Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kort løpetights med glidelåslomme

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-07-23, 16:03   #1
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.896
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Kort løpetights med glidelåslomme

Trenger en ny løpetights til hytta i Spania. Den skal være kort og ha lomme med glidelås (til nøkkel). Har tidligere kjøpt fra Kari Traa, Nike og Craft, men finner ingen derfra nå med lomme.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-23, 16:41   #2
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kort løpetights med glidelåslomme

Muligens mer shorts enn tights for de fleste, men denne er lenger enn shortsene mine. Jeg er kort, så den er enda et hakk lenger på meg enn på modellen. Og har glidelåslomme bak i ryggen. https://www.tights.no/butikk/levity-...-shorts-black/

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-23, 16:46   #3
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.896
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kort løpetights med glidelåslomme

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Muligens mer shorts enn tights for de fleste, men denne er lenger enn shortsene mine. Jeg er kort, så den er enda et hakk lenger på meg enn på modellen. Og har glidelåslomme bak i ryggen. https://www.tights.no/butikk/levity-...-shorts-black/

Noe sånn jeg er på utkikk etter ja Så kort må den nesten være.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-23, 17:25   #4
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.337
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kort løpetights med glidelåslomme

Jeg får masse reklame i feeden min for Nike Go om dagen, de finnes i både full lengde og sykkelshortlengde og har visst glidelåslomme. (Jeg foretrekker Eyda Ellie sjøl, med djup mobillomme, men de har ikke glidelås.)

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-23, 17:59   #5
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.896
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kort løpetights med glidelåslomme

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Jeg får masse reklame i feeden min for Nike Go om dagen, de finnes i både full lengde og sykkelshortlengde og har visst glidelåslomme. (Jeg foretrekker Eyda Ellie sjøl, med djup mobillomme, men de har ikke glidelås.)

Der ja Eyda shortsen var også fin, men synes det er tryggest med glidelåslomme til mobilen.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-23, 18:34   #6
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.337
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kort løpetights med glidelåslomme

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Der ja Eyda shortsen var også fin, men synes det er tryggest med glidelåslomme til mobilen.

Det skjønner jeg godt - jeg trener mest styrke, og nesten bare på jobbens treningsrom, men jeg hadde sikkert foretrukket glidelåslomme om jeg skulle forflytte meg mer rundt!

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no