Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hvor får jeg tak i (det jeg tror heter) englespill?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-12-08, 21:11   #21
Føniks
padawan
 
Føniks sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.950
Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor får jeg tak i (det jeg tror heter) englespill?

Men den bringer fram barndomsminner for en stund ihvertfall, før den raser sammen grunnet dårlig metall.

__________________
-På vei ut av forumsdvale?-
Føniks er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-08, 21:12   #22
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor får jeg tak i (det jeg tror heter) englespill?

Opprinnelig lagt inn av Føniks, her.

Men den bringer fram barndomsminner for en stund ihvertfall, før den raser sammen grunnet dårlig metall.

Nå ja. Etter å ha pakket den opp med stjerner i øynene, for så kjenne at skuffelsen bredte seg når man forsøkte å få makkverket til å henge sammen, så vet jeg ikke om det var mer tilskitning av barndomsminner enn noe annet.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-08, 21:14   #23
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor får jeg tak i (det jeg tror heter) englespill?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg kjøpte et sånt i fjor eller forfjor, fordi jeg har juleminner fra en sånn en fra jeg var barn. Men kvaliteten var ytterst elendig. Mens metallet på den gamle var tykkere/stødigere, var denne nymotens greien billig søppel.

Ja, det er ikke bare jeg som innbiller meg det, altså?
Jeg fikk et slikt av min mor for noen år siden, men den var faktisk feilprodusert i utgangspunktet og fungerte aldri.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-08, 21:15   #24
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor får jeg tak i (det jeg tror heter) englespill?

Nope, du har helt rett.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-08, 21:15   #25
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor får jeg tak i (det jeg tror heter) englespill?

OM noen skulle finne et skikkelig englespill, så for all del, si fra!

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-08, 21:23   #26
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor får jeg tak i (det jeg tror heter) englespill?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

OM noen skulle finne et skikkelig englespill, så for all del, si fra!

Slenger meg på den!

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-08, 21:24   #27
Sauen Shaun
Nybegynner
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 20
Sauen Shaun har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvor får jeg tak i (det jeg tror heter) englespill?

De har sånne på plantasjen!
Vi har en sånn som ikke er noe juglete, den er like fin som den mamma og de har, som de har hatt helt siden jeg var lita! husker ikke hvor jeg har kjøpt vår, men så de iallfall på plantasjen i forrige uke!

Sauen Shaun er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-08, 21:30   #28
Føniks
padawan
 
Føniks sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.950
Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor får jeg tak i (det jeg tror heter) englespill?

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Slenger meg på den!

Ja, jeg vil også ha en skikkelig en.

__________________
-På vei ut av forumsdvale?-
Føniks er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-08, 22:10   #29
Sue
Nye muligheter :o)
 
Sue sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.770
Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor får jeg tak i (det jeg tror heter) englespill?

Jeg har også gode minner mht englespill og kjøpte meg en for noen få år tilbake. Den er koselig, men du verden så annoying den plingelyden egentlig er. Men den settes opp hvert år likevel.

Har sett sånne flere steder i år, men kan søren meg ikke huske hvor...

__________________
Å leve er ikke nok. Solskinn, frihet og en liten blomst må man ha.
Sue er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-08, 11:08   #30
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor får jeg tak i (det jeg tror heter) englespill?

Jeg finner det fortsatt ikke. Plantasjen min er utsolgt. Designtorget har oppgitt feil telefonnummer til gule sider (og jeg tar ikke turen ens ærend) og alle andre steder ser de bare dumt på meg.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-08, 11:48   #31
Beathe
thirtysomething
 
Beathe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.542
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor får jeg tak i (det jeg tror heter) englespill?

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Jeg finner det fortsatt ikke. Plantasjen min er utsolgt. Designtorget har oppgitt feil telefonnummer til gule sider (og jeg tar ikke turen ens ærend) og alle andre steder ser de bare dumt på meg.

Smart Club har (som sagt over). Og de koster 50 kroner.

__________________
Poden (2001)
Beathe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-08, 12:38   #32
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.687
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor får jeg tak i (det jeg tror heter) englespill?

De har englespill på Åhlens for 98 kroner. Ikke helt lik den tradisjonelle, men samme lys og bråkefunksjon.

Ellers så pleier bokhandler å selge englespill her i byen.

__________________
Min signatur
Che er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-12-08, 13:39   #33
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor får jeg tak i (det jeg tror heter) englespill?

Smart Club var også utsolgt. Har ikke sett dem på de Åhlens jeg har vært innom.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-08, 18:55   #34
kalufs
kall om benen
 
kalufs sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 1.178
kalufs er populærkalufs er populærkalufs er populærkalufs er populær
Standard

Sv: Hvor får jeg tak i (det jeg tror heter) englespill?

Mei, de har slike på Plantasjen på Nesbru. Kjøpte en der til halv pris i går. Kan sikkert handle en til deg og, hvis du vil!

__________________
med to gutter 05 og 07

kalufs er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-08, 19:22   #35
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor får jeg tak i (det jeg tror heter) englespill?

Ja Kalufs, orker du? Jeg betaler porto og alle andre utgifter :lei av å dra rundt og lete:.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-08, 19:33   #36
kalufs
kall om benen
 
kalufs sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 1.178
kalufs er populærkalufs er populærkalufs er populærkalufs er populær
Standard

Sv: Hvor får jeg tak i (det jeg tror heter) englespill?

Ingen problem. Drar dit i morgen.

__________________
med to gutter 05 og 07

kalufs er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-08, 19:34   #37
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor får jeg tak i (det jeg tror heter) englespill?



Da rekker det kanskje frem hit i romjula i allefall.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-08, 22:34   #38
Sunshine39
Glad og fornøyd!
 
Sunshine39 sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 7
Sunshine39 er den lykkelige mottaker av konstruktiv kritikk
Standard

Sv: Hvor får jeg tak i (det jeg tror heter) englespill?

Jeg arvet et gammelt englespill, som det dessverre manglet noen deler til.. Kanskje jeg kan kjøpe et nytt og erstatte de manglende delene til?

Sunshine39 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-08, 17:29   #39
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor får jeg tak i (det jeg tror heter) englespill?

En slik så jeg i en butikk i går, mener det var Plantasjen.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-08, 17:41   #40
Ekorn
Studenten
 
Ekorn sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.869
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor får jeg tak i (det jeg tror heter) englespill?

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Jeg finner det fortsatt ikke. Plantasjen min er utsolgt. Designtorget har oppgitt feil telefonnummer til gule sider (og jeg tar ikke turen ens ærend) og alle andre steder ser de bare dumt på meg.

Designtorget på Byporten hadde en kurv full av de sist lørdag da jeg gikk forbi.

__________________
Ekorn med Ekornungen 0306 Nøtteliten oktober 2010
Ekorn er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no