Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Sko og pynt til denne kjolen?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-07-23, 09:08   #1
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.397
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sko og pynt til denne kjolen?



Jeg skal i bryllup og skal antakeligvis gå med denne kjolen. Har noen gode forslag til sko og evt. smykker/hårpynt som passer til?
Obs: er bred over tærne, så det kan ikke være spisse smale sko.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-23, 09:43   #2
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sko og pynt til denne kjolen?

Jeg ville hatt tilbehør i sølv, gjerne med litt bling. Jeg synes de beige skoene på modellen var kjedelige når man skal pynte seg. Kjolen var fin.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-23, 09:45   #3
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.444
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Sko og pynt til denne kjolen?

Kjolen er nøytral og enkel og fin, men kanskje i underkant pyntet til et bryllup, avh. av dresscode såklart. Derfor ville jeg kjørt på med ekstra pyntet tilbehør, f.eks. glitrende sko/veske/smykker. Oppsatt hår kan også pynte ytterligere. Jeg fant noen ideer til tilbehør her: https://no.pinterest.com/MamaNh2Ca/b...guest-outfits/

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-23, 09:51   #4
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.397
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sko og pynt til denne kjolen?

Dresskoden er penklær du føler deg vel i, så jeg holder meg et stykke under galla og bunad. Kanskje jeg kan ta en tur på fretex for å se hva de har inne av vesker og bling.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-23, 09:57   #5
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.444
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Sko og pynt til denne kjolen?

Da er kjolen helt riktig! God ide å ta en tur på fretex/bruktbutikker. Ta med deg kjolen så du får prøvet det sammen.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-23, 10:10   #6
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sko og pynt til denne kjolen?

Fin kjole - siden kjolen er nøytral, så står du jo veldig fritt. Det går jo an å gå mot naturelementer og - men sko i sølv eller gull og en litt "glorete" veske vil jo og funke, tenker jeg. (selv har jeg en festveske i mørk blå med broderte vallmueblomster i både tråd og perler. Den hadde funket fint, tenker jeg - men det er en gammel veske da)

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-23, 10:16   #7
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.649
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sko og pynt til denne kjolen?

Jeg ville gått for masse sølvaktig bling + noen skikkelig "gøy på håret"-sko Rosa eller gule, eller begge deler.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no