Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Trenger ny mobil

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-11-11, 19:21   #1
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Trenger ny mobil

Jeg trenger en ny mobil. Det viktigste er en god kalenderfunksjon som jeg kan samkjøre med pc (google??). Viktig at avtalene ligger på forsiden hele tiden. Vil gjerne ha ett godt kamera også.

Jeg er veldig god på å miste telefonene i bakken så det er sikkert en fordel at det ikke er den aller dyreste modellen.

Noen som har gode forslag?

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-11, 23:58   #2
Lommelun
Superduperaktiv
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 573
Lommelun er litt kulLommelun er litt kul
Standard

Sv: Trenger ny mobil

www.amobil.no
Her ligger det flere tester som er lette å forstå og navigere imellom.
Min telefon er halvannet år gammel og det har kommet en million modeller etter dette så jeg er helt ute av "hva er bra gamet"...
Bortsett fra at jeg har fått med meg at Samsung Galaxy S2 vinner det meste av tester.

Ift. kalender funksjonen så snakker jo android telefoner veldig pent sammen med Google Calendar.
Det finnes også et program for PC som heter Google Calendar sync som gjør at Outlook kalenderen også synkroniseres med Google Calendar.
For egen del så synkroniseres PC, Telefon og Nettbrett alle sammen opp mot Google Calendar og endrer jeg noe på dataen så endres det på alle de andre også etterhvert som dem oppdaterer seg.

En kalender app som jeg synes fungerer bra som du finner i Android market er "Touch Calendar".
Tror den koster rundt 14,- NOK.
Mange på jobb som også synes den fungerer bra da den kan tilpasses svært individuelt hva og hvordan ting skal vises.

Lommelun er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-11, 22:48   #3
Sir Limpalot
Det kan alltid bli verre.
 
Sir Limpalot sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
Innlegg: 1.242
Sir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Trenger ny mobil

Huawei U8800 er ihvertfall det beste kjøpet jeg har gjort, utrolig mye for penga, og den er automatisk knyttet opp til din google-konto.
Du kan ha kalenderen liggende på skjermen, om kameraet er veldig bra, i forhold til andre, skal jeg ikke uttale meg om, men det tar helt greie bilder til mobil å være, synes jeg.

__________________
“There is a rumour going around that I have found God. I think this is unlikely because I have enough difficulty finding my keys, and there is empirical evidence that they exist.”
Sir Limpalot er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-11, 09:25   #4
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Trenger ny mobil

Opprinnelig lagt inn av Sir Limpalot, her.

Huawei U8800 er ihvertfall det beste kjøpet jeg har gjort, utrolig mye for penga, og den er automatisk knyttet opp til din google-konto.
Du kan ha kalenderen liggende på skjermen, om kameraet er veldig bra, i forhold til andre, skal jeg ikke uttale meg om, men det tar helt greie bilder til mobil å være, synes jeg.

Denne skal vi se på i dag. Jentungen skal også kjøpe seg nye mobil og hun syns denne hørtes interessant ut med tanke på hennes økonomi. Egentlig gjør den det for min del og siden jeg ødelegger telefonene fort. Problemet som jeg ser det er at det mangler norsk tastatur og at man ikke kan bruke T9 siden det ikke er norske ord og bokstaver.

Innrømmer at jeg har litt lyst på samsung galaxy S2, men vet ikke om det er så lurt.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-11, 10:56   #5
Sir Limpalot
Det kan alltid bli verre.
 
Sir Limpalot sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
Innlegg: 1.242
Sir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Trenger ny mobil

Norsk tastatur ligger på Market, gratis, ikke noe problem.
Jeg bruker ikke ordliste, så har ikke sjekket det.

__________________
“There is a rumour going around that I have found God. I think this is unlikely because I have enough difficulty finding my keys, and there is empirical evidence that they exist.”
Sir Limpalot er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-11, 14:42   #6
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Trenger ny mobil

Da har jeg bestilt Huawei U8800. Den kostet 999 så det må jo uansett være ett godt kjøpt!?

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-11, 20:44   #7
Lommelun
Superduperaktiv
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 573
Lommelun er litt kulLommelun er litt kul
Standard

Sv: Trenger ny mobil

http://www.amobil.no/artikler/huawei_u8800/89658

"røverkjøp
Ingen annen Android-mobil gir deg så mye for pengene som Huawei U8800"



MEN!
Testen er fra februar... Det har skjedd MYE på mobilfronten siden da.

Lommelun er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-11, 20:53   #8
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Trenger ny mobil

Opprinnelig lagt inn av Lommelun, her.

http://www.amobil.no/artikler/huawei_u8800/89658

"røverkjøp
Ingen annen Android-mobil gir deg så mye for pengene som Huawei U8800"



MEN!
Testen er fra februar... Det har skjedd MYE på mobilfronten siden da.

Jepp, men det er ikke slik at en mobil som var bra i februar ikke fungerer bra nå.

Jeg tenker og håper at denne skal fungere greit til mitt bruk, hvis ikke er den ikke så dyr at det er noe krise. Det er sikkert en av ungene som vil overta den.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-11, 21:00   #9
Rabbit
Langøret
 
Rabbit sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Innlegg: 3.463
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Trenger ny mobil

Datteren min har den Huawei'en og jeg er ikke imponert over batteriet. Kjenner flere som har den og de må lades veldig ofte,minst en gang om dagen,men det har jo selvfølgelig med bruken å gjøre også. Det er vel det største minuset med akkurat den telefonen,sånn jeg har sett det.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-11, 22:56   #10
Sir Limpalot
Det kan alltid bli verre.
 
Sir Limpalot sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
Innlegg: 1.242
Sir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Trenger ny mobil

Opprinnelig lagt inn av Rabbit, her.

Datteren min har den Huawei'en og jeg er ikke imponert over batteriet. Kjenner flere som har den og de må lades veldig ofte,minst en gang om dagen,men det har jo selvfølgelig med bruken å gjøre også. Det er vel det største minuset med akkurat den telefonen,sånn jeg har sett det.

Det kommer litt an på hvor mye du har kjørende i bakgrunnen.
Telefonen har masser av kraft, og det er ikke noe problem å ha all verdens apper liggende å kjøre, men det koster selvfølgelig batteri.
Jeg bruker mobilen MYE i jobben, og det holder stort sett å lade den om natta.
Lenger enn en hel dag trenger den ikke å vare, for mitt vedkommende.
Det finnes en masse gratis apper for batteristyring.

Gratulerer med ny telefon.

__________________
“There is a rumour going around that I have found God. I think this is unlikely because I have enough difficulty finding my keys, and there is empirical evidence that they exist.”
Sir Limpalot er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no