forleden dag. Det er det verste.

Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-08, 13:31   #31
P.K.
Mjau
 
P.K. sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 652
P.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Advarsel

Jeg hadde heller ikke tenkt kjøpe den, men siden jeg er blant de vågale som liker en utfordring slo jeg til.

Den som intet våger intet vinner.

Jeg skulle ikke ha sjokolade i utgangspunktet, men det KAN unnskyldes litt når det er en man ikke har smakt før.

Mauser:

P.K. er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-08, 13:56   #32
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.331
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Advarsel

Nå fikk jeg så lyst på sjokolade at jeg holder på å dø på meg.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-08, 13:57   #33
P.K.
Mjau
 
P.K. sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 652
P.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Advarsel

Med, eller uten frosk?

P.K. er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-08, 13:58   #34
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.331
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Advarsel

Faktisk tror jeg det ikke har noenting å si. Just Give Me Chocolate!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-08, 14:00   #35
P.K.
Mjau
 
P.K. sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 652
P.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Advarsel

Er det nå jeg ikke skal fortelle at da mannen kom hjem fra tur i går så hadde han med 8 lekre flødeboller i en eske, og at nå er det ikke noen igjen?

P.K. er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-08, 14:09   #36
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.331
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Advarsel

Nettopp, det var nå du ikke skulle fortelle det. :hulk: Også jeg som akkurat VAR ute en tur. :kikker lengselsfullt ned på 7/11:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-08, 14:13   #37
P.K.
Mjau
 
P.K. sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 652
P.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Advarsel

Jeg er egentlig veldig glad for at jeg må gå i en halvtmes tid for at jeg skal nå en butikk, eller kiosk.

P.K. er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-08, 14:20   #38
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.576
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Advarsel

Opprinnelig lagt inn av Smarties, her.

Hey!! Ingen uthenging av fruktnøtt! Den kan ikke noe for at den er som den er!! Nyyyyydelig i mine øyne!!


Fruktnøtt er fandens verk.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-08, 15:04   #39
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.157
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Advarsel

Må absolutt prøves.
I morgen!

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-08, 15:05   #40
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.576
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Advarsel

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Jeg har sendt e-post til Walter og forklart ham at vi er opptil flere som venter på Walters lille mørke. Nå venter jeg i spenning.

Hei, og takk for henvendelsen.
Vi setter pris på ditt engasjement vedrørende vår bedrift og våre produkter.
Det er en stor og omfattende prosess å lansere nye varer i et etablert marked, og det vurderes stadig hvilke Kraft Foods-produkter som eventuelt skal forsøkes lansert i det norske markedet. Det er ulike regler i ulike land angående tillatte ingredienser, og ofte er det høye importavgifter ved å bringe utenlandske næringsmidler inn i landet.
Det er for tiden ikke aktuelt å lansere det produktet du refererer til.


__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no