Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva om Donald Trump blir president?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-10-19, 08:35   #1081
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.801
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva om Donald Trump blir president?

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Det var helt forferdelig å høre på han snakke om dette. Man klarer jo ikke å ta budskapet seriøst fordi han snakker som om han skulle være et barn.

... og det språket går rett hjem hos fansen.

Jeg vurderer seriøst å blokke en av de mer rabiate jeg har på FB, men min indre masochist fascineres over vanviddet. Du verden hvor mange «morsomme» meems om han IS-lederen og hunder som florerer nå. «Er det bare jeg som hører bjeffing?»

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv  
Gammel 14-04-20, 20:28   #1082
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.790
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva om Donald Trump blir president?

NÅ har jeg akkurat sett pressekonferansen fra Det hvite hus, og jeg blir skikkelig redd av Trump som står på talerstolen og oppfører seg som en bølle mot journalistene - som hevder at han har alle fullmakter og furter som et barn over at folk er kritiske til ham og mener han må ta ansvar.
Det er så skummelt. Tenk at "The land of the free" har valgt en forrykt despot til president.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 14-04-20, 20:32   #1083
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.240
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva om Donald Trump blir president?

Helt enig.
Jeg fatter og begriper ikke det som skjer der borte.

Trixie er ikke aktiv  
Gammel 14-04-20, 20:40   #1084
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva om Donald Trump blir president?

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

NÅ har jeg akkurat sett pressekonferansen fra Det hvite hus, og jeg blir skikkelig redd av Trump som står på talerstolen og oppfører seg som en bølle mot journalistene - som hevder at han har alle fullmakter og furter som et barn over at folk er kritiske til ham og mener han må ta ansvar.
Det er så skummelt. Tenk at "The land of the free" har valgt en forrykt despot til president.

https://www.vgtv.no/video/195531/tru...onaoppdatering


At det går an..

__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv  
Gammel 14-04-20, 20:58   #1085
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva om Donald Trump blir president?

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

NÅ har jeg akkurat sett pressekonferansen fra Det hvite hus, og jeg blir skikkelig redd av Trump som står på talerstolen og oppfører seg som en bølle mot journalistene - som hevder at han har alle fullmakter og furter som et barn over at folk er kritiske til ham og mener han må ta ansvar.
Det er så skummelt. Tenk at "The land of the free" har valgt en forrykt despot til president.

Har ikke sett det i dag, men lest avisene. Skremmende! Og det verste er jo at han er populær og sikkert blir gjenvalgt. Det blir visst lenge til det blir USA på oss på ferie.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 14-04-20, 21:22   #1086
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.080
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva om Donald Trump blir president?

For noen dager siden var det intervju der han sa at USA skylle slutte å gi penger til WHO. Så fikk han oppfølgingsspørsmål og nektet da for å ha sagt det.

De vil jo ha han.... Kollega var nylig i Mellom-amerika i en havn med masse yatcher fra USA, kjempemange med gigantisk Trump-flagg bakpå. Det er til å grine av.

https://www.google.com/amp/s/amp.the...eaths-briefing

Shaking his head peevishly, he added: “They called it wrong, they called it wrong. They missed the call. They could have called it months earlier. They would have known and they should have known and they probably did know. So we’ll be looking into that very carefully and we’re going to put a hold on money spent*[sic] to the WHO.

“We’re going to put a very powerful hold on it and we’re going to see. It’s a great thing if it works but when they call every shot wrong, it’s not good.”
But soon after, Trump was asked if the middle of a pandemic was the time to suspend money for the WHO. “No, maybe not,” he replied, backtracking from his earlier remark. “I’m not saying I’m going to do it but we’re going to look at.”

A reporter interjected: “You did say that –”

Trump retorted: “No, I didn’t, I said we’re going to look at it. We’re going to investigate it, we’re going to look at it. But we will look at ending funding, yeah, because you know what, they called it wrong, and if you look back over the years even, everything seems to be very biased toward China. That’s not right.”

__________________
07 og 10

Sist redigert av Pelle : 14-04-20 kl 21:27.
Pelle er ikke aktiv  
Gammel 14-04-20, 21:26   #1087
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva om Donald Trump blir president?

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

For noen dager siden var det intervju der han sa at USA skylle slutte å gi penger til WHO. Så fikk han oppfølgingsspørsmål og nektet da for å ha sagt det.

De vil jo ha han.... Kollega var nylig i Mellom-amerika i en havn med masse yatcher fra USA, kjempemange med gigantisk Trump-flagg bakpå. Det er til å grine av.

Min au-pair familie, tidligere kollega og annen kollega stemte på ham. Jeg fatter det bare ikke.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 14-04-20, 22:27   #1088
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva om Donald Trump blir president?

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Min au-pair familie, tidligere kollega og annen kollega stemte på ham. Jeg fatter det bare ikke.

Har noe fjern familie der borte som også er 100 % for. Jeg skjønner henne ikke i det hele tatt..

Narsissistisk personlighets forstyrrelser kalles det på fagspråk

__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv  
Gammel 15-04-20, 00:38   #1089
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva om Donald Trump blir president?

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

NÅ har jeg akkurat sett pressekonferansen fra Det hvite hus, og jeg blir skikkelig redd av Trump som står på talerstolen og oppfører seg som en bølle mot journalistene - som hevder at han har alle fullmakter og furter som et barn over at folk er kritiske til ham og mener han må ta ansvar.
Det er så skummelt. Tenk at "The land of the free" har valgt en forrykt despot til president.

Nå har jeg sett det. Han er virkelig gal!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 15-04-20, 00:44   #1090
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.971
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva om Donald Trump blir president?

Jeg klarer ikke se på fyren. Får helt neller. Syns det virker som han står å gjør seg til hele tiden.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv  
Gammel 15-04-20, 02:20   #1091
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva om Donald Trump blir president?

Og nå har han stanset støtten til WHO fordi de har gjort en for dårlig jobb og er i lommen på Kina

Hinsides.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er aktiv nå  
Gammel 15-04-20, 08:47   #1092
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva om Donald Trump blir president?

Men noe godt må han vel ha gjort? Eller er de helt hjernevasket der borte?

__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv  
Gammel 15-04-20, 08:50   #1093
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva om Donald Trump blir president?

Opprinnelig lagt inn av kamp, her.

Men noe godt må han vel ha gjort? Eller er de helt hjernevasket der borte?

Han verner om Amerika, amerikanske interesser og amerikanernes handlefrihet. Og kaller "en spade for en spade". Det appellerer til mange. Det er svært mange amerikanere som ikke er veldig opptatt av hva som skjer i resten av verden.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 15-04-20, 08:52   #1094
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva om Donald Trump blir president?

Se der, han fikk endelig viljen sin, og stopper støtten til WHO. "Slemme, slemme WHO!"

Madicken er ikke aktiv  
Gammel 15-04-20, 09:17   #1095
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva om Donald Trump blir president?

Når man hører Trump tale, har han, ihvertfall slik oppegående mennesker oppfatter han, en ekstremt nedlatende måte å tale på, han snakker til folk som om de er "idioter", og det er faktisk nettopp det de er. Og det mener jeg faktisk helt oppriktig.

Heldigvis ser det ut til at det nå kommer en generasjon som er litt mer opplyst. Jeg håper de unge velter hele Trump leiren til høsten. Det er en voldsom mobilisering for å få unge velgere til urnene.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no