Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Sommerjakke?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-05-23, 20:29   #21
pippo
Sangfugl
 
pippo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.800
pippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sommerjakke?

Jeg har denne, som dessverre er utsolgt, men hvis du liker den kan du bruke bildet som Google-inspirasjon.
https://www.lindex.com/no/p/8323756-...iABEgLomfD_BwE

pippo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-23, 20:34   #22
pippo
Sangfugl
 
pippo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.800
pippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sommerjakke?

Nå begynte jeg å Google, og fant denne som var fin! Jeg synes sånne skjortekjoler er veldig fine å bruke som jakke. Fikk lyst på en selv https://chicantikk.no/products/lang-...44645179785491

pippo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-23, 20:51   #23
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerjakke?

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Har du sett på løpejakker? De er veldig tynne og lette. Noen har selvsagt et kjempesporty uttrykk, men mange er veldig "vanlige". Tok et søk på zalando nå og synes det var ganske variert både i snitt og farger

Det er faktisk et godt tips. Den ene løpejakken min ser ikke sporty ut i det hele tatt. Den dekker rompa og er innsvingt i livet. Helt svart uten noen form for logo. Den er ultratynn og ekstremt lett. Jeg går ofte tur i den når jeg ikke løper.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-23, 20:53   #24
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerjakke?

Jeg tror det er denne, men min er som sagt svart.

https://sportenbeitostolen.no/produk...jacket-womens/

Her er en svart:

https://www.craft.no/product/adv-charge-wind-jkt-w/

Mener min var langt billigere, men det er flere år siden jeg kjøpte den.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-23, 21:10   #25
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerjakke?

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Det kan jo være at en linskjorte fra Cubus er det akkurat du leter etter. De har noen fine nå, som også ville passe i størrelsen, men som bare er helt feil passform til meg, ellers hadde jeg kjøpt det selv. Tror det kan funke bedre for deg.

Jeg har kjøpt to av disse + en slags skjorte fra Levis som alle tre kan funke som jakke på varme dager.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-23, 21:11   #26
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.911
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Sommerjakke?

Jeg bruker cardigan som jakke på sommeren. :enkel:

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-23, 21:15   #27
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerjakke?

Opprinnelig lagt inn av Eia, her.

Jeg bruker cardigan som jakke på sommeren. :enkel:

Ja, det blir det mye av på meg også når jeg ikke bruker jeansjakker. Jeg har lenge hatt vanlig jeansblå jakke, men i år har jeg kjøpt en hvit og en råsa også. den hvite er veldig tynn og myk i stoffet.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-23, 22:29   #28
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerjakke?

Tusen takk. Mange fine jakker (og mye annet fint når jeg blar i butikkene).

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-23, 23:28   #29
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sommerjakke?

Her var det mye fint. Jeg ønsker noe tilsvarende. Jeg vil noen ganger se litt mer kledd ut enn bare med bluse eller teskjorte.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-23, 00:08   #30
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerjakke?

Jeg har denne: https://www.zizzi.no/trenchcoat-med-...1025B0711.html Finnes også i sort og blå. Helt tynn.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-23, 05:42   #31
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.349
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sommerjakke?

Jeg bruker nesten aldri jakke om sommeren, men har et par skjorter i lin som brukes som en slags jakke om det er litt kjølig.

Henger i tråden for tips.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-23, 06:44   #32
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.554
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sommerjakke?

Min nye kollega tilflyttet fra sørlandet, kommenterte nylig at hun hadde sett folk i tynne dunjakker. Sommer-dunjakker. At man kanskje bare burde innse at sånn er det? Svaret rundt bordet fra en annen tilflyttet kollega var "ja, det er mye.... 13 grader"

Denne tråden fikk meg i alle fall til å trekke litt på smilebåndet. Og fastslå at jeg bor virkelig i feil del av landet. Det er bare familiære og andre sosiale årsaker til at det er helt rett.

Men tanken på en linskjorte som jakke fordi dongeri er for varmt. Min datter fikk nylig en dongrijakke og bruker den ofte. Hun tar bare allværsjskken utenpå når hun sykler til skolen

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 24-05-23, 16:38   #33
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.479
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerjakke?

Det Malama sier høres mer kjent ut. Sommer? Da henger jeg bort den tjukkeste vinterjakka, og det er det.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-23, 17:06   #34
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sommerjakke?

Når det er så varmt som det er i Oslo nå så bruker jeg cardigan som jakke.
I dag hadde jeg cardigan med tynn dunvest utenpå. Mest fordi jeg liker å ha lommer.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-23, 17:18   #35
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerjakke?

Varmt i Oslo? Gærninger. Jeg har skjerf, jeg.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-23, 18:24   #36
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.998
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sommerjakke?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Varmt i Oslo? Gærninger. Jeg har skjerf, jeg.

Jeg har bare hatt med meg jakke i hele dag, ikke følt noe behov for å ta den på over t-skjorta.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-23, 20:48   #37
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerjakke?

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Jeg har bare hatt med meg jakke i hele dag, ikke følt noe behov for å ta den på over t-skjorta.

Jeg har hatt t-skjorte, cardigan, jakke og skjerf. Tok det bare av da jeg syklet litt heftig.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-23, 22:55   #38
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerjakke?

Jeg impulskjøpte en deilig jakke i går, på en nisjebutikk på et lite tettsted på Vestlandet. Den hang på et 50%-stativ, og jeg måtte bare prøve den. Nevner det fordi jeg nå ser at den også selges på magasin.se til en enda billigere penge enn hva jeg betalte, og med gratis frakt. Og jeg tror kanskje den er noe av det du spør etter, Skilp.

Det er vel kanskje en skjorte, men den er mest en veldig tynn, lett og behagelig jakke, synes jeg. Veldig romslig i størrelsen. 50% bomull og 50% viskose. Litt stretch. Ekstremt luftig og myk. Den ser litt mer jakke enn skjorte ut i virkeligheten enn på bildet, synes jeg.

Her er den:

https://www.magasin.se/numero-shirt/AVWK07-0KYS.html

Veldig kul til dongeri!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-23, 23:00   #39
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerjakke?

Den har forresten trykknapper. Det er praktisk.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-23, 08:50   #40
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.228
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sommerjakke?

Den sommerjakken jeg bruker mest er en hvit skjortejakke i cord. Skjortejakker er geniale imho.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no