Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

IKEA Vimle eller Landskrona?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-10-19, 17:54   #1
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

IKEA Vimle eller Landskrona?

Vi skal ha ny sofa og har lyst på hjørnesofa med sjeselong. Har sett på litt ulikt, men har et nokså stramt budsjett og ønsker ikke for lang leveringstid. Så for øyeblikket ser vi på disse to.

Har noen erfaringer og anbefalinger?

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-19, 18:33   #2
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: IKEA vimle eller landskrona?

Vi var nettopp gjennom sofaprøving da vi skulle ha sofa til hytta. Landskrona utgikk da den ikke har avtagbart trekk for vask. Etter å ha hatt sofaer med den muligheten så går vi ikke tilbake. Fast sittekomfort. Personlig så liker jeg ikke det massive designet på Vimle. Husker ikke helt sittekomforten. En Ikea sofa som overrasker stort på sittekomfort er Söderhamn. Den har i tillegg avtagbart trekk for vask.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-10-19, 19:27   #3
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.463
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: IKEA vimle eller landskrona?

Vi har Vimle og digger den.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-19, 20:03   #4
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: IKEA vimle eller landskrona?

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Vi var nettopp gjennom sofaprøving da vi skulle ha sofa til hytta. Landskrona utgikk da den ikke har avtagbart trekk for vask. Etter å ha hatt sofaer med den muligheten så går vi ikke tilbake. Fast sittekomfort. Personlig så liker jeg ikke det massive designet på Vimle. Husker ikke helt sittekomforten. En Ikea sofa som overrasker stort på sittekomfort er Söderhamn. Den har i tillegg avtagbart trekk for vask.

Mannen liker ikke sånne puter som Söderhamn har, så den utgår.

Vaskbart trekk er absolutt et godt argument, det hadde jeg ikke tenkt på.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-19, 20:54   #5
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.457
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: IKEA vimle eller landskrona?

Vi er veldig fornøyde med Landskrona, putene holder godt på fastheten og de sitter skikkelig fast i sofaen (med borelås). Synes den er god å sitte i, middels god å "sitteligge" i for meg som er kort, men god for mannen.

Vi har hatt sofaer med avtagbare trekk før, men har aldri benyttet oss av muligheten. Vi vasker flekker med en klut i det de oppstår og det har vært helt uproblematisk.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-19, 21:17   #6
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: IKEA vimle eller landskrona?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Vi er veldig fornøyde med Landskrona, putene holder godt på fastheten og de sitter skikkelig fast i sofaen (med borelås). Synes den er god å sitte i, middels god å "sitteligge" i for meg som er kort, men god for mannen.

Vi har hatt sofaer med avtagbare trekk før, men har aldri benyttet oss av muligheten. Vi vasker flekker med en klut i det de oppstår og det har vært helt uproblematisk.

Det er ikke bare flekker, men sofaer blir jo skitne over tid av normal bruk. Jeg har sans for tanken om at sofaen da har et lengre bruksliv enn en som ikke har den muligheten. Vår Ektorp er 16 år nå tror jeg og fortsatt ren og pen. Man kan selvsagt kjøre runder med møbelrenser, men det synes i hvert fall jeg er litt styrete (kanskje fordi jeg aldri har gjort det ).

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-10-19, 21:21   #7
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.457
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: IKEA vimle eller landskrona?

Skitne hvordan da? Vi støvsuger den ukentlig og vasker flekker når de oppstår, noe mer enn det har vi virkelig ikke behov for. Kanskje fordi vi har forbudt mot grisete mat i sofaen? Hører andre si at skinnsofa er genialt når man har små barn, f.eks., men vi har aldri hatt syltetøyfingre og liknende i sofaen.

Vår gamle sofa er også ren og fin, selv om den er 11 år gammel og ikke har avtakbare trekk. Eneste grunnen til at den ble flyttet fra stua til balkongen er at vi synes det ble i overkant trangt å være to voksne + et stort barn som skulle sitte sammen i en to-seter.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-19, 21:36   #8
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: IKEA vimle eller landskrona?

Her spises det heller ikke i sofaen, men støv, pollen, midd, hud etc. samler seg i stoffet og man får ikke støvsuget alt bort. Det trenger ikke se skittent ut heller, men det samler seg opp allikevel. Det har vel vært tråder her inne også hvor man har brukt dampvasker på sofaen og blitt sjokkert over hvor skitten sofaen har vært uten at det tilsynelatende ser slik ut.

Vi har en sofa som kun kan renses. Vi ble overrasket over hvor skitten den var etter noen år, selv med ukentlig støvsuging.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-10-20, 21:15   #9
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.097
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: IKEA vimle eller landskrona?

Drar opp igjen denne.
Vi planlegger å kjøpe både Landskrona hjørnesofa og Sjeselong+1-seter Söderhamn, men sistnevnte får mye dårlig kritikk på nettet.
IzziCreo: Den er ikke hard å sitte på?

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-20, 22:18   #10
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: IKEA vimle eller landskrona?

Opprinnelig lagt inn av Katinka, her.

Drar opp igjen denne.
Vi planlegger å kjøpe både Landskrona hjørnesofa og Sjeselong+1-seter Söderhamn, men sistnevnte får mye dårlig kritikk på nettet.
IzziCreo: Den er ikke hard å sitte på?

Söderhamn er veldig myk faktisk. Hva går kritikken ut på? Vi har den på hemsen på hytta.

Landskrona er veldig fast, er den ikke? Vi har venner som har den.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-10-20, 23:24   #11
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: IKEA vimle eller landskrona?

Vi har tittet på Vimle og Kivik.
Hørt mye bra om Vimle.
Ang møkk og sofa - vi har en isundagrå sofa fra ikea, og den er ikke ren selv om vi har vært nøye med støvsuging ol. Har pledd i pga hund, men alle ryggputer og armlener er ikke like fine.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-20, 08:34   #12
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.463
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: IKEA vimle eller landskrona?

Vår Vimle har vært i flittig bruk i nesten 1,5 år og er like fin. Det eneste jeg merker er at jeg må snu litt rundt på putene i ny og ne, for vi sitter ikke like mye alle steder i sofaen og det merkes litt på putene.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-20, 08:49   #13
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.794
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: IKEA vimle eller landskrona?

Vi har også Vimle og er veldig fornøyde.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-20, 15:19   #14
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.097
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: IKEA vimle eller landskrona?

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Söderhamn er veldig myk faktisk. Hva går kritikken ut på? Vi har den på hemsen på hytta.

Landskrona er veldig fast, er den ikke? Vi har venner som har den.

At putene mister fasongen veldig fort og man må riste på dem daglig.

Så på Vimle, men ønsker meg en sofa jeg kan støvsuge under, pluss at Vimle ikke finnes i sjeselong+1-seter.

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-20, 15:44   #15
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: IKEA vimle eller landskrona?

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Det er ikke bare flekker, men sofaer blir jo skitne over tid av normal bruk. Jeg har sans for tanken om at sofaen da har et lengre bruksliv enn en som ikke har den muligheten. Vår Ektorp er 16 år nå tror jeg og fortsatt ren og pen. Man kan selvsagt kjøre runder med møbelrenser, men det synes i hvert fall jeg er litt styrete (kanskje fordi jeg aldri har gjort det ).

Hm. Vi har hatt vår mørkebrune sofa i 18 år. Den har aldri blitt vasket eller renset...

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-20, 16:06   #16
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: IKEA vimle eller landskrona?

Opprinnelig lagt inn av Katinka, her.

At putene mister fasongen veldig fort og man må riste på dem daglig.

Så på Vimle, men ønsker meg en sofa jeg kan støvsuge under, pluss at Vimle ikke finnes i sjeselong+1-seter.

Jeg synes ikke Söderhamn putene mister fasong egentlig. Jeg snur ofte ryggputene på Ektorp, Karlstad og Norsborg, men det anser jeg som normalt egentlig. Söderhamn kan jeg ikke si at vi gjør det med like ofte egentlig. Så kan ikke si jeg kjenner meg igjen i det. Jeg vil nok anbefale litt flere puter i den enn det som følger med.

Det synes jeg også er et minus med Vimle, at den ikke har klaring under.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-10-20, 16:40   #17
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: IKEA vimle eller landskrona?

Kan jo si at vi endte opp med en fra møbelringen i stedet. Var egentlig vimle som var mest aktuelt og nå er jeg glad for at det ikke ble den, siden vi har fått robotstøvsuger og den ser for lav ut til at den ville gått under der.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-20, 16:48   #18
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.097
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: IKEA vimle eller landskrona?

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Jeg synes ikke Söderhamn putene mister fasong egentlig. Jeg snur ofte ryggputene på Ektorp, Karlstad og Norsborg, men det anser jeg som normalt egentlig. Söderhamn kan jeg ikke si at vi gjør det med like ofte egentlig. Så kan ikke si jeg kjenner meg igjen i det. Jeg vil nok anbefale litt flere puter i den enn det som følger med.

Det synes jeg også er et minus med Vimle, at den ikke har klaring under.

Takk for nyttig info!
Ser du skriver at dere har Söderhamn på hemsen på hytta. Vår vil bli tv-sofa og i daglig bruk - med en hund som kommer til å få lov til å ligge der, så derfor vil jeg jo at den skal holde formen ei stund framover.
Sofaene våre i dag er fulle av puter og pledd.

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-20, 18:17   #19
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.457
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: IKEA Vimle eller Landskrona?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Hm. Vi har hatt vår mørkebrune sofa i 18 år. Den har aldri blitt vasket eller renset...

Dette er det beste jeg har lest på veldig, veldig lenge! Jeg tenker på meg selv som veldig sjuskete sammenliknet med deg, så når det er godt nok for deg er det godt nok for meg.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-20, 18:30   #20
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: IKEA Vimle eller Landskrona?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Dette er det beste jeg har lest på veldig, veldig lenge! Jeg tenker på meg selv som veldig sjuskete sammenliknet med deg, så når det er godt nok for deg er det godt nok for meg.

Jeg er det motsatte av sjuske. Antakelig bortsett fra sofaen da.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no