Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Ikke mer vin?

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-10-07, 00:05   #1
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Ikke mer vin?

Jeg gikk nedover gaten da jeg ble tilsnakket av en meget skitten, shabby,
hjemløs kvinne som tagg meg om penger til mat.

Jeg tok opp lommeboken, tok fram hundre kroner og spurte henne:
"Dersom jeg gir deg disse pengene, vil du da bruke dem til vin i stede for mat?"
"Nei, jeg sluttet å drikke for flere år siden" svarte hun.

"Vil du bruke dem til shopping i stede for mat?" spurte jeg
"Nei, jeg vil ikke bruke tiden min til shopping. All min tid går med
til å forsøke å holde meg i live" sa hun.

"Vil du bruke dem hos en frisør i stede for mat?" spurte jeg
"Er du gal" sa hun, "jeg har ikke ordnet meg på håret på 20 år "

"ok" sa jeg, "du får ikke pengene, i stede vil jeg be deg ut på middag
i kveld sammen med meg og min mann."

Den husløse kvinnen svarte sjokkert: "Tror du ikke din mann vil bli rasende
dersom du gjør det? Jeg vet jeg er skitten og jeg lukter antagelig ganske fælt".

Da svarte jeg:
"Det er helt greit, det er viktig for ham å se hvordan en kvinne vil
se ut når hun har sluttet med shopping, frisør og vin"

Husk det damer!!




Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-07, 00:18   #2
lijander
ssscccuphersfantassschisk
 
lijander sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 752
lijander er litt kullijander er litt kullijander er litt kul
Standard

Sv: Ikke mer vin?

lijander er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-07, 02:05   #3
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Ikke mer vin?

  Svar med sitat
Gammel 01-10-07, 02:20   #4
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ikke mer vin?

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-07, 08:16   #5
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Ikke mer vin?

Det der var virkelig det beste poenget på årtier! Den der skal noen jeg kjenner få se

  Svar med sitat
Gammel 01-10-07, 09:55   #6
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ikke mer vin?

I dag er jeg uten humor, for jeg ble bare sittende her å synes synd på den skitne og hjemløse kvinnen.

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-07, 10:03   #7
bloma
Aktiv
 
bloma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 129
bloma er litt kul
Standard

Sv: Ikke mer vin?

Jeg også...
Synes det var en veldig lite omsorgsfull dame, som utnyttet andres elendighet til fordel for egen forfengelighet.

Ja, det var bare en historie, jeg vet det...

__________________
storebloma2004 og lillebloma 2009
bloma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-07, 10:13   #8
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ikke mer vin?

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-07, 10:26   #9
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ikke mer vin?

Jeg skjønner hva som er den morsomme biten i vitsen, altså - men som noen av de andre så reagerer jeg negativt. Det er noe med tonen og måten den hjemløse omtales på som ikke er bra. At man kommer til å se ut som om man bor på gata om man kutter vin, shopping og frisør kunne fungert som et poeng, men da levert på en helt annen måte.

Jeg er egentlig litt overrasket over at jeg reagerer såpass på vitsen at jeg gidder å skrive dette, jeg kan tidvis være ganske over kanten når det gjelder hva jeg tillater meg å spøke med (de verste kommer bare muntlig blant folk jeg kjenner godt, da). Særlig det at den hjemløse forteller at hun bruker all sin tid på å holde seg i live gjorde at vitsen strandet totalt hos meg.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-07, 11:33   #10
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ikke mer vin?

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Det er noe med tonen og måten den hjemløse omtales på som ikke er bra. At man kommer til å se ut som om man bor på gata om man kutter vin, shopping og frisør kunne fungert som et poeng, men da levert på en helt annen måte.



Kanskje en vits som passer bedre muntlig?

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no