Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Selvbruningskrem for hvite legger

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-05-12, 08:58   #1
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.865
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Selvbruningskrem for hvite legger

Jeg har vært ute og kjøpt sommersko og siden sommeren har kommet til Oslo så går jeg uten strømper i dag. Føler meg helt hvit på bena.
Jeg må finne en selvbruningskrem som ikke bli orange.

Søkte litt i tråder fra i fjor og fant ut at det var en fra ASCO som var fin.
Har dere begynt med selvbruningskrem på leggene, hvilken bruker dere som dere er fornøyd med?

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-12, 08:59   #2
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.363
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Selvbruningskrem for hvite legger

Jeg bruker den fra Dove. Fin og jevn farge.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-12, 09:05   #3
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Selvbruningskrem for hvite legger

ACO, ikke ASCO.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-12, 09:07   #4
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.018
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Selvbruningskrem for hvite legger

Ja, jeg har holdt på en stund. Må smøre inn jevnlig da, for fargen holder jo ikke lenge. Jeg har en fra Mary Kay. Den gir god fuktighet samtidig som den ikke gir veldig mye farge, og dermed er den lett å smøre ut og du skal være temmelig slurvete dersom du skal få striper. I tillegg lukter den godt.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-12, 09:20   #5
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Selvbruningskrem for hvite legger

Og ja, jeg har brukt ACO i et par år nå og er fornøyd. Trenger ikke mange strøkene før det blir noe annet enn melkehvitt. Jeg synes det er kjekt å bruke den på leggene de første dagene man bruker skjørt/kortere bukser.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-12, 09:22   #6
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.363
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Selvbruningskrem for hvite legger

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Jeg bruker den fra Dove. Fin og jevn farge.

Men en versting i hormonsforstyrrer-klassen.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-12, 09:26   #7
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.865
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Selvbruningskrem for hvite legger

Takk for tips.
Kanskje jeg skal prøve den fra ACO. Den ble jo anbefalt her i fjor også. Det er apotekprodukt, er det ikke?

Jeg har vært fornøyd med det jeg har kjøpt fra Mary Kay, solpudder, leppomade og et skrubbeserum, men de produktene er så vanskelig å få tak i og jeg har helt angst for den masete selgeren som jeg har hatt litt kontakt med. Hun skjønner jo virkelig ikke hva et nei betyr!! HAr de en nettside, LaBanga?

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-12, 09:29   #8
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.737
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Selvbruningskrem for hvite legger

Jeg har brukt Dove før, men nå testet en selvbruningsspray fra Sunspa tror jeg det var. Veldig behagelig å påføre og gir fin farge.

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-12, 09:39   #9
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Selvbruningskrem for hvite legger

ACO får du på apoteket ja. Den inneholder visst 2 hormonforstyrrende stoffer, hvis du veldig vil unngå det.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-12, 09:43   #10
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.018
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Selvbruningskrem for hvite legger

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Takk for tips.
Kanskje jeg skal prøve den fra ACO. Den ble jo anbefalt her i fjor også. Det er apotekprodukt, er det ikke?

Jeg har vært fornøyd med det jeg har kjøpt fra Mary Kay, solpudder, leppomade og et skrubbeserum, men de produktene er så vanskelig å få tak i og jeg har helt angst for den masete selgeren som jeg har hatt litt kontakt med. Hun skjønner jo virkelig ikke hva et nei betyr!! HAr de en nettside, LaBanga?

De enkelte konsulentene har egne nettbutikker. Man kan ikke kjøpe sentralt fra. Se prikk.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-12, 10:03   #11
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Selvbruningskrem for hvite legger

Jeg har en fra Cosmica som heter brun uten sol. På meg funger ikke sånne som er fuktighetskremer med lett brunende effekt.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-12, 10:23   #12
Mariss
Superduperaktiv
 
Mariss sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 639
Mariss er litt kulMariss er litt kulMariss er litt kul
Standard

Sv: Selvbruningskrem for hvite legger

Hvordan vet dere om det er hormonforstyrrende stoffer i kremen? Jeg er veldig fornøyd med Biotherm sin selvbruning. Og Helena Rubenstein.

__________________
Storebror des-07 Lillesøster mars-10
Mariss er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-12, 11:46   #13
Smilla
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 45
Smilla har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Selvbruningskrem for hvite legger

Jeg har hatt god erfaring med den fra Body Shop.

Smilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-12, 13:04   #14
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.901
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Selvbruningskrem for hvite legger

Opprinnelig lagt inn av Mariss, her.

Hvordan vet dere om det er hormonforstyrrende stoffer i kremen? Jeg er veldig fornøyd med Biotherm sin selvbruning. Og Helena Rubenstein.

Har App som heter Hormonsjekk, fra Forbrukerrådet.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-12, 13:38   #15
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.548
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Selvbruningskrem for hvite legger

Opprinnelig lagt inn av Primrose, her.

Jeg har brukt Dove før, men nå testet en selvbruningsspray fra Sunspa tror jeg det var. Veldig behagelig å påføre og gir fin farge.

Sprayer du bare på, eller må du gni det utover også?

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-12, 16:49   #16
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.737
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Selvbruningskrem for hvite legger

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Sprayer du bare på, eller må du gni det utover også?

Sprayer bare på!

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no