Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Litt om tanga

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-08-07, 01:37   #1
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Litt om tanga


The Right Way!!




THE OH-SO-WRONG WAY!!!!




Life is short ~ Dance Naked ~ And Wiggle Your Ass!!!

  Svar med sitat
Gammel 12-08-07, 01:38   #2
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Litt om tanga

*må gå og legge seg snart*

ER det skadelig å puste inn for mye lakk?


Sist redigert av Frantzen : 12-08-07 kl 01:44.
  Svar med sitat
Gammel 12-08-07, 22:57   #3
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Litt om tanga

:grøss:

Ærlig talt, det finnes INGEN "right" way to tanga! Bare "wrong" og "very wrong".

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-07, 22:58   #4
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Litt om tanga


Det var min første reaksjon også da jeg fikk denne på mail.

GRUSOMT!

  Svar med sitat
Gammel 12-08-07, 22:58   #5
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Litt om tanga

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

:grøss:

Ærlig talt, det finnes INGEN "right" way to tanga! Bare "wrong" og "very wrong".

Heeeelt enig .

Grøss og gru for noen bilder.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-07, 23:18   #6
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Litt om tanga

Ugh!

(Nå får du skylda om jeg drømmer gresselige drømmer i natt, Mammatuss! )

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-07, 23:20   #7
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Litt om tanga

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.


Ærlig talt, det finnes INGEN "right" way to tanga! Bare "wrong" og "very wrong".

Der finnes absolutt ingen right way når det gjelder tanga!

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-07, 23:20   #8
Moria
Aktiv
 
Moria sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 240
Moria er litt kulMoria er litt kul
Standard

Sv: Litt om tanga

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

:grøss:

Ærlig talt, det finnes INGEN "right" way to tanga! Bare "wrong" og "very wrong".

Signerer av hele mitt hjerte!

Moria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-07, 23:23   #9
Tuneland
grand multipara
 
Tuneland sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.740
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Sv: Litt om tanga

Jeg får ikke opp noen bilder - og ut fra kommentarene bør jeg vel bare være glad for det.

__________________
~Tuneland~
Mamma til fem flotte fyrer f 92, 02, 04, 05 og 08.
Tuneland er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-07, 23:34   #10
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Litt om tanga

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.


(Nå får du skylda om jeg drømmer gresselige drømmer i natt, Mammatuss! )


  Svar med sitat
Gammel 12-08-07, 23:36   #11
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Litt om tanga

Opprinnelig lagt inn av Tuneland, her.

Jeg får ikke opp noen bilder - og ut fra kommentarene bør jeg vel bare være glad for det.

Vær glad for det!

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-07, 23:36   #12
Tuneland
grand multipara
 
Tuneland sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.740
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Sv: Litt om tanga

Opprinnelig lagt inn av Tuneland, her.

Jeg får ikke opp noen bilder - og ut fra kommentarene bør jeg vel bare være glad for det.

Ok, nå fikk jeg opp bildene - og jeg angrer.

__________________
~Tuneland~
Mamma til fem flotte fyrer f 92, 02, 04, 05 og 08.
Tuneland er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-07, 00:03   #13
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Litt om tanga

Æsj og fysj, men måtte knegge litt ja.

Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-07, 01:28   #14
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Litt om tanga

Nå måtte jeg le!
Skulle laste opp to bilder på Photobucket - og da legger jeg merke til denne meldingen :




...og når jeg sjekket denne tråden så jeg at samme melding lå her. Bildet som brøt med retningslinjene er av en (det man kaller) lekker, solariumbrun fyr, på magen på et hånkle, med rumpa bar og "ballene" tildekt av tangatrusa.

Det andre bildet derimot - det er innenfor rimelighetens grenser ...

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no