Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva er det meste du har betalt for en overdel?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Se resultatene: Hva er det meste du har investert i en overdel? (Tunika/bluse/skjorte/genser ol.)
200-300 3 2,01%
400-500 29 19,46%
600-700 21 14,09%
800-900 16 10,74%
1000 16 10,74%
1100-1200 10 6,71%
1300-1400 5 3,36%
1500 12 8,05%
1600-1700 11 7,38%
1800-1900 6 4,03%
2000 4 2,68%
2200 2 1,34%
2500 8 5,37%
2800 2 1,34%
3000 1 0,67%
3500 1 0,67%
4000 0 0%
4500 1 0,67%
5000 0 0%
Mer (Spesifiser gjerne.) 1 0,67%
Deltakere: 149. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-06-11, 09:58   #21
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er det meste du har betalt for en overdel?

Eg har ein cardigan frå OM kjøpt brukt her inne. Meinar eg betalte 800 for den, og det er heilt klart det meste eg har brukt på ein overdel.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 09:58   #22
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.030
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er det meste du har betalt for en overdel?

Helt ærlig husker jeg ikke prisen på den dyreste overdelen jeg har kjøpt, men ett sted mellom 3000-4000 kanskje? Det hører med til sjeldenhetene at jeg kjøper så dyrt da, som regel ligger de på en pris fra 1200-1800.

Jeg er litt der at synes man den er verdt det, så er det verdt det nærmest uansett pris(så fremt man har råd).
Jeg liker å ha fine klær og å føle meg fin :shallow shelly:

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015

Sist redigert av Vianne Rocher : 08-06-11 kl 11:33.
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 09:58   #23
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det meste du har betalt for en overdel?

Opprinnelig lagt inn av allium, her.


Men hva kostet blusen? Kostet den skjorta?



Den kostet 1899. (Jeg trodde kanskje den ville koste 699, og synes jeg var skikkelig vågal. )

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 09:59   #24
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva er det meste du har betalt for en overdel?

Skulle ønske jeg fant overdeler jeg faktisk har lyst å bruke penger på jeg. Men altså, det meste jeg betaler for en overdel tror jeg er maks 500,-. Litt fordi jeg sjeldent har råd til å handle dyrere klær, men også litt fordi jeg vet jeg blir veldig fort lei av det meste jeg kjøper meg så da er det like så greit å ikke betale så alt for mye heller.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 10:04   #25
Hulda
Bør lage seg en tittel selv
 
Hulda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.823
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva er det meste du har betalt for en overdel?

Rundt 600 for en tunika, går ikke over det nei.

__________________
Firebarnsmor.
Hulda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 10:05   #26
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.771
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det meste du har betalt for en overdel?

Jeg ville vel neppe brukt mer enn 500 kroner for en bluse, tror jeg. Men jeg er ekstremt forsiktig når det gjelder å bruke penger på klær. Jeg orker ikke gå rundt i klær jeg er livredd for å ødelegge.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 10:05   #27
Finni
Bør lage seg en tittel selv
 
Finni sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.276
Blogginnlegg: 5
Finni er populærFinni er populærFinni er populærFinni er populær
Standard

Sv: Hva er det meste du har betalt for en overdel?

Jeg tror ikke jeg har brukt mer enn en 500,- på en overdel, i så fall har jeg fortrengt det.

__________________
FINNI
gullungene -97, -02 og -05
Finni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 10:07   #28
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det meste du har betalt for en overdel?

Jeg har funnet ut at jeg aldri kommer til å bli den elegante dama jeg er inni hodet mitt uansett hvor dyre klær jeg kjøper.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 10:08   #29
Miromurr
Tøff i frakk
 
Miromurr sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.018
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva er det meste du har betalt for en overdel?

Jeg tror maks er 700, har jeg brukt mer har jeg fortrengt det. Men hadde jeg hatt romsligere økonomi kunne jeg godt brukt mer på enkeltplagg, selv om jeg føler meg veldig fin i 60-kroners tunikaene mine fra HM også.

__________________
Rabalder -07, Sjarmøren -09, Mini -17
Join the nerds, we have pi
Miromurr er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 10:21   #30
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.790
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er det meste du har betalt for en overdel?

Dyreste topp hos meg kostet ca 1500-1600. Men den er veldig fin

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 10:22   #31
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.862
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er det meste du har betalt for en overdel?

Jeg kjøpte en grønn Odd Molly sak tidligere i vår, egentlig er det vel kjole, rekker meg til knærne. Lurer på om jeg betalte 1700,- inkl. frakt og toll. Men den er veeeelig fin, da.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 10:25   #32
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 7.005
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva er det meste du har betalt for en overdel?

Kanskje 2000? Men man skal aldri si aldri.

Nå handler jeg faktisk ikke hele tiden, men det har en tendens til å bli litt dyrt.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 10:49   #33
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva er det meste du har betalt for en overdel?

Tror ikke jeg har bikka 500 kr. Kjoler kan jeg gi litt mer for, men forsøker heller å kjøpe brukt en del ting, eller på ebay. Har ikke økonomi til å kjøpe så dyre plagg, og vil heller ha flere plagg enn få dyre plagg.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 10:57   #34
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.502
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er det meste du har betalt for en overdel?

700 kanskje? Jeg er villig til å betale mer for bukser eller kjoler enn for en overdel, men jeg kjøper sjelden noe som koster mer enn 1000.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 11:05   #35
emma71
utfordrer ikke
 
emma71 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Follo
Innlegg: 688
emma71 er populæremma71 er populæremma71 er populær
Standard

Sv: Hva er det meste du har betalt for en overdel?

Jeg tror aldri jeg har brukt over 1000 kr, men ofte fra 500-700 kr siden jeg i mange år bare har funnet klær i stormotebutikker.

__________________
Mamma til storebror, født jan 06 og lillesøster, født april 09.
emma71 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 11:24   #36
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.856
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er det meste du har betalt for en overdel?

1000 er det meste jeg har brukt. Ser ikke for meg at jeg går over den summen noen gang.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 11:26   #37
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.885
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det meste du har betalt for en overdel?

Det vet jeg jammen ikke. Sikkert ikke dyrer enn 500 kr. Men klokker derimot....

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 12:37   #38
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.479
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det meste du har betalt for en overdel?

Jeg husker jeg ringte Palmen en gang og lurte på hvor mye penger var for mye å bruke på en genser. Hennes svar passet ikke, så jeg kjøpte den likevel. Men normalt sett så kjøper jeg ikke så dyre klær, det går mye i skjorter og lignende fra H&M eller Mexx, og enkle bomullstopper og sånt. Men av og til tar jeg av og bruker uanstendig mye penger på et klesplagg.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 12:42   #39
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er det meste du har betalt for en overdel?

Jeg. kvier meg om beløpet bli firesifret, det gjør jeg. Da skal jeg like den veeeldig godt.

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 12:43   #40
Sonja Sockersöt
Hjuleglede
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.120
Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er det meste du har betalt for en overdel?

...


Sist redigert av Sonja Sockersöt : 26-02-18 kl 16:06.
Sonja Sockersöt er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no