Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Konfirmant 2021

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-08-21, 22:27   #381
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.810
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Konfirmant 2021

Så kjipt, mesje! Huff. Håper han får et mildt forløp

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-21, 00:20   #382
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.268
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Konfirmant 2021

Tusen takk for gode ønsker. Jeg krysser fingrene for dere som skal i ilden i ukene fremover, at det blir mindre smitte og at resten av 2006 kullet får lov til å ha fine feiringer.

Jeg skulle ønske jeg hadde holdt han hjemme fra skolen torsdag og fredag, da hadde vi kanskje hatt fest idag. Vi har lovet han feiring senere, det blir sikkert en fin fest. Han ønsker seg fest om 14 dager, jeg tenker på neste forsommer.

Imorgen siste rest av rydding, og så må vi avtale betaling av cateringen, det blir sure kroner kjenner jeg. Men de hadde jo allerede gjort jobben med maten, så de må jo få betalt.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-21, 07:50   #383
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.024
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Konfirmant 2021

Så leit å lese, meisje!

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-21, 08:15   #384
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.864
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant 2021

Så leit, meisje.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-21, 08:48   #385
skyfri
.
 
skyfri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 3.330
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Konfirmant 2021

Det var utrolig kjedelig og leit, meijse.

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-21, 08:48   #386
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.236
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Konfirmant 2021

Så leit å høre at det gikk sånn Meisje Selskap blir det jo, og det blir fint, men så synd for alle at det ble sånn nå

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-21, 09:31   #387
Gri
Bør lage seg en tittel selv
 
Gri sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.509
Gri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Konfirmant 2021

Konfirmasjonen er jo ein stor dag for veldig mange unge. 4 veker til vi skal i ilden. Denne veka har det vore smitte i alle 10-klasser på ungdomsskulen (og to andre klasser). Her er det bestemt heimeskule neste veke, så eg håper det vil stoppe utbrotet. Må seie eg kjem til å alvorleg vurdere om det er lurt å gå på skule dei par siste dagane fle konfirmasjon om det er mykje smitte da…

til deg og jenta di Millen

__________________
03, 06, 09
Gri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-21, 10:22   #388
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.856
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant 2021

Konfirmasjon om under to uker her, neste uke er det leirskole som jeg er usikker på om jeg vil sende han på.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-21, 21:25   #389
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.454
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Konfirmant 2021

Så utrolig trist Meisje.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-21, 22:41   #390
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.291
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant 2021

Så kjedelig Meisje.

Vi har konfirmasjon på søndag, og her skal konfirmanten på telttur ons-tors. Med livredning i vann utendørs. Kaldt vann i marka. Det er meldt ca ti grader og regn. Med uvanlig sterk vind. Vi har kjøpt inn ullundertøy, vanntette sko og en ullgenser. Det må bare gå som det går. Vurderte å bestille test til fredag i tilfelle rottefelle, men pga stort smittetrykk i kommunen er første ledige time på lørdag.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-21, 15:54   #391
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.900
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Konfirmant 2021

Trist Mesje, håper dere får gjennomført fest snart.

Vi var 22 stk hjemme i går, de aller fleste fullvaksinerte. Flott dag på alle måter. Men 2006 ungen våknet med sår hals, tett nese og vondt i hodet. Vi brukte nær to timer på å komme igjennom korona telefonen. Fikk vite at det er mange unge med korona etter skolestart, konfirmasjoner og cuper. Vi venter i spenning. En av hennes venninner fikk også avlyst festen i går, hun fikk beskjed i Oslo Konserthus om at familien hadde karantene.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-21, 18:13   #392
Bean
Erfaren
 
Bean sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 1.109
Bean er populærBean er populærBean er populær
Standard

Sv: Konfirmant 2021

Vi skal ha konfirmasjon på lørdag. Fikk akkurat mail fra Human-Etisk forbund at at kommuneoverlegen har anbefalt at alle konfirmanter tar en hurtigtest kvelden før seremonien pga økt smitte i kommunen.

Vi er jo inne i et testregime nå siden det er smitte i minste sin klasse. Test i dag, torsdag og lørdag har vi blitt fortalt. Hun har ikke vært på skolen denne uka, men vurderer å sende henne i morgen om hun får negativ test i ettermiddag. Kanskje litt for risikabelt med tanke på konfirmasjonen til helga. I følge henne var 2/3 av klassen hjemme i dag selvom nasjonale regler tilsier at de ikke skulle vært i karantene. Mange nervøse foreldre har postet på klassen Facebook side.

Vi skal ha selskapet hjemme og det er ikke så mange gjester, men noen kommer jo langveis for denne dagen. Alle de faste gjestene er fullvaksinert, men i tillegg kommer korpset til minstemor innom og spiller. Der er det vel knapt noen som er vaksinert. Vi krysser fingre og tær at dette skal gå bra.

__________________
2003 & 2006
Bean er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-21, 22:08   #393
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.454
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Konfirmant 2021

Jeg lider med dere som har konfirmasjoner med sånn usikkerhet som det er nå <3

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-21, 22:13   #394
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.715
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Konfirmant 2021

Vi har konfirmasjon på søndag. Minstemann er i karantene til mandag, med mulighet for å teste seg ut på fredag. Krysser fingrene for at vi får svar på lørdag.

Motivasjonen for å stelle i stand til selskap har sjeldent vært lavere…

__________________
03 06 09
Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-21, 09:24   #395
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.268
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Konfirmant 2021

Opprinnelig lagt inn av Mikkeline, her.

Vi har konfirmasjon på søndag. Minstemann er i karantene til mandag, med mulighet for å teste seg ut på fredag. Krysser fingrene for at vi får svar på lørdag.

Motivasjonen for å stelle i stand til selskap har sjeldent vært lavere…

Huff og huff Mikkeline. Jeg føler med deg, og kjenner meg veldig igjen fra sist torsdag og fredag. Håper inderlig dere er heldige og får negativt svar på testen fredag. Dere kan vurdere å betale dere ut av ventetiden, ved å bruke volvat e.l, kan hende det er godt for sjelen å få svar i god tid før selskapet.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-21, 09:58   #396
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.715
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Konfirmant 2021

Opprinnelig lagt inn av meisje, her.

Huff og huff Mikkeline. Jeg føler med deg, og kjenner meg veldig igjen fra sist torsdag og fredag. Håper inderlig dere er heldige og får negativt svar på testen fredag. Dere kan vurdere å betale dere ut av ventetiden, ved å bruke volvat e.l, kan hende det er godt for sjelen å få svar i god tid før selskapet.

Jeg hadde dere i tankene når vi fikk beskjed om karantene. Jeg krysser fingrene for at det går rette veien. Har Volvat i tankene, så at dere valgte den løsningen, ellers hadde jeg nok ikke tenkt på det.

Trinnet til minste var på leirskole forrige uke, og han kom hjem sørpe forkjølet. Vi holdt ham hjemme hele helgen og testet ham mandag morgen, og fikk negativt svar. Jeg vil tro at det hadde slått ut da dersom han var syk av korona. Men det finnes jo selvsagt en teoretisk mulighet for at han har blitt smittet med korona mens han har vært forkjølet. Det svaret får vi nok først på fredag/lørdag.

__________________
03 06 09
Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-21, 10:54   #397
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.882
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2021

Jeg går rundt og krysser alt jeg har for at lørdagen kan gjennomføres. "Heldigvis" er storebror på folkehøgskole, og får ikke dratt med seg noe smitte inn hos oss denne uka. Han kommer heller ikke i konfirmasjone.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-21, 12:47   #398
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.359
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Konfirmant 2021

Jeg var egenlig nokså lei meg for å få utsatt konfirmasjonen til sent i oktober av ulike årsaker, men nå kjenner jeg at det er greit å ikke være nervøs for mulig smitte av konfirmanten og de yngste gjestene som ikke er vaksinert. Støtteklemmer til dere som venter, krysser fingrene!

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-21, 13:17   #399
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.024
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Konfirmant 2021

Lørdagskonfirmant her, og synes dette var litt vel spennende, ja.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-21, 14:59   #400
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.810
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Konfirmant 2021

Krysser fingrene Mikkeline

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no