Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

[agenten spriter opp FP] IKEA - elsk eller hat?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-10-10, 01:05   #1
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

[agenten spriter opp FP] IKEA - elsk eller hat?

Jeg elsker IKEA. Jeg kunne tilbragt dager der og jeg får stadig nye idéer. Der meste av hjemmet mitt er fra IKEA, og jeg har alle katalogene fra 2005 og frem til i dag. Jeg kan vandre rundt på IKEA i timesvis, hverdag som lørdag, med eller uten barn.

Du da?

(Lurer du på hvorfor agenten har startet denne tråden? Les:http://www.foreldreportalen.no/forum...d.php?t=101685)

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 01:10   #2
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [agenten spriter opp FP]IKEA - elsk eller hat?

Ikea

Jeg bor i et ikea-hjem. *tilstår*.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 01:25   #3
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.919
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: [agenten spriter opp FP]IKEA - elsk eller hat?

Jeg har ikke noe i mot møblene fra IKEA. Jeg bare misliker intenst å tilbringe tid der.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 01:29   #4
mina
Strikker
 
mina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 3.217
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Sv: [agenten spriter opp FP]IKEA - elsk eller hat?

Mye fint og nyttig på IKEA. Dumt vi må kjøre så langt for å komme dit.
Måtte jeg velge mellom elsk og hat ble det elsk.

__________________
-99 -01 -05
mina er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 01:33   #5
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: [agenten spriter opp FP]IKEA - elsk eller hat?

Er det ingen som synes det er umoralsk å handle av en nazist?

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 01:41   #6
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [agenten spriter opp FP]IKEA - elsk eller hat?

Opprinnelig lagt inn av Turban Smukk, her.

Er det ingen som synes det er umoralsk å handle av en nazist?

Nei. Jeg gir bæng i politisk ståsted så lenge jeg liker varene. Jeg spør heller ikke den lokale kjøpmannen om han stemmer Sv eller FrP.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 01:45   #7
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: [agenten spriter opp FP]IKEA - elsk eller hat?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Nei. Jeg gir bæng i politisk ståsted så lenge jeg liker varene. Jeg spør heller ikke den lokale kjøpmannen om han stemmer Sv eller FrP.

Deg om det.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 05:41   #8
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.735
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [agenten spriter opp FP]IKEA - elsk eller hat?

Jeg er ikke ofte på Ikea, men liker å dumpe innom iblant. Vi har endel møbler derfra, men det er langtfra alt som passer inn her. Vi liker mer gammeldags stil, men bruker mye av oppbevaringsløsningene.

Opprinnelig lagt inn av Turban Smukk

Deg om det.

Er det veldig vanlig å boikotte Ikea, synes du? For meg var det helt ny info at han er nazist, for eksempel. Men jeg sier som Agenten, det er ikke ofte jeg spør bedriftseiere ut om deres politiske ståsted før jeg benytter meg av tjenestene.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 05:59   #9
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: [agenten spriter opp FP]IKEA - elsk eller hat?

IKEA er en kjekk ting, men jeg tilbringer ikke mer tid der enn nødvendig.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 07:04   #10
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: [agenten spriter opp FP]IKEA - elsk eller hat?

Jeg skulle gjerne hatt IKEA litt nærmere enn Haparanda eller Trondheim.

  Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 07:08   #11
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: [agenten spriter opp FP]IKEA - elsk eller hat?

Jeg elsker IKEA.

  Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 07:27   #12
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.644
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: [agenten spriter opp FP]IKEA - elsk eller hat?

Jeg hater Ikea, jeg nekter å handle av en nazist, og nekter å støtte svensker økonomisk som utnytter leverandører så til de grader som IKEA gjør. Det finnes ikke ikea-varer i huset vårt.

annemede er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 07:30   #13
Sissel
Bør lage seg en tittel selv
 
Sissel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Innlegg: 3.340
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: [agenten spriter opp FP]IKEA - elsk eller hat?

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Jeg har ikke noe i mot møblene fra IKEA. Jeg bare misliker intenst å tilbringe tid der.

Akkurat som jeg skulle sagt det selv. Vi har derfor litt fra IKEA, men ikke så veldig mye.

Sissel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 07:32   #14
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.554
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: [agenten spriter opp FP]IKEA - elsk eller hat?

Jeg ante ikke noe om nazizme, bor 15 minutter unna Ikea, og har et hus med mye ikea-møbler. Trives der også jeg.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 07:58   #15
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.735
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: [agenten spriter opp FP]IKEA - elsk eller hat?

Litt elsk-hat. Trenger jeg noe er Ikea en fin ting, men å tilbringe masse tid der?

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 08:01   #16
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [agenten spriter opp FP]IKEA - elsk eller hat?

Elsk, men jeg vet at det er dobbelmoralsk. Klarer ikke å la være å handle på IKEA selv om jeg er fullt klar over at de har fjorten tusen svin på skogen og det med nazifortiden til eierne er bare toppen av kransekaka.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 08:14   #17
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: [agenten spriter opp FP]IKEA - elsk eller hat?

Langt mer elsk enn hat i denne gården. Jeg liker en god del av produktene deres og kjøper dem hvis det passer seg sånn. Men jeg er der sjelden, alle de år jeg har bodd på Sørlandet og vi ikke har IKEA ...dog skjer det en stor endring der 21. oktober og IKEA ligger bare 15 minutter unna. Jeg kan som Agenten vandre på i IKEA i timesvis og bare kose meg, så meg om det!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 08:20   #18
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [agenten spriter opp FP]IKEA - elsk eller hat?

Ikea er kjempebra. Jeg har sofa derfra, og den har jeg et kjærlighetsforhold til. Vurderer å ta den med ned på politistasjonen, trykke oss inn i en fotoboks, og bære passbildet med meg i lommeboka.

Ikea har veldig mye bra, veldig mye kvalitet, men man må gjerne betale litt for det. Kjøper man en lampe til 69,90 får man gjerne det. En lampe til 69,90.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 08:21   #19
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [agenten spriter opp FP]IKEA - elsk eller hat?

Opprinnelig lagt inn av Turban Smukk, her.

Er det ingen som synes det er umoralsk å handle av en nazist?

Nei.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 08:21   #20
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [agenten spriter opp FP]IKEA - elsk eller hat?

Jeg handler gjerne på IKEA. Har ikke fått med meg de nazigreiene. Kommer nok til å fortsette å handle der når jeg føler for det.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no