Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Ford-verkstedet har faktisk "drept" bilen vår

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-02-08, 18:10   #21
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ford-verkstedet har faktisk "drept" bilen vår

Om dere får flere "løfter", så pass endelig på å få det skriftlig.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-02-08, 18:24   #22
Tusta
Aktiv
 
Tusta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 265
Tusta er litt kul
Standard

Sv: Ford-verkstedet har faktisk "drept" bilen vår

Det er også viktig at alt dere sier til dem om krav o.l kommer skriftlig. Så ikke de slenger tilbake "dette har ikke vært nevnt tidligere".

Trasig når det blir slik!

Tusta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-02-08, 18:28   #23
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.717
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ford-verkstedet har faktisk "drept" bilen vår

For en kjip situasjon.

Jeg hadde helt klart tatt kontakt med Ford Norge. Og jeg ville ha levert en skriflig klage til verkstedet fort som fy.

__________________
03 06 09
Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-02-08, 19:51   #24
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.500
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ford-verkstedet har faktisk "drept" bilen vår

Hvor ny er denne forholdsvis nye bilen da? Hvis den er f.eks. under ett år gammel, så hadde jeg sannelig forlangt ny bil på flekken.

Det jeg i alle fall ville gjort hvis jeg var deg, var å dokumentere alt. Hvis kommunikasjon foregår muntlig, send en mail etterpå der du oppsummerer hva dere ble enige om.

Så ville jeg gått høyere opp, altså til importøren. Hadde sikkert også ringt NAF, TV2 hjelper deg, VG og hele pakka.
Jeg hadde ikke sittet hjemme med en mindre bil og ikke kommet meg på ferie ihvertfall, Hertz, Avis o.l. har sikkert biler å leie ut. Verkstedet bør betale.
Lykke til, vær streng med dem!

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-08, 18:21   #25
B@mbi
Aktiv
 
B@mbi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Akershus
Innlegg: 179
B@mbi er litt kul
Standard

Sv: Ford-verkstedet har faktisk "drept" bilen vår

Forholdsvis ny er 3 år. Den er nok gammel etter manges mening, men kjørt såpass lite at jeg kaller den forholdsvis ny

Tusen takk for tips, navn og nummer jeg har mottatt. I morgen skal jeg ta for meg saken videre Gruer litt, for jeg blir så sliten av dette. Ikke det jeg vli bruke krefter på for tiden, men det må gjøres.
Ikke minst det at de tydligvis synes det er helt greit å ha bilen stående i evig tid uten å jobbe på den. De mener jo at vi ikke har noe å klage på siden de skaffet bil med automatgir. At det er sedan istedet for stasjonsvogn mener de ikke er klagegrunn.

Det ble tur da. Ikke helt som planlagt siden vi måtte la skiene være igjen hjemme.
Leiebil var det ikke snakk om at jeg fikk. Ga de i utgangspunktet en times frist til å finne en brukbar bil til oss, ellers ville jeg gå og leie en og sende dem regningen. Fikk da såpass krass beskjed tilbake om at det måtte jeg gjerne, men at de kom ikke til å dekke noe av det. Tok ikke sjansen på å bli sittende med en stor regning selv...

__________________
B@mbi
B@mbi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-08, 19:18   #26
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Ford-verkstedet har faktisk "drept" bilen vår

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Du betaler da ikke et rødt øre til dem når de har ødelagt bilen din!

Ikke en krone heller

  Svar med sitat
Gammel 07-03-08, 20:31   #27
B@mbi
Aktiv
 
B@mbi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Akershus
Innlegg: 179
B@mbi er litt kul
Standard

Sv: Ford-verkstedet har faktisk "drept" bilen vår

Da ble den endelig ferdig. Tok bare 3,5 uker

Jeg ringte Ford Norge. Synes ikke det hjalp nevneverdig.

Jeg har og skrevet en saklig klagemail til sjefen i Sandvika. Men tror dere han har giddet å svare meg? Jeg ba spesifikt om en tilbakemelding. Fant et intervju med denne mannen på nett, og siterte han direkte et par steder der han skryter av at de satser på god kundeservice.

Greit nok, de slettet regningen da vi hentet bilen i dag. Men servicen hadde bare kostet 2.300kr. Vi fikk overhodet ingen unnskyldninger eller beklagelser. Det siste hadde jeg faktisk forventet

__________________
B@mbi
B@mbi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-08, 20:34   #28
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.717
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ford-verkstedet har faktisk "drept" bilen vår

Dette var virkelig elendig service. At de sletter en "miniregning" ligner ikke på et plaster på såret engang.

Jeg hadde aldri satt min fot innenfor dørene på det verkstedet igjen.

__________________
03 06 09
Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-10, 09:06   #29
sullikk
Nybegynner
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 1
sullikk bør skjerpe seg
Standard

Sv: Ford-verkstedet har faktisk "drept" bilen vår

her var det mange usaklige svar fra bare lavpannede mennesker.Husk at det er alltid 2 sider av en sak

sullikk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-10, 09:09   #30
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.789
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ford-verkstedet har faktisk "drept" bilen vår

Sullikk, du ser at denne tråden er fra 2008?

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-10, 09:18   #31
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.895
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ford-verkstedet har faktisk "drept" bilen vår

Opprinnelig lagt inn av sullikk, her.

her var det mange usaklige svar fra bare lavpannede mennesker.Husk at det er alltid 2 sider av en sak

Og du er jo sakligheten selv!

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-10, 10:10   #32
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.157
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ford-verkstedet har faktisk "drept" bilen vår

Ja, ja vi får vel aldri nok nek.

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-10, 10:14   #33
Hot Lips
kissable
 
Hot Lips sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 3.694
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ford-verkstedet har faktisk "drept" bilen vår

__________________

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-10, 10:18   #34
Nina
pretty ballerina
 
Nina sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.792
Nina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ford-verkstedet har faktisk "drept" bilen vår

Jeg syns nicket understreker innholdet i innlegget på en veldig fin måte.

Sitat:

sullik -en, -er ( fam.) sløv, uordentlig fyr; mehe

__________________

Nina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-10, 10:23   #35
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Ford-verkstedet har faktisk "drept" bilen vår

Velkommen til FP, Sullik.

  Svar med sitat
Gammel 13-11-10, 10:45   #36
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ford-verkstedet har faktisk "drept" bilen vår

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-10, 11:34   #37
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ford-verkstedet har faktisk "drept" bilen vår

Opprinnelig lagt inn av Nina, her.

Jeg syns nicket understreker innholdet i innlegget på en veldig fin måte.

Skulle egentlig ikke forundre meg om denne Sullikken jobber på Ford Sandvika ......og har fått seg profil kun for å gå inn på denne tråden - nesten 2 år for sent da.....nice try ()

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-10, 11:40   #38
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.391
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ford-verkstedet har faktisk "drept" bilen vår

Nesten 3.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-10, 11:58   #39
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Ford-verkstedet har faktisk "drept" bilen vår

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Skulle egentlig ikke forundre meg om denne Sullikken jobber på Ford Sandvika ......og har fått seg profil kun for å gå inn på denne tråden - nesten 2 år for sent da.....nice try ()

Var de ikke litt treige der da?

  Svar med sitat
Gammel 13-11-10, 12:15   #40
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ford-verkstedet har faktisk "drept" bilen vår

Og velkommen til deg, Sullik. Du kommer nok til å føle deg hjemme på FP.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no