Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hvor finner jeg et solid klesstativ til å henge i dusjen?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-08-07, 21:01   #1
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Hvor finner jeg et solid klesstativ til å henge i dusjen?

Om vinteren håndvasker jeg ull omtrent hver dag (de første månedene i allefall ). Sist vinter kjøpte jeg et klesstativ fra Sparkjøp som fikk henge i dusjen når ulltøyet skulle tørke. Det var noe skit, mildt sagt. Det falt fra hverandre i store og små deler, til mannen fikk nok og stappet det i søppelbøtta. Jeg mener jeg har sett disse i tre også? Eller noen i plastikk men mer solide enn de fra Sparkjøp?

Noen som har sett, vet om nettbutikker som fører eller har forslag til andre smarte tørkeløsninger?

http://www.sparkjop.no/default.asp?Product=682113-6


Sist redigert av Mei : 17-08-07 kl 21:31.
Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-07, 21:05   #2
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor finner jeg et solid klesstativ til å henge i dusjen?

Takhengt tørkestativ virker jo ganske lurt da, om man sliter med tørkeplass:



LINK

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-07, 21:06   #3
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor finner jeg et solid klesstativ til å henge i dusjen?

Er det uaktuelt med takmontert tørkestativ? www.interiordetalj.no

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-07, 21:09   #4
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor finner jeg et solid klesstativ til å henge i dusjen?

Ja takhengt er uaktuelt. Det ser forferdelig ut

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-07, 21:21   #5
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.043
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor finner jeg et solid klesstativ til å henge i dusjen?

Jeg lurer på om jeg har lurt på det samme for en stund siden..

For jeg husker nemlig en episode fra Norge Rundt for mange mange år siden, hvor en dame hadde "funnet opp" en tørkestativ som kunne henges opp i dusjkabinettet. Men du har kanskje ikke dusjkabinett? Ikke at det har noe å si egentlig, for jeg har ikke finni ut noe mer om det stativet jeg så

Jeg har forresten dette fra IKEA, synes det er helt greit jeg. Men bruker det på verandaen da...

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-07, 21:28   #6
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor finner jeg et solid klesstativ til å henge i dusjen?

Jeg har 2 stativ som kan stå på gulvet, og det trenger jeg ikke fler av. Det praktiske med disse "karusellene" er jo at de tar liten plass, ingen gulvplass og kan slåes sammen og stappes inn i et skap når de ikke brukes. Også har de perfekt størrelse til en body, en trøye og en strømpebukse

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-07, 21:30   #7
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.043
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor finner jeg et solid klesstativ til å henge i dusjen?

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Jeg har 2 stativ som kan stå på gulvet, og det trenger jeg ikke fler av. Det praktiske med disse "karusellene" er jo at de tar liten plass, ingen gulvplass og kan slåes sammen og stappes inn i et skap når de ikke brukes. Også har de perfekt størrelse til en body, en trøye og en strømpebukse

Karuseller? Får nemlig ikke opp linken din...

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-07, 21:31   #8
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor finner jeg et solid klesstativ til å henge i dusjen?

Opprinnelig lagt inn av marikken, her.

Karuseller? Får nemlig ikke opp linken din...

Strevde med å få lagt inn bildet. Er link til annonsen nå håper jeg?

(Solid plastkvalitet meg en viss plass)

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-07, 21:35   #9
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.043
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor finner jeg et solid klesstativ til å henge i dusjen?

Åja, slike ja. De er jo kjekke.

Nei, da har jeg ingen gode forslag. Bortsett fra at jeg vet de også har slike på Nille...

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-07, 21:38   #10
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.317
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor finner jeg et solid klesstativ til å henge i dusjen?

Vasker ull hver dag? Hvorfor det?

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-07, 21:39   #11
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor finner jeg et solid klesstativ til å henge i dusjen?

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Vasker ull hver dag? Hvorfor det?

Fordi dersom jeg må ta mer enn tre plagg omgangen feiger jeg ut og bruker ullprogram. Og ulltøyet fra sist vinter der jeg kjørte ganske hardt på håndvask holdt seg mye lenger og mye penere enn tidligere år.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-07, 21:49   #12
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.317
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor finner jeg et solid klesstativ til å henge i dusjen?

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Fordi dersom jeg må ta mer enn tre plagg omgangen feiger jeg ut og bruker ullprogram. Og ulltøyet fra sist vinter der jeg kjørte ganske hardt på håndvask holdt seg mye lenger og mye penere enn tidligere år.

Joda, men hver dag? På grunn av flekker, da kanskje. Ubehandlet ull holder seg jo lenger rent.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-07, 21:52   #13
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor finner jeg et solid klesstativ til å henge i dusjen?

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Joda, men hver dag? På grunn av flekker, da kanskje. Ubehandlet ull holder seg jo lenger rent.

En dag ble ofte tre plagg sist vinter. Kanskje ztjerna viser seg å være litt mer pertentlig når han spiser denne vinteren? Nøstebarn-ull vasker vi selvfølgelig ikke like ofte, men vi har ikke råd til en hel garderobe av de plaggene.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-07, 00:33   #14
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor finner jeg et solid klesstativ til å henge i dusjen?

Ikea har en greie til å henge over dører, som også kan henge over karmen på et dusjkabinett.

Angående veggmontert/takmontert. Så kjøpte jeg et som fungerer utmerket på Skeidar til en brøkdel av prisen.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-07, 00:35   #15
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor finner jeg et solid klesstativ til å henge i dusjen?

Pressa het det



Det kan slåes opp og henge flatt når det ikke er i bruk.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no