Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Tips til salg av hus?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-08-08, 22:37   #21
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.670
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tips til salg av hus?

Er bare 2 bilder igjen. De 2 siste er naturbilder. Kan vi ikke ha oppe et eneste fotografbilde av guttungen?

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-08, 22:41   #22
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tips til salg av hus?

Jeg ville ikke tatt bort alle bildene, noe må henge.

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-08, 22:44   #23
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.670
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tips til salg av hus?

Synes jeg og. Har allerede tatt vekk 5.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-08, 23:18   #24
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tips til salg av hus?

Jeg hadde ikke tenkt å skrive noe her, siden de andre hadde kommentert så fint. Likevel måtte jeg innom igjen, for var det noen som nevnte at du måtte riste på og rette opp litt på sofaputene rett før bilder og visning. De store som "er" sofaen også.

Er ellers helt enig ift å bytte til lyse gardiner og fjerne stålampa. Løperen synes jeg egentlig var nøytral og et bidrag til harmonisk helhet, så lenge ikke noe står oppå den igjen.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-08, 23:24   #25
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tips til salg av hus?

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Får gå rundt å luske i andre sine hus om noen har en fin blomst. Har nemlig ikke råd til å kjøpe inn mye nå.

Men om jeg tar vekk billy hyllene så får jo bilde ikke noe sted å henge.. og da må vi fjerne enda mer store molly skrue hull.

Da så jeg på bildene en gang til og hadde enda litt mer å skrive. (Dere har det fint forresten, vi snakker kommentering ift klargjøring ikke hus å bo i.)

Jeg synes du skal ta vekk både hyllene og bildet, bildet henger litt for høyt ift den seksjonen også. De selger noe som heter Libero til 69 kr som kan brukes til å skjule hull i veggen, tror det kan fungere hos dere.

Jeg synes også du skal lete opp en stor plante til å ha der, helst en med rundlige blader, ikke spisse (!).

Du bør ta vekk både bildet av poden som står fremme og det som er inni seksjonen. Det er fine bilder, men de forstyrrer "hva hvis dette var mitt"-tenking. Og ta vekk den lampen som står på peisen.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-08, 07:40   #26
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.670
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tips til salg av hus?

Nå er de endelige bildene her. Er ikke helt fornøyd, men ser helt grei ut. Irriterer meg over meglers sekk og at han ikke ba oss flytte det som sto bak der på samme bilde.















Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-08, 07:40   #27
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.670
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tips til salg av hus?



Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no