Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

[agenten spriter opp FP] IKEA - elsk eller hat?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-10-10, 08:27   #21
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: [agenten spriter opp FP]IKEA - elsk eller hat?

Jeg handler på Ikea og har sovet på Ikea-hotellet. Vi har en del Ikea hjemme, men ikke så mye at det er påfallende kjedelig.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 08:30   #22
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.384
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: [agenten spriter opp FP]IKEA - elsk eller hat?

Jeg elsker IKEA

Masse møbler fra IKEA her, særlig på barnerommene.

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 08:30   #23
Lizzie
Bør lage seg en tittel selv
 
Lizzie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.498
Lizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: [agenten spriter opp FP]IKEA - elsk eller hat?

Tja, jo, jeg havner vel i kategorien elsker. Tidligere var det mye værre, jeg kunne katalogen utenatt og kunne vandre rundt i timesvis. Nå er jeg relativt ofte på Ikea, men har full oversikt over hva som er hvor, så det er mer fort inn og fort ut igjen.

__________________
Lizzie
junior, desember 04 og Poden, september 07
Lizzie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 08:31   #24
Finni
Bør lage seg en tittel selv
 
Finni sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.276
Blogginnlegg: 5
Finni er populærFinni er populærFinni er populærFinni er populær
Standard

Sv: [agenten spriter opp FP]IKEA - elsk eller hat?

JEg synes IKEA er ok, men ikke mer enn det. tror jeg gikk lei da vi bygget hus for 6 år siden og ha ikke helt kommet over alle turene jeg Måtte ta.
Jeg er der noen ganger i året og kommer stort sett hjem med full bil (opel corsa )

__________________
FINNI
gullungene -97, -02 og -05
Finni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 08:36   #25
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: [agenten spriter opp FP] IKEA - elsk eller hat?

Ikea er helt ok. Det er noen ting og tang her som kommer derfra. Men dette er ikke noe utpreget Ikeahjem nei.

Jeg visste heller ikke om nazifortiden. Men er det sånn at familien har hatt nazistiske tendenser i krigsårene? Eller er det slik at han som står på tronen nå er gjennomsyret nazist? Det er en ganske stor forskjell på det i mine ører.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 08:36   #26
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [agenten spriter opp FP] IKEA - elsk eller hat?

Svenskene var noen ordentlig feiginger under krigen, så I'm not surprised.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 08:39   #27
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.283
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: [agenten spriter opp FP] IKEA - elsk eller hat?

Love love love

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 08:43   #28
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [agenten spriter opp FP] IKEA - elsk eller hat?

Da jeg vokste opp sa mine foreldre alltid når møbelkjøp stod på planen: "Vel har vi ikke god råd, men vi er ikke så fattige at vi behøver å handle på IKEA". Nå vet jeg godt at IKEA på 70-tallet og IKEA i dag ikke er helt det samme, men noen stor IKEA-fan er jeg ikke. Det sitter liksom i ryggmargen. Jeg har vært der fire ganger i mitt liv tror jeg og en av gangene gikk jeg derfra tomhendt fordi jeg ikke fikk det jeg skulle ha.

Nå har vi littegrann møbler derfra i kjellerstua, men det er tungvint å komme dit og det er ikke noe derfra jeg ikke kan leve uten, så det blir ikke mye handling der i årene fremover heller.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 08:46   #29
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: [agenten spriter opp FP] IKEA - elsk eller hat?

Hva er de nazigreiene?

Jeg liker ikea. Ikke minst fordi jeg kan finne det jeg skal ha på nett og sjekke lagerbeholdning på det sånn at jeg ikke trenger å bruke mer enn ti minutter i selve varehuset.

  Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 08:55   #30
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: [agenten spriter opp FP] IKEA - elsk eller hat?

Tja, vi bor jo 2 timer unna, men har noe derfra. Men mest oppbevaringsmøbler, og snart kommer det en Hemnes dagseng i hus.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 09:01   #31
Flubby
Crazy Cat Lady
 
Flubby sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 4.719
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: [agenten spriter opp FP] IKEA - elsk eller hat?

Egentlig en uaktuell problemstilling her nord siden IKEA ikke finnes her oppe

__________________
Draco Dormiens Nunquam Titillandus
Tenåringen-95 og Trassungen-09
Flubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 09:01   #32
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [agenten spriter opp FP] IKEA - elsk eller hat?

Ikea!

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 09:02   #33
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: [agenten spriter opp FP] IKEA - elsk eller hat?

Elsker Ikea! Og har noen runder der med ujevne mellomrom, lenge siden sist nå.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 09:05   #34
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: [agenten spriter opp FP] IKEA - elsk eller hat?

Jeg er ikke så veldig interiør-interessert, og er endt opp med en del IKEA i huset fordi det er billig og fordi det er kjekt å finne alt på et sted. Visste ikke om nazi-fortiden til eieren.

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 09:07   #35
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [agenten spriter opp FP] IKEA - elsk eller hat?

Kan noen si noe mer om de nazigreiene?

Jeg bor like ved Ikea, men jeg har nok ikke vært der siden før jul i fjor. Jeg liker noe fra Ikea, men på langt nær alt. Jeg verken elsker eller hater, kjenner jeg.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 09:11   #36
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.649
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: [agenten spriter opp FP] IKEA - elsk eller hat?

Sånn generelt så liker jeg ikke å shoppe. Annet enn garn og kjoler, og det har de lite av på IKEA meg bekjent

Jeg bor 5 minutter unna IKEA og synes de har billige, ofte fine saker, og dessuten har de åpent til 22, noe som i hverdagen er lurt i situasjoner av typen:
Vi MÅ ha ei lampe her!
Eller: Er det ikke tre år siden jeg ba deg finne en løsning for uteboden?

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 09:13   #37
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [agenten spriter opp FP] IKEA - elsk eller hat?

Jeg vokste opp med barnebarn av noen som hadde vært NS-medlemmer under krigen og selv om de var født på syttitallet og bestefaren hadde både tatt straffen OG bedt om unnskyldning, ble de kalt nazister. Det var, i lys av hva folk flest visste og den generelle samfunnsstemningen i Norden, mange rasjonelle årsaker til å støtte nazismen på tretti- og førtitallet, slik det for noen oppleves som rasjonelt å støtte FrP, SP eller Sverigedemokraterna.

Så, nei, jeg bryr meg ikke om hva Kamprad drev med under krigen, jeg elsker at god design er blitt demokratisert og jeg har IKEA-møbler i alle rom. Vi bor 10 minutter fra IKEA og det er aldeles utmerket!

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 09:14   #38
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [agenten spriter opp FP] IKEA - elsk eller hat?

Det slår meg at eg likar bedre å VERE på Ikea enn eg likar møblane der.

Eg endar på

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 09:15   #39
Jinx
Tre små T
 
Jinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.499
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: [agenten spriter opp FP] IKEA - elsk eller hat?

Elsker det mer enn jeg hater det. Har en del derifra,og kan gå mange timer der.Samtidig er det litt kjedelig å ha så mye likst som alle andre.Også hender det stadig at jeg blir skuffet over kvaliteten.

__________________
T august 04, T februar 08 og T august 10.
Jinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 09:16   #40
Turte
Latsabb
 
Turte sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.132
Turte er litt kulTurte er litt kulTurte er litt kul
Standard

Sv: [agenten spriter opp FP] IKEA - elsk eller hat?

Alle husets møbler kjøpt etter IKEA kom til Trondheim kommer derfra.

Turte er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no